Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 19:28 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Ok dit wordt het einde van draaien zoals het hoort... uiteindelijk zitten ze gewoon met VDJ op stage of nog erger... ALLES wordt voorgemixt :/

Wat is het verschil tussen een nummer vanaf CD inladen of vanaf USB? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 20:07 

Hardtraxx Veteran

niets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 20:11 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
niets..

Eigenlijk niet nee, maar ik zei ook dit WORDT het einde, niet dit IS :)

Ik gok dat t zo zal gaan: OH, USB kan al, dan kan die laptop er ook altijd wel staan... en ach... als die laptop er toch staat...

Beetje dat idee :p

Maar goed, misschien valt het allemaal wel mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 20:12 

Hardtraxx Veteran

Achja.. times change.. Ik denk dat ook niet iedereen blij was dat Vinyl verdween :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 20:37 

Artiest

agh ja vinyl is ouderwets en cd's eigenlijk ook al op t moment, t maakt niet uit waar je mee mixt, als je maar goed mixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 21:16 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 21:41 

Donateur

Qre8ive schreef:
Edwinn schreef:
freddyadu8 schreef:
http://www.lussive.nl/lussive/home/nl/

Dit zegt al genoeg, het staat in verband met Scantraxx en wat staat er:

Citaat:
Mogelijkheid tot release
Lussive Media staat in direct contact met diverse labels en uitgeverijen voor diverse stijlen dance muziek. Er wordt samengewerkt met de volgende partners: A-lusion Studios, Scope DJ Music, Scantraxx Recordz, R-Themus Music, Cloud 9 Dance en Cloud 9 Publishing. Mocht jouw track hit-potentie hebben, kan de track als aanbeveling worden doorgestuurd. Daarmee slaat Lussive Media direct een brug tussen nieuwe producers en platenmaatschappijen / uitgeverijen.

Misschien heb je het niet door... maar Lussive Media = A-lusion ;)

Dat kwartje was wel gevallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 22:34 

Donateur

p-stylez schreef:
Achja.. times change.. Ik denk dat ook niet iedereen blij was dat Vinyl verdween :P

Inderdaad, dat was 5 jaar geleden ook een hele stap maar wie hoor je nu nog over vinyl? Uiteindelijk zal toch alles veranderen en makkelijker worden. Als niemand vooruitstrevende stappen had gezet zaten hadden we maar een handjevol DJ's die mixen met cassettebandjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 10:17 

Hardtraxx Veteran

... Qlimax vanavond is? :huh:

:yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 10:27 

Donateur

Inno schreef:

dat wou ik maar net zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 11:44 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:

zin innnnnnnnn!!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 11:47 

Hardtraxx Addict

Citaat:
djchrisone
1 track per day is not enough! http://twitpic.com/3ae30c - Loudness 2010 DJ Tool!!! preview soon....!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 11:52 

Donateur

Wesz schreef:
Citaat:
djchrisone
1 track per day is not enough! http://twitpic.com/3ae30c - Loudness 2010 DJ Tool!!! preview soon....!!

zag het net ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 11:57 

Ik vind hardstyle oa gaaf door de tracks, maar minstens zo gaaf door DJ's die vette dingen doen. Daarbij komt dat ik dat zo gaaf vind, omdat ik weet hoe tricky / lastig het is om dat te doen terwijl je met CDJ's aan het draaien bent. Wanneer je dit met een laptoppie gaat doen verlies je dus het attractieve van het beatmatchen, goed instarten ed. Met laptop druk je gewoon op +4 beats, als je te laat bent oid...

Anyway, veel plezier op pauperfeest qlimax. :D Doen jullie de groeten aan de anabolenbillies? Zonder aan te kijken dan natuurlijk, want dan ga je kapot.. :x

Loudness wordt 13451451 keer zo vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:00 

Hardtraxx Elite

Nazale schreef:

Alleen omdat jij een andere muziek smaak heb is Qlimax meteen pauper? Als Qlimax jou smaak niet is, laat het dan gewoon zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:04 

Donateur

2 totaal verschillende feesten. Beiden worden vet op hun eigen manier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:07 

Hardtraxx Veteran

Discussie topic :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:08 

Bierkoning

Inno schreef:

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:25 

Tel schreef:
Nazale schreef:

Alleen omdat jij een andere muziek smaak heb is Qlimax meteen pauper? Als Qlimax jou smaak niet is, laat het dan gewoon zo...

