Is toch geen groter project dan een album maken...?wrote:djbrennanheart On my way to the studio/office!! Working on one of the biggest projects I ever involved in!(so far;-) More soon!
Zal wel Qlimax anthem zijn..
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dan mag er nog eentje komen, heb wel zin om een t-shirtje te winnenwrote:Ik denk al een hele tijd geleden, aangezien er al vaak genoeg acties zijn geweest
Stoppen.wrote:Is toch geen groter project dan een album maken...?wrote:djbrennanheart On my way to the studio/office!! Working on one of the biggest projects I ever involved in!(so far;-) More soon!
Zal wel Qlimax anthem zijn..
OHGODLAATDATHETALSJEBLIEFTZIJN
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hij moet platen blijven maken, waar Zany dan steeds dikke remiksen van kan maken.
wrote:Hij moet platen blijven maken, waar Zany dan steeds dikke remiksen van kan maken.
Ja maar vervolgens verkracht hij klassiekers van Zany. Das ook niet echt de bedoeling 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
wrote:Hij moet platen blijven maken, waar Zany dan steeds dikke remiksen van kan maken.
wrote:Ja maar vervolgens verkracht hij klassiekers van Zany. Das ook niet echt de bedoeling
Klopt, als het maar van Zany's kant komt. Dan vind ik het allemaal best. Brennan Heart maakt maar lekker remix'jes van HHZ tracks. Die edit van Psychedelic klonk wel goed. 
Brennan Heart & Qlimax anthem?
nee danku
nee danku
Doe maare B-front en qlimax anthem
Mja talentjes zullen ze die kans wel niet geven.....
Wacht eens....
Ik was naar de WC op Q-Base en heb misschien wel het Hardbass anthem gehoord.
Klonk nogal ruk eerlijk gezegd. Weer zo'n mee zinger
Ik was naar de WC op Q-Base en heb misschien wel het Hardbass anthem gehoord.
Klonk nogal ruk eerlijk gezegd. Weer zo'n mee zinger
Lijkt me niet dat nu al het Hardbass athem wordt gedraaid, dat zal voor eerste keer zijn op Qountdown ofzo..
Het ging toch zo:
Hard Bass.......... Hard......Bass
Zegt nog niet veel, maar zou wel kunnen.
Vorig jaar draaide Zany hem nog niet eens op Euphoria, 16 januari
Weinig kans dat ze em nu al af hebben, laat staan draaien 
Misschien heb je da nieuwe nummer van Dailucia gehoord. Heet ook Hard Bass
Hopelijk een album samen met Zany,
Project Two
Project Two
Volgens mij bedoel je tatanka - yellowHet ging toch zo:
When i say hard, you say bass? Hard.. Bass.. Hard.. Bass? das volgesn mij een nummer van Tat.. iig niet de athem van volgend jaar.wrote:Het ging toch zo:
Ja, dat is hem. Excuses voor het misverstandwrote:Volgens mij bedoel je tatanka - yellowHet ging toch zo:
Ik had ongeveer hetzelfde als Markos, ik hoorde dus het nummer 'Hard Bass' van Dailucia in de Matrixx vorige week.. Ik dacht WTF!? Nu al de Hard Bass anthem? Maar dat lijkt me dus niet het geval. Had hem nog niet eerder gehoord maar ik vond het overigens wel een leuke plaat.wrote:Misschien heb je da nieuwe nummer van Dailucia gehoord. Heet ook Hard Bass
Das geen ruknummerwrote:Ja, dat is hem. Excuses voor het misverstandwrote:Volgens mij bedoel je tatanka - yellowHet ging toch zo:
Dat was geweldig!wrote:
Das geen ruknummerDat was een dikke sfeermaker afgelopen editie
Moet zeggen, 1 van Tatanka's beste solo producties zelfs. Meestal is dat niet veel soeps namelijk
Wist je dat als je hardcore/hardstyle op de computer maakt zonder instrument dat het dan officieel geen muziek mag worden genoemd