Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Inno wrote: Ok dit wordt het einde van draaien zoals het hoort... uiteindelijk zitten ze gewoon met VDJ op stage of nog erger... ALLES wordt voorgemixt :/
Wat is het verschil tussen een nummer vanaf CD inladen of vanaf USB? :/
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
niets..
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
p-stylez wrote:niets..
Eigenlijk niet nee, maar ik zei ook dit WORDT het einde, niet dit IS :)

Ik gok dat t zo zal gaan: OH, USB kan al, dan kan die laptop er ook altijd wel staan... en ach... als die laptop er toch staat...

Beetje dat idee :p

Maar goed, misschien valt het allemaal wel mee :)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Achja.. times change.. Ik denk dat ook niet iedereen blij was dat Vinyl verdween :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
agh ja vinyl is ouderwets en cd's eigenlijk ook al op t moment, t maakt niet uit waar je mee mixt, als je maar goed mixt.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
View on YouTube
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Qre8ive wrote:
Edwinn wrote:
freddyadu8 wrote:http://www.lussive.nl/lussive/home/nl/
Dit zegt al genoeg, het staat in verband met Scantraxx en wat staat er:
Mogelijkheid tot release
Lussive Media staat in direct contact met diverse labels en uitgeverijen voor diverse stijlen dance muziek. Er wordt samengewerkt met de volgende partners: A-lusion Studios, Scope DJ Music, Scantraxx Recordz, R-Themus Music, Cloud 9 Dance en Cloud 9 Publishing. Mocht jouw track hit-potentie hebben, kan de track als aanbeveling worden doorgestuurd. Daarmee slaat Lussive Media direct een brug tussen nieuwe producers en platenmaatschappijen / uitgeverijen.
Misschien heb je het niet door... maar Lussive Media = A-lusion ;)
Dat kwartje was wel gevallen :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
p-stylez wrote:Achja.. times change.. Ik denk dat ook niet iedereen blij was dat Vinyl verdween :P
Inderdaad, dat was 5 jaar geleden ook een hele stap maar wie hoor je nu nog over vinyl? Uiteindelijk zal toch alles veranderen en makkelijker worden. Als niemand vooruitstrevende stappen had gezet zaten hadden we maar een handjevol DJ's die mixen met cassettebandjes.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
... Qlimax vanavond is? :huh:

:yay: :bomb:
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Inno wrote:... Qlimax vanavond is? :huh:

dat wou ik maar net zeggen
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026

zin innnnnnnnn!!!! :D
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
djchrisone
1 track per day is not enough! http://twitpic.com/3ae30c - Loudness 2010 DJ Tool!!! preview soon....!!
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Wesz wrote:
djchrisone
1 track per day is not enough! http://twitpic.com/3ae30c - Loudness 2010 DJ Tool!!! preview soon....!!
zag het net ja
N
Ik vind hardstyle oa gaaf door de tracks, maar minstens zo gaaf door DJ's die vette dingen doen. Daarbij komt dat ik dat zo gaaf vind, omdat ik weet hoe tricky / lastig het is om dat te doen terwijl je met CDJ's aan het draaien bent. Wanneer je dit met een laptoppie gaat doen verlies je dus het attractieve van het beatmatchen, goed instarten ed. Met laptop druk je gewoon op +4 beats, als je te laat bent oid...

Anyway, veel plezier op pauperfeest qlimax. :D Doen jullie de groeten aan de anabolenbillies? Zonder aan te kijken dan natuurlijk, want dan ga je kapot.. :x

Loudness wordt 13451451 keer zo vet :D
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Nazale wrote:Loudness wordt 13451451 keer zo vet :D
Alleen omdat jij een andere muziek smaak heb is Qlimax meteen pauper? Als Qlimax jou smaak niet is, laat het dan gewoon zo...
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
2 totaal verschillende feesten. Beiden worden vet op hun eigen manier :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Discussie topic :x
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026

