Nou ik weet iig wel dat op alle 3 de sets een hoop dezelfde nummer gedraaid werden. Laat maar zitten dus.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Q-Dance loopt weer achter hoor, niet eens een 3D film. 
-
D
waar gaat dit dan over? snap er helemaal niks vanwrote:View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Gemaakt door de winnaars van de Orange kaart geloof ik. Maar vind het ook maar een wazig filmpiewrote:waar gaat dit dan over? snap er helemaal niks vanwrote:View on YouTube
vind het wel bruut.
terechte winnaars!!!!
terechte winnaars!!!!
Vette film, maar ik snap het punt ook niet echt 
Ik ook niet, wat is het verhaal?wrote:waar gaat dit dan over? snap er helemaal niks vanwrote:View on YouTube
Vaag filmpje idd, maar super vet gedaan!
Adviezen gekregen om Rauwer en harder te gaan draaienHeadhunterz
Thx for the advice on not rrmixing alejandro. U guys saved my ass there! would have ruined my carreer! Lets see what else is on the radio ;-)
:')wrote:Adviezen gekregen om Rauwer en harder te gaan draaienHeadhunterz
Thx for the advice on not rrmixing alejandro. U guys saved my ass there! would have ruined my carreer! Lets see what else is on the radio ;-)
Als hij vaker zou luisteren naar het ''publiek'' dan zou hij nog weleens weer op het goede spoor kunnen komen. Maarja, ligt er ook aan naar welk publiek hij luistert. Hoop nog altijd zo hard op een comeback van hem.wrote:Adviezen gekregen om Rauwer en harder te gaan draaienHeadhunterz
Jullie snappen het niet... Hij is sarcastisch naar alle mensen die kritiek op 'm hebben.wrote:Als hij vaker zou luisteren naar het ''publiek'' dan zou hij nog weleens weer op het goede spoor kunnen komen. Maarja, ligt er ook aan naar welk publiek hij luistert. Hoop nog altijd zo hard op een comeback van hem.wrote:Adviezen gekregen om Rauwer en harder te gaan draaienHeadhunterz
-
A
Hij had gewoon beter z'n mond kunnen houden... Komt wat professioneler over imo 
Als dat zo is, heb ik nog een rede erbij om de persoon Headhunterz te hatenwrote:Jullie snappen het niet... Hij is sarcastisch naar alle mensen die kritiek op 'm hebben.
Inderdaadwrote: Jullie snappen het niet... Hij is sarcastisch naar alle mensen die kritiek op 'm hebben.
Die music made addictz remix is daar ook een deel van denk ik
Headhunterz zit gewoon keihard te lachen daar in de studio en hij lacht nog harder na die Down with the Hardstyle remix.
Ja sowieso, dat hij sarcastisch is, check die laatste zin vooral: Lets see what else is on the radio ;-), zo van, wat voor hitje zou ik dan gaan rmxen.wrote:Als dat zo is, heb ik nog een rede erbij om de persoon Headhunterz te hatenwrote:Jullie snappen het niet... Hij is sarcastisch naar alle mensen die kritiek op 'm hebben.
:') :')
Arghh. als het sarcastisch is... dat is jammer, had wel gehoopt op een comeback. Ach, dat kan ik nu ook wel vergeten... HHZ :')
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Sterretje uit oh oh cherso net let the bass kick remix draaide 
-
MHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
Het sarcasme druipt er van af, dat is toch wel duidelijk. Ik zie er persoonlijk de humor wel van in.
Maar echt jongens, laat 'm doen wat-ie wil doen. Wij zijn altijd zo goed in het overdrijven van dingen: de ene dj kan niets fout doen, de andere dj kan niets goed doen. Maar goed, ik zal verder mijn mond houden, want dit is al honderd keer gezegd, vind alleen dat dj-bashen altijd zo onnodig en een beetje kinderachtig.
Maar echt jongens, laat 'm doen wat-ie wil doen. Wij zijn altijd zo goed in het overdrijven van dingen: de ene dj kan niets fout doen, de andere dj kan niets goed doen. Maar goed, ik zal verder mijn mond houden, want dit is al honderd keer gezegd, vind alleen dat dj-bashen altijd zo onnodig en een beetje kinderachtig.
Haha als dat echt zo zou zijn.. held!wrote:Headhunterz zit gewoon keihard te lachen daar in de studio en hij lacht nog harder na die Down with the Hardstyle remix.
Dit dus.wrote:Het sarcasme druipt er van af, dat is toch wel duidelijk. Ik zie er persoonlijk de humor wel van in.
Laat een DJ nou in zijn waarde. Dat jij het nou niet eens bent met een visie kan gebeuren.