Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:19 

Millard Fillmore schreef:
Sterretje uit oh oh cherso net let the bass kick remix draaide :x

Nou en? Sloeg aardig aan daar zo te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:55 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Mainai schreef:
Het sarcasme druipt er van af, dat is toch wel duidelijk. Ik zie er persoonlijk de humor wel van in.
Maar echt jongens, laat 'm doen wat-ie wil doen. Wij zijn altijd zo goed in het overdrijven van dingen: de ene dj kan niets fout doen, de andere dj kan niets goed doen. Maar goed, ik zal verder mijn mond houden, want dit is al honderd keer gezegd, vind alleen dat dj-bashen altijd zo onnodig en een beetje kinderachtig.

Dit dus.

Laat een DJ nou in zijn waarde. Dat jij het nou niet eens bent met een visie kan gebeuren.

Ik laat HHZ lekker in zijn waarden, mij waarom laat hij ons dan niet in onze waarde? Hij lacht ons gewoon uit zonder dat wij er iets aan kunnen doen. En dat is waarom ik een hekel heb aan Willem, zijn gedrag als "professioneel" artiest kan gewoon niet. Kan hem niet uitstaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:57 

Donateur

Ik denk dat het allemaal wel meevalt. Ik ken HHZ persoonlijk niet, maar misschien houd hij er gewoon van om sarcastisch tegenover zijn fans te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 00:04 

Hardtraxx Addict

Tel schreef:
Khadber schreef:
Mainai schreef:
Het sarcasme druipt er van af, dat is toch wel duidelijk. Ik zie er persoonlijk de humor wel van in.
Maar echt jongens, laat 'm doen wat-ie wil doen. Wij zijn altijd zo goed in het overdrijven van dingen: de ene dj kan niets fout doen, de andere dj kan niets goed doen. Maar goed, ik zal verder mijn mond houden, want dit is al honderd keer gezegd, vind alleen dat dj-bashen altijd zo onnodig en een beetje kinderachtig.

Dit dus.

Laat een DJ nou in zijn waarde. Dat jij het nou niet eens bent met een visie kan gebeuren.

Ik laat HHZ lekker in zijn waarden, mij waarom laat hij ons dan niet in onze waarde? Hij lacht ons gewoon uit zonder dat wij er iets aan kunnen doen. En dat is waarom ik een hekel heb aan Willem, zijn gedrag als "professioneel" artiest kan gewoon niet. Kan hem niet uitstaan...

Das ook wel een beetje overdreven vind je niet? Hij heeft af en toe eens van die dingen dat je zegt van nou ok dat is mssn een beetje te, maar ik erger me er echt niet aan. Ik interesseer me al heel lang niet meer voor headhunterz en ik volg al helemaal niet wat ie allemaal zegt op twitter enzo (zou een groot deel hier volgens mij ook maar eens meoten doen). Hij is een artiest die nou eenmaal een andere stijl heeft dan eerst, maar dat betekent niet dat we hem mogen af zeiken omdat hij iets maakt wat wij niet leuk vinden. Dat is complete onzin. En als je zn sarcasme niet uit kan staan, zou ik zeggen zoek een willekeurig topic op t forum op en je vind geheid wel gebash tegen headhunterz. Hij post ook een keer wat sarcastisch maar dat mag ie blijkbaar niet. Maak je er niet zo druk om. Je houd niet van zn muziek/stijl, doe er dan ook niet moeilijk over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 00:14 

Hardtraxx Elite

Ik heb het over Willem zelf. Niet over zijn producties. Zijn muziek heb ik al een tijdje achter me liggen, zoals meerdere artiesten die ik altijd goed heb gevonden.

Ik krijg duidelijk het beeld dat Willem zich machtig voelt en zich zo ook gedraagd. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 00:17 

Hardtraxx Addict

Tel schreef:
Ik heb het over Willem zelf. Niet over zijn producties. Zijn muziek heb ik al een tijdje achter me liggen, zoals meerdere artiesten die ik altijd goed heb gevonden.

Ik krijg duidelijk het beeld dat Willem zich machtig voelt en zich zo ook gedraagd. -.-

Ik geef toch aan dat ik me niet interesseer voor hem omdat zijn muziek me ook niet boeit. Ik zie zelf dan geen reden om me dan wel te interesseren in de artiest. En dat zouden meer mensen eens moeten doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 00:25 

Hardtraxx Elite

Ben ik met je eens. Willem intresseert mij niets meer. Ik heb zelf ook geen twitter ofzo maar twitterberichten komen hier altijd wel te staan op Hardtraxx. En dan lees ik dat ook gewoon, kan er niet omheen met zulke reacties erop. En dan irriteer ik me best wel wat er gezegt wordt (dit is niet alleen bij HHZ).

Maar goed, on-topic maar weer. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 06:52 

Hardtraxx Veteran

Maar wat is dan zo moeilijk aan het bericht te lezen en vervolgens te denken: oké, en het daarna naast je neer te leggen in plaats van dat je meteen allemaal zegt hoe slecht het allemaal niet is?