:clap:
N
Tel wrote:
Nazale wrote:Loudness wordt 13451451 keer zo vet :D
Alleen omdat jij een andere muziek smaak heb is Qlimax meteen pauper? Als Qlimax jou smaak niet is, laat het dan gewoon zo...
Niet zo persoonlijk opvatten Tel.. ;) Het gaat me niet eens per se om de line up. De show en dergelijke is wel echt heel vet, maar er worden altijd net iets meer hitjes gedraaid dan normaal, het is zoooo loeidruk (tot 5u, dan heet iedereen Sjaak Afhaak) en er lopen gruwelijk veel foute mensen rond. Ik ben de laatste 3 jaar naar Qlimax geweest en dat heb ik nu wel een beetje gezien. Sorry dat ik me dan te lomp uitdruk voor je. :D
dawasiknie wrote:2 totaal verschillende feesten. Beiden worden vet op hun eigen manier :)
Kan ik me wel in vinden. :)
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Hahah maakt niet uit :innocent: En ik ben met je eens over de mensen die er rond lopen. De meest simpele mensen kom je tegen, maar daar kan ik ook wel om lachen eigenlijk :D
Ik ga vanavond dus ook naar Qlimax en de 11de naar Loudness. Bijde zijn het andere muziek vormen alleen onder hetzelfde genre. En elk feest heeft zijn voor en nadelen waar pluspunten mee kunnen verdient worden ;)
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Tel wrote:Hahah maakt niet uit :innocent: En ik ben met je eens over de mensen die er rond lopen. De meest simpele mensen kom je tegen, maar daar kan ik ook wel om lachen eigenlijk :D
Ik ga vanavond dus ook naar Qlimax en de 11de naar Loudness. Bijde zijn het andere muziek vormen alleen onder hetzelfde genre. En elk feest heeft zijn voor en nadelen waar pluspunten mee kunnen verdient worden ;)
Ik ga ook naar allebei. Maar ik moet zeggen dat ik niet echt sta te springen om vanavond naar Qlimax te gaan. De line up heeft 1 DJ die ik écht vet vind (Zatox) en een paar die ik redelijk vind (DBSTF, TNT, in zekere zin Wildstylez). Ik weet gewoon nu al dat het de hele nacht melodietjes wordt en de meest vrolijke hardstyle gedraaid wordt. Aan de andere kant is Loudness waarschijnlijk vanaf het begin tot eind kk rauw. Beter organiseren ze binnenkort een Qloudmaxness. Best of both worlds! Ik hou van opbouw op een feest, en dat is bij beide feesten waarschijnlijk niet echt aanwezig. Achja ik hoef me niet zorgen te maken dat ik morgen al te veel spierpijn heb. Pavelow, Stephanie, Psyko Nerds wordt gewoon stilstaan.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Gangsterdwerg wrote: Maar ik moet zeggen dat ik niet echt sta te springen om vanavond naar Qlimax te gaan.
Ga dan niet, en verkoop je kaartje aan iemand die wel heel graag wil.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
zeur zeur zeur, ga er dan idd niet heen xd
zijn genoeg mensen die wel willen en los gaan, zonde van je geld en t kaartje nu :/
G
Parvuz wrote:
Gangsterdwerg wrote: Maar ik moet zeggen dat ik niet echt sta te springen om vanavond naar Qlimax te gaan.
Ga dan niet, en verkoop je kaartje aan iemand die wel heel graag wil.
inderdaad :P
waarom koop je dan in godsnaam een kaartje als je niet graag wil
wat een faaltard
M
Gangsterdwerg wrote:
Tel wrote:Hahah maakt niet uit :innocent: En ik ben met je eens over de mensen die er rond lopen. De meest simpele mensen kom je tegen, maar daar kan ik ook wel om lachen eigenlijk :D
Ik ga ook naar allebei. Maar ik moet zeggen dat ik niet echt sta te springen om vanavond naar Qlimax te gaan. De line up heeft 1 DJ die ik écht vet vind (Zatox) en een paar die ik redelijk vind (DBSTF, TNT, in zekere zin Wildstylez). Ik weet gewoon nu al dat het de hele nacht melodietjes wordt en de meest vrolijke hardstyle gedraaid wordt. Aan de andere kant is Loudness waarschijnlijk vanaf het begin tot eind kk rauw. Beter organiseren ze binnenkort een Qloudmaxness. Best of both worlds! Ik hou van opbouw op een feest, en dat is bij beide feesten waarschijnlijk niet echt aanwezig. Achja ik hoef me niet zorgen te maken dat ik morgen al te veel spierpijn heb. Pavelow, Stephanie, Psyko Nerds wordt gewoon stilstaan.
Als je met zo'n instelling al naar een feest gaat voor zoveel geld moet je is goed achter je oren krabben..

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago