Hmm iemand van partyflock bij mij uit de buurtwrote:Wie is die harrybeuker? Gewoon een willekeurig persoon die als mod aangewezen is?
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Ja ik kan op de site, ziet er netjes uit! 
Paar berichten gepost, maar daar blijft het ook bij denk ik. Vindt 't maar niks Engels..
Alles moet geaccepteerd worden (in releases forum), das wel minder..
site is ook zeker netjes en leuk dat het een forum heeft
haha die ranken die je kan krijgen zijn ook leuk
Toch wel jammer dat die site in het engels is, kan 't allemaal wel lezen en begrijpen, maar in 't Nederlands zou 't toch wel wat makkelijker zijn! Hoop dat ze dat nog wel effe aanpassen 
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Waarschijnlijk niet. Hardstyle is tegenwoordig internationaal en zo willen labels/bedrijven zich ook neerzetten. Ook alle Twitter/Facebook berichten zijn in het Engels. Ik ga er dus niet vanuit dat er nog een Nederlandse versie komt.wrote:Toch wel jammer dat die site in het engels is, kan 't allemaal wel lezen en begrijpen, maar in 't Nederlands zou 't toch wel wat makkelijker zijn! Hoop dat ze dat nog wel effe aanpassen
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 11 days ago
En wat als ik je eens vertel dat meer dan de helft van de bezoekers (60%) buiten Nederland komt?wrote:Toch wel jammer dat die site in het engels is, kan 't allemaal wel lezen en begrijpen, maar in 't Nederlands zou 't toch wel wat makkelijker zijn! Hoop dat ze dat nog wel effe aanpassen
Geeft je misschien een inzicht van hoe de wereld in mekaar zit op hardstyle gebied.
Vindt engels er veel professioneler uit zien.
True, begrijp ik. Maar ik heb 't eigenlijk ook over een functie die 't voor jezelf in 't nederlands over zet. Ach, ik snap 't zo ook wel hoor. Maar nederlands lees ik net iets sneller dan engelswrote:En wat als ik je eens vertel dat meer dan de helft van de bezoekers (60%) buiten Nederland komt?wrote:Toch wel jammer dat die site in het engels is, kan 't allemaal wel lezen en begrijpen, maar in 't Nederlands zou 't toch wel wat makkelijker zijn! Hoop dat ze dat nog wel effe aanpassen
Geeft je misschien een inzicht van hoe de wereld in mekaar zit op hardstyle gebied.
Dat er op www.themagicshow.nl de winnaars van het Pitcher album staan, een review staat van Rik over zijn avond uit met de Frequencerz en het nieuwsbericht van deze Magische Uitzending 
De line-up bekend is van HardBass 2011:
http://www.b2s.nl/hardbass2011/
bron: Partyflock.nlTeam Red
Luna
Alphaverb
Josh & Wesz
Wildstylez - live
Team Green
Headhunterz
Tuneboy
Noisecontrollers
Psyko Punkz - live
Team Blue
Zany
Ran-D
Bioweapon
Crypsis - live
Team Yellow
B-Front
Max Enforcer
Alpha²
Tatanka & Zatox present Wild Motherfuckers – live
Host
DV8
http://www.b2s.nl/hardbass2011/
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
hardbass +1 
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
nice, ik ben erbij
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Woooh Team Yellow 
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
team red als opening 
M
Dikke teams! Hoop dat ik er bij kan zijn. 
Dikke Line-Up hoor, ben hier wel bij denk ik!
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
wel jammer dat patrick jumpen er niet staat, na wat hij in duitsland heeft gepresteerd heeft hij het echt verdiend! 
M
Ja inderdaad, dit kan dus echt niet.. hij kan wel ipv B-front daar staan aangezien hij dik boven dat niveau uitkomt!wrote:wel jammer dat patrick jumpen er niet staat, na wat hij in duitsland heeft gepresteerd heeft hij het echt verdiend!
Sowieso dat ik 't wel een smetje op hardbass vind dat onze patrick jumpen er niet bij is.
haha patrick jumpen :')
haha patrick jumpen :')
wajoo zieke line up
Nice team yellow en blue wordt echt hard. Green wordt voor mij wat minder losgaan denk ik maar ik laat me verassen. Vorig jaar vielen bepaalde sets ook reuze mee dus dit jaar wordt vast wel weer knallen 
Zozo, lekkere line-up! Hoop dat ik mensen mee kan krijgen! Wild Motherfuckers!