Niet zo persoonlijk opvatten Tel.. ;) Het gaat me niet eens per se om de line up. De show en dergelijke is wel echt heel vet, maar er worden altijd net iets meer hitjes gedraaid dan normaal, het is zoooo loeidruk (tot 5u, dan heet iedereen Sjaak Afhaak) en er lopen gruwelijk veel foute mensen rond. Ik ben de laatste 3 jaar naar Qlimax geweest en dat heb ik nu wel een beetje gezien. Sorry dat ik me dan te lomp uitdruk voor je. :D
dawasiknie schreef:
2 totaal verschillende feesten. Beiden worden vet op hun eigen manier :)

Kan ik me wel in vinden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:48 

Hardtraxx Elite

Hahah maakt niet uit :innocent: En ik ben met je eens over de mensen die er rond lopen. De meest simpele mensen kom je tegen, maar daar kan ik ook wel om lachen eigenlijk :D
Ik ga vanavond dus ook naar Qlimax en de 11de naar Loudness. Bijde zijn het andere muziek vormen alleen onder hetzelfde genre. En elk feest heeft zijn voor en nadelen waar pluspunten mee kunnen verdient worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 13:10 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Hahah maakt niet uit :innocent: En ik ben met je eens over de mensen die er rond lopen. De meest simpele mensen kom je tegen, maar daar kan ik ook wel om lachen eigenlijk :D
Ik ga vanavond dus ook naar Qlimax en de 11de naar Loudness. Bijde zijn het andere muziek vormen alleen onder hetzelfde genre. En elk feest heeft zijn voor en nadelen waar pluspunten mee kunnen verdient worden ;)

Ik ga ook naar allebei. Maar ik moet zeggen dat ik niet echt sta te springen om vanavond naar Qlimax te gaan. De line up heeft 1 DJ die ik écht vet vind (Zatox) en een paar die ik redelijk vind (DBSTF, TNT, in zekere zin Wildstylez). Ik weet gewoon nu al dat het de hele nacht melodietjes wordt en de meest vrolijke hardstyle gedraaid wordt. Aan de andere kant is Loudness waarschijnlijk vanaf het begin tot eind kk rauw. Beter organiseren ze binnenkort een Qloudmaxness. Best of both worlds! Ik hou van opbouw op een feest, en dat is bij beide feesten waarschijnlijk niet echt aanwezig. Achja ik hoef me niet zorgen te maken dat ik morgen al te veel spierpijn heb. Pavelow, Stephanie, Psyko Nerds wordt gewoon stilstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 13:16 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Maar ik moet zeggen dat ik niet echt sta te springen om vanavond naar Qlimax te gaan.

Ga dan niet, en verkoop je kaartje aan iemand die wel heel graag wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 13:17 

Artiest

zeur zeur zeur, ga er dan idd niet heen xd
zijn genoeg mensen die wel willen en los gaan, zonde van je geld en t kaartje nu :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 13:26 

Parvuz schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Maar ik moet zeggen dat ik niet echt sta te springen om vanavond naar Qlimax te gaan.

Ga dan niet, en verkoop je kaartje aan iemand die wel heel graag wil.

inderdaad :P
waarom koop je dan in godsnaam een kaartje als je niet graag wil
wat een faaltard
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 13:36 

Gangsterdwerg schreef:
Tel schreef:

Ik ga ook naar allebei. Maar ik moet zeggen dat ik niet echt sta te springen om vanavond naar Qlimax te gaan. De line up heeft 1 DJ die ik écht vet vind (Zatox) en een paar die ik redelijk vind (DBSTF, TNT, in zekere zin Wildstylez). Ik weet gewoon nu al dat het de hele nacht melodietjes wordt en de meest vrolijke hardstyle gedraaid wordt. Aan de andere kant is Loudness waarschijnlijk vanaf het begin tot eind kk rauw. Beter organiseren ze binnenkort een Qloudmaxness. Best of both worlds! Ik hou van opbouw op een feest, en dat is bij beide feesten waarschijnlijk niet echt aanwezig. Achja ik hoef me niet zorgen te maken dat ik morgen al te veel spierpijn heb. Pavelow, Stephanie, Psyko Nerds wordt gewoon stilstaan.

Als je met zo'n instelling al naar een feest gaat voor zoveel geld moet je is goed achter je oren krabben..
Vorige  1 ... 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen