Is nog geen naam bekend he, dan mag het nietwrote:@dawasiknie: New Tracks topic
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
DAMN! Hier krijg ik het helemaal warm van
Als dat een nummer van verkoper dov (stond gisteren zlef te verkopen bij de scantraxx merchandise) zelf is, dan istie wel heeeel vet!
Wat een track zeg, dikke anticlimax. 
Snap niet wat er zo vet is aan die TBA van The Prophet
-
D
View on YouTube
ERg Vette plaat van The Prophet,, het echte eerste nummer wat mij aanspreekt van hem
ERg Vette plaat van The Prophet,, het echte eerste nummer wat mij aanspreekt van hem
Dat vind ik wel een heldenstreek op zichwrote:Als dat een nummer van verkoper dov (stond gisteren zlef te verkopen bij de scantraxx merchandise) zelf is, dan istie wel heeeel vet!
En hoelang draai jij al mee? Kan zat dikke tracks van The Prophet opnoemen. Die komen welliswaar uit het verdere verleden, maar goed zijn ze.wrote:ERg Vette plaat van The Prophet,, het echte eerste nummer wat mij aanspreekt van hem
ik vind het ook gewoon een normaal plaatje, niet heel bijzonder ofzowrote:Snap niet wat er zo vet is aan die TBA van The Prophet
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Dat Alterior Motivz de Defqon au producers contest hebben gewonnen
Matig plaatje. Maargoed er zaten nog veel slechtere bij!
Het past in ieder geval wel bij het sfeertje
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Waarom heb jij samen met Solutio of Arboza niks gemaakt?wrote:Matig plaatje. Maargoed er zaten nog veel slechtere bij!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
D
ik heb gewoon nooit iets gehad met the prophetwrote:En hoelang draai jij al mee? Kan zat dikke tracks van The Prophet opnoemen. Die komen welliswaar uit het verdere verleden, maar goed zijn ze.wrote:ERg Vette plaat van The Prophet,, het echte eerste nummer wat mij aanspreekt van hem
en tis trouwens mijn mening dat ik het niet zo heb met the prophet
onze duistere/rauwe stijl past nou niet echt bij defqon anthem vindt je wel?wrote:Waarom heb jij samen met Solutio of Arboza niks gemaakt?wrote:Matig plaatje. Maargoed er zaten nog veel slechtere bij!
-
JHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2010
- last seen Dec 2022
djbrennanheart On my way to the studio/office!! Working on one of the biggest projects I ever involved in!(so far;-) More soon!
Zal wel Qlimax anthem zijn..
Als dat zo is, ga ik dus echt niet.wrote:djbrennanheart On my way to the studio/office!! Working on one of the biggest projects I ever involved in!(so far;-) More soon!
Haha zou me niks verbazen.. Maar het zou wel origineel van Q-dance zijn om ineens het
anthem door Thera te laten maken, dat zou toch ineens een klapper zijn. Totaal tegendraads
anthem door Thera te laten maken, dat zou toch ineens een klapper zijn. Totaal tegendraads
Tenzij hij er iets moois van maakt.........
Brennan Heart zal hopelijk niet zo stom zijn om er een heppiedepeppie-anthem van te maken. Laten we het maar afwachten. Met hem verwacht ik wel het ergste dus het kan alleen maar meevallen 
Revelations vond ik nog wel beetje leuk, ben wel benieuwd
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Haha BH :') het is zo voorspelbaar dat ik het niet eens meer verwachtte, maar nu is het dus toch zo :')
Hij heeft de laatste tijd toch echt wel gaave tracks naar mijn mening uitgebracht.
Nummers als Till You Believe It, LSD, Decibel Anthem Remix zijn toch tracks waar ik hard op los ga.
Nummers als Till You Believe It, LSD, Decibel Anthem Remix zijn toch tracks waar ik hard op los ga.
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
lijkt me stom dat ie nu pas aan een anthem zou gaan beginnen, als je bekijkt dat Wildstylez in september 2009 te horen kreeg dat hij Defqon ANthem 2010 mocht gaan maken.
neej in de lijn der verw8ing
qlimx 2009: dbstf
INqontrol: Frontliner
Defqon: Wildstylez
Qlimax: misschien wel second identity want die zullen er ook wel staan
ik zou helemaal gek opkijken als er geen scantraxx artiest het anthem zou maken.
ik zou helemaal gek opkijken als er geen scantraxx artiest het anthem zou maken.
Als hij het anthem maakt dan weet hij dat al heel lang hoor;) kan hij er nu nog wel mee bezig zijnwrote:lijkt me stom dat ie nu pas aan een anthem zou gaan beginnen, als je bekijkt dat Wildstylez in september 2009 te horen kreeg dat hij Defqon ANthem 2010 mocht gaan maken.