Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik spontaan een druiper heb gekregen van de HardBass line-up? Dit gaat gewoon beste feest ooit worden! Dat kunnen zelfs Headhunterz en Psyko Punkz niet meer verpesten!
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 11 days ago
Chukkels wrote:Ik spontaan een druiper heb gekregen van de HardBass line-up? Dit gaat gewoon beste feest ooit worden! Dat kunnen zelfs Headhunterz en Psyko Punkz niet meer verpesten!
Dikke line-up wel :) Wel niet erg vernieuwend ofzo maar alleen maar toppers die er staan :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Al de 2e keer dat Josh & Wesz op een B2S-feest staan, opvallend.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Mooie line-up! 2 'melo' teams en 2 'raw' teams. Ook vet voor J&W. En Luna zal wrs openen met early :love:

Eens kijken of ik hier bij kan zijn, ben nog geen 18 :(
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
dawasiknie wrote:Al de 2e keer dat Josh & Wesz op een B2S-feest staan, opvallend.
Waarom opvallend
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Ricardo1991 wrote:
dawasiknie wrote:Al de 2e keer dat Josh & Wesz op een B2S-feest staan, opvallend.
Waarom opvallend
dat is denk ik sarcastisch bedoelt ;)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ricardo1991 wrote:
Waarom opvallend
Josh & Wesz word de laatste tijd weer uitgenodigd voor B2S feesten. Normaliter nemen ze hiervoor vooral artiesten uit Platinum Agency en het daaraan geplakte Makeyoudance Bookings.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
+van der kleij (en drop the beats?)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
dj-rico01 wrote:+van der kleij (en drop the beats?)
Vanderkleij weet ik nog niet. DBSTF, Deepack en Isaac zijn wel hele grote namen, maar ze zijn wel officieel onafhankelijk van Platinum. Ze zijn echter niet in de line-up van Hard Bass te vinden. Dat kan toeval zijn (gok van wel). We gaan het zien.

Overigens:
De VIP kaarten voor X-Qlusive - D-Block & S-te-Fan zijn uitverkocht.

Reguliere kaarten zijn hier nog wel verkrijgbaar.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
freddyadu8 wrote:Woooh Team Yellow :evil:
Wild Motherfuckers :evil:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ik denk dat ze wel inzien dat Josh&Wesz steeds populairder worden onder het grote publiek. Als ik Josh tegenkom zal ik het wel even vragen :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
ze hebben bij b2s zeker m'n vraag gelezen in het "stel je vraag" topic waarom J&W zo weinig geboekt worden :P
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
slechts 1 mysterie onopgelost....
wat doet bioweapon bij team blue??? :huh:
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Best vreemd inderdaad, maar Biowapon kan zich ook aanpassen aan de tijd waarop ze staan ;) met de EP met Toneshifterz kunnen ze best wat klappertjes neer zetten :thumbup:
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Hardbass Line-up is inderdaad heel erg vet.
Een HHZ plaatje tussendoor kan ook helemaal geen kwaad vind ik :P. Hier ga ik echt zeker weten heen!
Tat & Zat ook nog eens LIVE samen, tering! :love:
S
Lowrenz wrote:Hardbass Line-up is inderdaad heel erg vet.
Een Project One plaatje tussendoor kan ook helemaal geen kwaad vind ik :P. Hier ga ik echt zeker weten heen!
Tat & Zat ook nog eens LIVE samen, tering! :love:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
View on YouTube
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Het publiek wat daar staat is echt te jong, ook de reden dat ik er niet heen ben gegaan!
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Struikrover wrote:Best vreemd inderdaad, maar Biowapon kan zich ook aanpassen aan de tijd waarop ze staan ;) met de EP met Toneshifterz kunnen ze best wat klappertjes neer zetten :thumbup:

ja maar zany, ran-d en crypsis... of ze daar nou echt tussen passen, beetje vreemde keuze...
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Skedoedelefloeps wrote:
Struikrover wrote:Best vreemd inderdaad, maar Biowapon kan zich ook aanpassen aan de tijd waarop ze staan ;) met de EP met Toneshifterz kunnen ze best wat klappertjes neer zetten :thumbup:

ja maar zany, ran-d en crypsis... of ze daar nou echt tussen passen, beetje vreemde keuze...
Hmm ja dat is wel waar, nouja misschien toch een foutje en moeten ze omgewisseld worden met alphaverb? :huh: Zou heel logisch zijn :P
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Struikrover wrote:
Skedoedelefloeps wrote:

Hmm ja dat is wel waar, nouja misschien toch een foutje en moeten ze omgewisseld worden met alphaverb? :huh: Zou heel logisch zijn :P
Ik denk dat bioweapon nog best wel met wat harde tracks kan komen. Ondanks dat hun laatste releases op enkele na mij niet erg konden boeien ben ik toch erg benieuwd naar hoe ze draaien. Denk dat ze best gevarieerd kunnen draaien aangezien ze ook nog best wel een gevarieerde stijl hebben :)
T
Hardtraxxer
258 posts member since 2010
last seen Nov 2018
ik een mash-up heb gemaakt van het hele Statement of Intent album van Crypsis! :woot:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
die arvy edit van resistance was ook heerlijkm, dus ben benieuwd!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
...Jack Of Sound weer een mashup afheeft?
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
TNT een nieuw nummer aan het maken zijn.. zie Twitter Tuneboy

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 48 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago