In de community. Je moet wel ingelogd zijn daarvoorwrote:waar dan als ik vragen mag??wrote:en dat B-Front z'n cadeautje er ook te vinden iswrote:Wij zojuist http://www.fusionbv.com online gezet hebben
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 11 days ago
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ok. Da's wel een accountje waard 
Vet dat Fusion dit doet, ik zie gelijk al een paar leden van Hardtraxx 
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik ben 'Pierre Pruuk'.
Wat een vet apparaat, en Pollen is een held! 
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Vind die synth nog steedws niet klinken maar oke, leuke, snelle tutorial voor beginners 
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Ook wel mooi om te zien dat zany via et forum gelijk wat spullen probeert te verkopen... 
ik ga zeker wat bestellen kwa kledingwrote:Ook wel mooi om te zien dat zany via et forum gelijk wat spullen probeert te verkopen...
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Dat bedoelde ik niet........wrote:ik ga zeker wat bestellen kwa kledingwrote:Ook wel mooi om te zien dat zany via et forum gelijk wat spullen probeert te verkopen......zitten vette T-shirts bij
Wat leuk allemaal zo laat op de zondagavond 
Haha idd.wrote:Site is al overbelast
Al zullen de meeste beginners nog geen Virtus TI hebben..wrote:Vind die synth nog steedws niet klinken maar oke, leuke, snelle tutorial voor beginners
Idd, ik kom er ook niet meer opwrote:Haha idd.wrote:Site is al overbelast
Idd, ik heb er naast Hardtraxx nog een forum bijwrote:Heel vet wat Fusion zojuist de lucht in heeft laten gaan.
Goed dat ik de gratis track iig al binnen heb. 
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
fusion site doet het niet bij mij 
Net deed ie 't nog maar nuwrote:Wij zojuist http://www.fusionbv.com online gezet hebben
De webpagina kan niet worden weergegeven
fusionrecords Fusion Records
ok ok.. seems we are more popular then we thought
the server is having difficulties with too many users at the same time. thanks! 
ok ok.. seems we are more popular then we thought
Ze hebben gewoon express de server op 10 mensen ingesteld zodat ze populair lijken. 
Ik hoor Zany's lach al, en zie hem al op de grond rollen van het lachen.wrote:Ze hebben gewoon express de server op 10 mensen ingesteld zodat ze populair lijken.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
haha ja inderdaad, maar ik wil toch nog ff die site zien...wrote:Ik hoor Zany's lach al, en zie hem al op de grond rollen van het lachen.wrote:Ze hebben gewoon express de server op 10 mensen ingesteld zodat ze populair lijken.
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 11 days ago
Hij is "onder voorbehoud" weer terug.