Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 13:15 

hoop zoo dat het geen Brennan Heart word
naja en anders hoop ik dat hij er iets van bakt.. -.-
begin van Qlimax waren het anthems echt duister
alleen sins 2008 begin het steeds blijer te worden
erg jammer omdat Qlimax altijd een duister feest is geweestc
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 13:24 

Hardtraxx Addict

Titatovenaar schreef:
TheDizZorder schreef:
lijkt me stom dat ie nu pas aan een anthem zou gaan beginnen, als je bekijkt dat Wildstylez in september 2009 te horen kreeg dat hij Defqon ANthem 2010 mocht gaan maken.

neej in de lijn der verw8ing

qlimx 2009: dbstf
INqontrol: Frontliner
Defqon: Wildstylez
Qlimax: misschien wel second identity want die zullen er ook wel staan

ik zou helemaal gek opkijken als er geen scantraxx artiest het anthem zou maken.

Als hij het anthem maakt dan weet hij dat al heel lang hoor;) kan hij er nu nog wel mee bezig zijn :P

Ja precies. Ik zou er ook geen 5 maanden van te voren al aan beginnen :P Wel ruim op tijd natuurlijk, maar wie weet is ie al een eind op weg.

Maar ja ik zat al te twijfelen of ik naar qlimax zou gaan dit jaar, mocht bh het anthem maken dan ga ik nog meer twijfelen om er heen te gaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 13:30 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 13:42 

dawasiknie schreef:
Brennan Heart zal hopelijk niet zo stom zijn om er een heppiedepeppie-anthem van te maken. Laten we het maar afwachten. Met hem verwacht ik wel het ergste dus het kan alleen maar meevallen >.<

Daarom, hopelijk soort kaliber Face The Enemy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 13:44 

Aan het typen...

Citaat:
Q-base was massive!thnx everyone!At Q-base 2009 the cdj1000 broke during 'Just as Easy',this time no technical failure(played with Traktor!)

Over 5 jaar hoef je alleen nog maar een foto van het hoofd van de dj te projecteren, gezien de computer dan zelf de tracklist zal kiezen en ook naadloos zal mixen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 14:11 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Citaat:
Q-base was massive!thnx everyone!At Q-base 2009 the cdj1000 broke during 'Just as Easy',this time no technical failure(played with Traktor!)

Over 5 jaar hoef je alleen nog maar een foto van het hoofd van de dj te projecteren, gezien de computer dan zelf de tracklist zal kiezen en ook naadloos zal mixen. :')

Tijdens welke set was dat dan? Niet tijdens deepack dan of wel? Enige set waar ik bij was dat de speler kaduuk ging :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 14:12 

Hardtraxx Beheerder

Lyst schreef:
Citaat:

Daar heeft de CDJ dan wel een mooi moment voor uitgekozen. :whistle:

Wat wordt ik dat nummer zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:06 

Hardtraxx Veteran

Scheelt dat ik 'm geen 1x gehoord heb op Q-Base :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:15 

Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:

soow, dan ben je ckr hele tijd bij de hardcore ofzo geweest, hoorde m van alle kante kome, wel 4x gehoord ofzo, en ook 3x daarvan maar weg gelope, verschrikkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:24 

Aan het typen...

SoundTunerZ schreef:
Lyst schreef:
Citaat:

Tijdens welke set was dat dan? Niet tijdens deepack dan of wel? Enige set waar ik bij was dat de speler kaduuk ging :P

Brennans :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:35 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Henk-Jan schreef:

soow, dan ben je ckr hele tijd bij de hardcore ofzo geweest, hoorde m van alle kante kome, wel 4x gehoord ofzo, en ook 3x daarvan maar weg gelope, verschrikkelijk

Nee eigenlijk best toevallig he,
Bij binnenkomen bij Zatox gestaan tot twaalf -> Open air, Panic & Neophyte, stukje DBSTF, Zany, B-Front, Nosferatu
En geen een x Just As Easy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:07 

Hardtraxx Crew

freddyadu8 schreef:

Haha die gast op 0:23 heeft in mn team gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:33 

Hardtraxx Veteran

JoosiieJ schreef:
djbrennanheart On my way to the studio/office!! Working on one of the biggest projects I ever involved in!(so far;-) More soon!

Zal wel Qlimax anthem zijn..

Ik had het al gedacht.. Maar dit zou te lame voor woorden zijn maargoed. Duizenden anderen juichen erom want Brennan Heart is zo goed... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:38 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
JoosiieJ schreef:
djbrennanheart On my way to the studio/office!! Working on one of the biggest projects I ever involved in!(so far;-) More soon!

Zal wel Qlimax anthem zijn..

Ik had het al gedacht.. Maar dit zou te lame voor woorden zijn maargoed. Duizenden anderen juichen erom want Brennan Heart is zo goed... :/

Gezien de insteek van het feest snap ik het wel. Brennan Heart kan nou eenmaal wel overweg met een lange break en een beetje sfeer-dingen. Zo gek is het niet.

Ik had sowieso niet op een vet anthem gerekend en ik vind een anthem ook niet zo heel erg belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:43 

Hardtraxx Elite

Aangezien de populariteit van Brennan Heart op Qlimax 2009 zou ik zeer zeker wel verwachten dat hij het anthem van dit jaar gaat verzorgen. Hopelijk (voor de Qlimax bezoekers) wordt het niet zo'n aanfluiting als het Decibel anthem van vorig jaar. Ik laat het allemaal over mee heen komen, het laat me immers toch koud want ik ga niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:48 

Donateur

Zou best kunnen dat ie het gaat maken. Tijdens z'n set gelijk veel nieuwe tracks laten horen, maand later de release van z'n 2de album. We weten dat ie er al lang aan werkt, dit zou een ideaal moment zijn.
Denk dat Scantraxx dat ook wel weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:01 

Hardtraxx Veteran

Haha laat alle cdj's maar programmeren zodat ze bij just as easy kapot gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:19 

Donateur

Citaat:
A-lusion @ Facebook: Oh yeah, received the vocals of my new track today. Powerfull male vocals. Love the track so far, no pitched kicks this time. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:24 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:
Haha laat alle cdj's maar programmeren zodat ze bij just as easy kapot gaan.

Inderdaad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:43 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Citaat:
A-lusion @ Facebook: Oh yeah, received the vocals of my new track today. Powerfull male vocals. Love the track so far, no pitched kicks this time. :)

^^ Benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:51 

Donateur

Meeste dingen op Twitter/Facebook/Hyves zijn niet zo heel boeiend, maar dit is toch wel leuk nieuws :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:54 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Mol schreef:
Citaat:

^^ Benieuwd

Ik ook, zo'n hekel aan pitchkicks :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:18 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Hardstyleshop.com vindt onze site een goed initiatief, en heeft daarom besloten om de website te sponsoren. Dit houdt in dat er regelmatig T-shirts gewonnen kunnen worden!

Vaak gezien hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:33 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Citaat:
Hardstyleshop.com vindt onze site een goed initiatief, en heeft daarom besloten om de website te sponsoren. Dit houdt in dat er regelmatig T-shirts gewonnen kunnen worden!

Vaak gezien hier :P

Wanneer was dit gepost? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:34 

Donateur

Ik denk al een hele tijd geleden, aangezien er al vaak genoeg acties zijn geweest ;)
Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen