Dat kan alleen maar een knaller wordenwrote:B-front de studio ingaat met High Voltage (twitter Nosferatu)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Als ie wat beter word dan de vorige DBSTF Ft. Villain..wrote:DBSTF:
at the moment we are working on a new DBSTF ft. @villaineyez and some edits for our qlimax-set..
-
D
+1wrote:Als ie wat beter word dan de vorige DBSTF Ft. Villain..wrote:DBSTF:
at the moment we are working on a new DBSTF ft. @villaineyez and some edits for our qlimax-set..
Shiverz in een nieuw jasje
Headhunterz Twitter
Benieuwd wat ie kan maken.Who's ready for a new solo track
about 22 hours ago via Ping.fm
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Nu Toneshifterz remix van Take me Away ook al gelekt?
Zal ook wel een knutselwerkje zijn zoals de vorige. Komt natuurlijk uit dezelfde set (Toneshifterz @ Magic City)wrote:Nu Toneshifterz remix van Take me Away ook al gelekt?
is al 2 weken geleden ofzo gelekt hoorwrote:Nu Toneshifterz remix van Take me Away ook al gelekt?
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
dit is sessie 2wrote:B-front de studio ingaat met High Voltage (twitter Nosferatu)
Goed nieuws, toch wat rauwer stuff op qlimaxwrote:DjZanyJa dusIt's gonna be a great day tomorrow! Let's make some ruff stuff with @DJZatox
-
G
al deed die et toch aardig goed livewrote:Als ie wat beter word dan de vorige DBSTF Ft. Villain..wrote:DBSTF:
Timetabbel HouseQlassic Blackbox
22:30 - 23:30 Francois
23:30 - 00:30 Ghost
00:30 - 01:30 Gizmo
01:30 - 03:00 Uzi & Da Mouth of Madness
03:00 - 04:00 Digital Boy
04:00 - 05:00 Isaac
05:00 - 06:00 Ruffneck
06:00 - 07:00 Vince
Hosted by: Ruffian
Topdeck
22:00 - 23:30 The Houseviking
23:30 - 01:00 Paul Jay
01:00 - 02:30 Per
02:30 - 04:15 Franky Jones
04:15 - 06:00 Miss Monica
Hosted by: MC Renegade
22:30 - 23:30 Francois
23:30 - 00:30 Ghost
00:30 - 01:30 Gizmo
01:30 - 03:00 Uzi & Da Mouth of Madness
03:00 - 04:00 Digital Boy
04:00 - 05:00 Isaac
05:00 - 06:00 Ruffneck
06:00 - 07:00 Vince
Hosted by: Ruffian
Topdeck
22:00 - 23:30 The Houseviking
23:30 - 01:00 Paul Jay
01:00 - 02:30 Per
02:30 - 04:15 Franky Jones
04:15 - 06:00 Miss Monica
Hosted by: MC Renegade
Wildstylez :
Hope to finish 2 new tracks today!
Another one with the Noiscontrollers and also a new solo track!!! Things are going great in the studio 
Hope to finish 2 new tracks today!
indeed:wrote:Wildstylez :
Hope to finish 2 new tracks today!Another one with the Noiscontrollers and also a new solo track!!! Things are going great in the studio
NC_Bas
On my way to the studio. Hope 2 finish a new track with @wildstyleznl We have some big things comming up.
Wat zou het een verademing zijn als NC naar Scaxx ging zeg.
Hoezo? Omdat hun veel producties doen met Scantraxx artiesten? Of omdat ze de meer melodieuze kant opgaan?wrote:Wat zou het een verademing zijn als NC naar Scaxx ging zeg.
Beide.wrote:Hoezo? Omdat hun veel producties doen met Scantraxx artiesten? Of omdat ze de meer melodieuze kant opgaan?wrote:Wat zou het een verademing zijn als NC naar Scaxx ging zeg.
Ik denk dat Noisecontrollers nog wel bij Fusion past, alleen het mag soms iets midner blij.
Naja, als ze zullen overstappen zullen de NC wel bij A2 records komen denk ik? Dus veel zou het niet veel uitmaken denk ik.Beide.
Ik denk dat Noisecontrollers nog wel bij Fusion past, alleen het mag soms iets midner blij.
Ik zit daar eigenlijk al best lang op te wachten, en verwacht het nog steeds. (of/ook dat nc uit elkaar gaan en arjan wel/niet bij fusion blijft).wrote:Wat zou het een verademing zijn als NC naar Scaxx ging zeg.
Niet juist een doodsteek voor Fusion dan?wrote:Wat zou het een verademing zijn als NC naar Scaxx ging zeg.
Scantraxx is vrij traag de laatste tijd, iedere artiest die er nu nog bij komt betekent alleen nog dikkere vertragingen. Laat maar lekker zitten wat mij betreft.
Beide inderdaad. Feit dat Bas bij Scantraxx in het gebouw zit vind ik al dubieus en ik vind NC al een tijdje niet meer binnen het huidige plaatje van Fusion passen door tracks en sets.wrote:Hoezo? Omdat hun veel producties doen met Scantraxx artiesten? Of omdat ze de meer melodieuze kant opgaan?wrote:Wat zou het een verademing zijn als NC naar Scaxx ging zeg.
Jammer van Krusaders en Wasted Penquinz. Deze hebben mij tot nu toe nog niet kunnen bekoren.wrote:Scantraxx is vrij traag de laatste tijd, iedere artiest die er nu nog bij komt betekent alleen nog dikkere vertragingen. Laat maar lekker zitten wat mij betreft.