Kijk eens wat voor shitload aan gezeik hij krijgt de laatste tijd. Ik kan ook wel begrijpen dat sommige mensen veel te ver gaan (en dat gaan sommigen ook). Nou spreekt hij zich een keer uit op zo'n manier dat hij het wel een beetje zat is, en dan krijgt ie daar weer reacties op.. Hij kan het blijkbaar niet goed doen in ogen van sommige.

Nogmaals: laat gewoon dingen die je niet interessant vind varen en reageer niet. Er komt vanzelf wel iets wat je wel interessant vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 09:28 

Hardtraxx Veteran

Lady Gaga - Alejandro (Headhunterz Remix)
Klinkt wel vet :woot:

Ale, Ale, Ale, Ale, Alejandro, A, A, A, Alejandro.. en dan met dikke kicks.. :woot: :woot: :woot:

Zou zeker nummer 1 worden van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:09 

Aan het typen...

Ik krijg de laatste tijd een beetje het gevoel op hardtraxx, dat als iemand iets "verkeerd" doet er kritiek gegeven wordt, maar zodra er niks aan verandert, we alles maar naast ons neer moeten leggen. Dat zou inhouden als ik bijvoorbeeld lady gaga wil gaan remixen en het uitbreng als hardstyle, ik een week aan shitload over me heen krijg en daarna ben ik een idool van een of andere nieuwe generatie. Dat slechte gevoel blijft en het is onzin dat je zoiets niet mag uiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:15 

Hardtraxx Veteran

D'Stylerz project is niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:20 

Hardtraxx Veteran

Het gaat me niet zozeer om het feit dat je geen (onderbouwde, opbouwende) kritiek mag hebben. Als ik hier zie.. Zodra er iets over Headhunterz staat moeten mensen meteen weer hun intense haat showen. Bijna alsof het stoer is. Dit heb ik wel bij meerdere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:24 

Aan het typen...

Naja lijkt me ook wel logisch met zo'n uitspraak, zowat de hele scene hangt aan headhunterz schouders om hem niet nog verder die toegankelijke kant op te laten gaan, en vervolgens maakt hij een gebaar van, flikker op, dat jullie mij gesteund hebben een paar jaar terug doet me niks, ik heb nu lekker veel meer fans. Tja, dan vraag je er ook om, als je het aan mij vraagt. Oh en ik heb headhunterz nooit gesteund voor de mensen die nu opeens raar opkijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:26 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Naja lijkt me ook wel logisch met zo'n uitspraak, zowat de hele scene hangt aan headhunterz schouders om hem niet nog verder die toegankelijke kant op te laten gaan, en vervolgens maakt hij een gebaar van, flikker op, dat jullie mij gesteund hebben een paar jaar terug doet me niks, ik heb nu lekker veel meer fans. Tja, dan vraag je er ook om, als je het aan mij vraagt. Oh en ik heb headhunterz nooit gesteund voor de mensen die nu opeens raar opkijken :P

De hele scene vind ik overdreven. Er zijn genoeg mensen die zijn sounds wel kunnen bekoren. Hij is toch 1 van de meest populaire DJ's, dus hij doet ergens toch wel wat goed.
Hij heeft gewoon zelf een visie en die volgt hij gewoon. Je kan lastig een product maken waar je niet achter staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:28 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Lyst schreef:

De hele scene vind ik overdreven. Er zijn genoeg mensen die zijn sounds wel kunnen bekoren. Hij is toch 1 van de meest populaire DJ's, dus hij doet ergens toch wel wat goed.
Hij heeft gewoon zelf een visie en die volgt hij gewoon. Je kan lastig een product maken waar je niet achter staat.

Oh sorry, met de scene bedoelde ik de mensen die zich verdiept hebben xd
En het gaat mij niet om zijn visie, het gaat mij om dat hij de hardstyle scene die kant op trekt. Laat hem een voorbeeld nemen aan showtek.

@Qreative, ik volg zijn twitter niet, maar als een artiest ale alejandro typt op zijn twitter, waar veel artiesten uitsluitend dingen plaatsen over hun producer/dj leven, dan kan ik me wel voorstellen dat mensen denken dat hij daar een remix van gaat maken, hij heeft immers al vaker popnummers geremixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:33 

Aan het typen...

Zoals ik al in de post hierboven beschreef, prima, maar trek het hardstyle genre niet mee die kant op, distantieer je ervan.

-edit, je post editen maakt deze discussie wel erg vaag :P

Ookal vindt hij het een mooi nummer, ik kan me heel goed voorstellen dat mensen het idee krijgen dat hij het gaat remixen, gezien eerdere remixes en gezien het feit dat ze wel vaker stille hints plaatsen op twitter. Dat kun je zijn volgers toch niet kwalijk nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:37 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Lyst schreef:

Mee eens! Ik vind dat HHZ een van de weinige is die durft te experimenteren in de scene. Dit wordt vaak niet gewaardeerd hiero. Iedereen wil een hitje en gebruikt de "standaard" formule voor een track. Dat hij in de MMA remix een stuk house is doet, vind ik persoonlijk vet! Soms lijkt het wel of mensen geen andere muziekstijlen kunnen waarderen.. En waarom wordt altijd HHZ afgezeken? Ow ja omdat de massa mensen dat ook doet :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:41 

Artiest

Dakpan schreef:
D'Stylerz project is niet meer.

:huh:

owjah ik lees het op twitter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:42 

Donateur

Die hele HHZ verdient al deze posts niet, doorlopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:47 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Lyst schreef:
Ookal vindt hij het een mooi nummer, ik kan me heel goed voorstellen dat mensen het idee krijgen dat hij het gaat remixen, gezien eerdere remixes en gezien het feit dat ze wel vaker stille hints plaatsen op twitter. Dat kun je zijn volgers toch niet kwalijk nemen.

Volgens mij hebben we nog geen pop-remix gehad van HHZ?

Mensen moeten eens ophouden met aannames maken terwijl het helemaal niet zeker is. Wacht gewoon af... komt er dan WEL een remix van een nummer als Alejandro... ga DAN pas zeiken.

Remix van Alejandro staat voor mij gelijk aan een remix van LTBK of Pon Di Floor. Mag dus zeiken in het algemeen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 10:57 

Aan het typen...

@Qreative, hij mag op zijn twitter account plaatsen wat hij wil, ik zeg alleen dat als je dingen plaatst je de volgers niet kwalijk kunt nemen dat ze er iets achter zoeken, omdat er wel vaker berichten geplaatst worden met een boodschap erin verhuld. En als hij daadwerkelijk die kant op wil, laat hem in een bericht afstand doen van het genre, scheelt de helft van het gezeik (de andere helft wil namelijk dat hij weer zoals vroeger gaat produceren :P )
Let the basskick is voor mij ook popmuziek, in de trend van top40.
Ik heb even zijn twitter gelezen en kan in de laatste maand geen berichten vinden waarin hij gewoon random tracks noemt die hij leuk vind, wel zie ik veel berichten omtrent zijn eigen tracks. Dus die aannames zijn zo gek nog niet.

@jorea, tja experimenteren is leuk, maar het toegankelijker maken van de scene zie ik niets anders dan negatieve effecten hebben. Dat is dan ook hetgeen waar men kritiek op heeft, niet om het feit dat ie experimenteert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 11:04 

Hardtraxx Veteran

Jorea88 schreef:

Mee eens! Ik vind dat HHZ een van de weinige is die durft te experimenteren in de scene. Dit wordt vaak niet gewaardeerd hiero. Iedereen wil een hitje en gebruikt de "standaard" formule voor een track. Dat hij in de MMA remix een stuk house is doet, vind ik persoonlijk vet! Soms lijkt het wel of mensen geen andere muziekstijlen kunnen waarderen.. En waarom wordt altijd HHZ afgezeken? Ow ja omdat de massa mensen dat ook doet :) .

Experimenteren durf ik dit niet te noemen. Het is gewoon een manier om hardstyle nóg toegankelijker te maken en ik vind het eerder inspiratieloos dan experimenteel :/

En als mensen house willen luisteren gaan ze toch house luisteren? Ik hou van HARDE elektronische muziek en vindt house dus gewoon geen kut aan.

Mocht ik ineens behoefte krijgen om house te luisteren, zet ik toch gewoon het eerste de beste radiostation op de ether aan, dan hoeft dat toch niet m'n favoriete muziek te verkloten? :)

Maar goed, ik bash niet op ome Willem, ik negeer m gewoon totdat hij weer eens wat maakt wat mij wel aantrekt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 11:08 

Donateur

Qre8ive schreef:
Lyst schreef:
de andere helft wil namelijk dat hij weer zoals vroeger gaat produceren :P

Je kunt mensen ook positief benaderen met je wensen... waarom moet dat altijd via zeiken?

Mensen zijn bang voor hun genre, plus op internet is iedereen een held. Maak je er niet te druk om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 11:14 

Aan het typen...

Qre8ive schreef:
Lyst schreef:
de andere helft wil namelijk dat hij weer zoals vroeger gaat produceren :P

Je kunt mensen ook positief benaderen met je wensen... waarom moet dat altijd via zeiken?

Dat heeft men gedurende een lange tijd gedaan?
"Ik verlang weer naar hoe hij vroeger was" dat heb ik redelijk vaak gezien hier op het forum.
Maar laten we weer on-topic gaan, ik verdedigde tenslotte alleen de mensen die een dergelijke aanname hadden gemaakt, zoals zij dat wel vaker doen bij twitter berichten: "I'm working on something really special" bijvoorbeeld, als je zoiets plaatst, dan wacht je gewoon op aannames en dergelijke, het is dus een beetje onzin om te zeggen dat mensen geen aannames mogen maken, omdat de artiesten het medium juist gebruiken om zulke aannames te laten ontstaan. Dat was mijn punt, hoe ik over headhunterz denk doet er niet toe, dat weet iedereen toch al wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 12:17 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Ok even een echt on topic bericht:

wist je dat de nieuwe website van The Beholder online is?

http://www.djbeholder.com

Mooie site! Niet te moeilijk!
Vorige  1 ... 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen