NC is juist het gene wat mij nog trekt bij Fusion. Naast de recentelijke producties van B-front.wrote:Beide inderdaad. Feit dat Bas bij Scantraxx in het gebouw zit vind ik al dubieus en ik vind NC al een tijdje niet meer binnen het huidige plaatje van Fusion passen door tracks en sets.wrote:Hoezo? Omdat hun veel producties doen met Scantraxx artiesten? Of omdat ze de meer melodieuze kant opgaan?wrote:Wat zou het een verademing zijn als NC naar Scaxx ging zeg.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
... Er op Hardstyle.com een interview staat met Alphaverb ?
http://www.hardstyle.com/archive/exclus ... phaverb/39
http://www.hardstyle.com/archive/exclus ... phaverb/39
@ Odyssee:...daar ben ik het alles behalve mee eens...zany,donkeyrollers...eigelijk alle artiesten behalven noisecontrollers zijn de gene die me bij fusion boeie...Nc wordt veels te commercieel
Ik begin langzamerhand een beetje een hekel aan de misplaatsing van dat woord te krijgen..wrote:@ Odyssee:...daar ben ik het alles behalve mee eens...zany,donkeyrollers...eigelijk alle artiesten behalven noisecontrollers zijn de gene die me bij fusion boeie...Nc wordt veels te commercieel
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
commercieelwrote:@ Odyssee:...daar ben ik het alles behalve mee eens...zany,donkeyrollers...eigelijk alle artiesten behalven noisecontrollers zijn de gene die me bij fusion boeie...Nc wordt veels te commercieel
vind NC niet meer de knallers maken die het een tijd terug maakte, maar vind het nog altijd bij Fusion passen
Wist je dat Josh & Wesz vs Deepack 2 nieuwe platen afhebben en dat jullie 1 van de platen een naam mogen geven?
Enige wat je moet doen is een vette, grappige, dolle, coole, originele naam bedenken voor de plaat en hem te sturen naar info@themagicshow.nl.
De meest originele inzending zal ook daadwerkelijk gebruikt worden;)
Enige wat je moet doen is een vette, grappige, dolle, coole, originele naam bedenken voor de plaat en hem te sturen naar info@themagicshow.nl.
De meest originele inzending zal ook daadwerkelijk gebruikt worden;)
Dan wil ik hem wel eerst horen natuurlijk! De naam moet wel passen bij 't nummer!
Als ik Scantraxx was zou ik het aantal artiesten zelfs uitdunnen.. want nu zitten er echt veel die niks (meer) toevoegen.wrote:Scantraxx is vrij traag de laatste tijd, iedere artiest die er nu nog bij komt betekent alleen nog dikkere vertragingen. Laat maar lekker zitten wat mij betreft.
Wat ze over mogen houden:
- Alpha2 [A2]
- Beat Providers [A2]
- Brennan Heart
- D-Block & S-te-fan
- Frontliner
- Headhunterz
- Ran-D [A2]
- The Prophet
- Wildstylez
Eventuele versterkingen:
- Noisecontrollers
- Psyko Punkz
- Zatox [A2]
Weg, onder andere:
- A-Lusion
- Bioweapon
- JDX
- Krusaders
- Scope DJ
- Wasted Penguinz
Is misschien niet realistisch, maar zo zie ik Scantraxx er graag bovenop komen.. en daarnaast mag Brennan Heart wat meer gaan variëren, en moet Headhunterz zich wat minder op het grote publiek gaan richten.
Dan zou Scantraxx weer mijn favoriete label worden
Eens, commercieel wordt veels te vaak geassocieerd met softere hardstyle, en vaak is dat onterecht. Want Noisecontrollers hebben dit jaar veel melodieuse tracks gemaakt, meer als anders. Maar omdat ze wat minder harde tracks maken zijn ze niet meteen commercieel. Word daar ook een beetje gek van.wrote:Ik begin langzamerhand een beetje een hekel aan de misplaatsing van dat woord te krijgen..wrote:@ Odyssee:...daar ben ik het alles behalve mee eens...zany,donkeyrollers...eigelijk alle artiesten behalven noisecontrollers zijn de gene die me bij fusion boeie...Nc wordt veels te commercieel
-
A
Nein mannwrote: - Alpha2 [A2]
- Beat Providers [A2]
- Brennan Heart
- D-Block & S-te-fan
- Frontliner
- Headhunterz
- Ran-D [A2]
- The Prophet
- Wildstylez
Eventuele versterkingen:
- Noisecontrollers
- Psyko Punkz
- Zatox [A2]
Weg, onder andere:
- A-Lusion
- Bioweapon
- JDX
- Krusaders
- Scope DJ
- Wasted Penguinz
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
Inderdaad, pas dan vind ik de actie echt zinvolwrote:Dan wil ik hem wel eerst horen natuurlijk! De naam moet wel passen bij 't nummer!
je bent ook niet verplicht om mee te doenwrote:Inderdaad, pas dan vind ik de actie echt zinvolwrote:Dan wil ik hem wel eerst horen natuurlijk! De naam moet wel passen bij 't nummer!
Doe ik ook niet 
Omdat ik geen naam kan verzinnen van iets wat ik nog niet heb gehoord
Omdat ik geen naam kan verzinnen van iets wat ik nog niet heb gehoord
Crypsis eindelijk een officiële fanpage heeft op facebook
http://www.facebook.com/pages/DJCrypsis/109836339074136
http://www.facebook.com/pages/DJCrypsis/109836339074136
de magic show crew van vandaags uitzending

kakakakakakakakakakakakakakakakkkakkkakakakakakakakak, kak!
Was je salaris nog niet binnen?wrote:kakakakakakakakakakakakakakakakkkakkkakakakakakakakak, kak!
Nee, maar een maat van mij zou het nog laten weten en ik had niet verwacht dat dit zo snel uitverkocht zou rakenwrote:Was je salaris nog niet binnen?wrote:kakakakakakakakakakakakakakakakkkakkkakakakakakakakak, kak!
Ja deze reacties had ik wel verwacht, als je hier écht zo graag bij had willen zijn had je gewoon gelijk al moeten kopen.wrote:kakakakakakakakakakakakakakakakkkakkkakakakakakakakak, kak!
Meen je niet Mol? Van jou had ik dus echt wel verwacht dat je op tijd zou zijn 
http://link.marktplaats.nl/392772228 Deze vriendelijke jongen heeft vast nog wel een kaartje voor je, als hij hem nog niet verkocht heeft...!wrote:Ben helaas ook te laat
ook te laat
ach ja volgend jaar beter