Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 99  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Angerfist
Just got confirmation.. Dj_Tieum will do a remix for the "Retaliate" album! Which track? I know, but won't tell you ehehe..

Let it roll!

Juuuuust 'em
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Pandemonium 2011
Citaat:
Paradox
'Paradox' area is de zaal van de hardcore van 2000 tot december 2011 en de clashes die geschiedenis veranderen!
Ophidian gaat battlen met D-Passion, Tha Playah vs Mad Dog, Angerfist vs Dyprax en een battle of hardcore sexes: Partyraiser vs DaY-már! Wie gaat winnen? Volg de battles en voel het! Zie het en vooral: hoor het!

Terug in de tijd verzorgt Endymion voor een hele aantrekkelijke Supreme Intelligence Set. Naast Tommyknocker en Noize Suppressor zal de underdogfish in deze zaal niemand minder zijn dan Hellfish! Hij gaat de beste platen van 2000 tot nu draaien die de beste zijn in zijn mening!

Heeeel veel zin in! :drool:

Nooit gesnapt hoe zon battle nou werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 22:17 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
hardcoresjors schreef:
Pandemonium 2011
Citaat:
Paradox
'Paradox' area is de zaal van de hardcore van 2000 tot december 2011 en de clashes die geschiedenis veranderen!
Ophidian gaat battlen met D-Passion, Tha Playah vs Mad Dog, Angerfist vs Dyprax en een battle of hardcore sexes: Partyraiser vs DaY-már! Wie gaat winnen? Volg de battles en voel het! Zie het en vooral: hoor het!

Terug in de tijd verzorgt Endymion voor een hele aantrekkelijke Supreme Intelligence Set. Naast Tommyknocker en Noize Suppressor zal de underdogfish in deze zaal niemand minder zijn dan Hellfish! Hij gaat de beste platen van 2000 tot nu draaien die de beste zijn in zijn mening!

Heeeel veel zin in! :drool:

Nooit gesnapt hoe zon battle nou werkt

denk dat ze om de beurt een nummer gaan draaien ofzo, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 11:05 

Hardtraxxer

is het al bekend wie de anthem voor moh belgie 2011 maakt, vind het wel eens tijd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 13:02 

Dakpan schreef:
TOA Twitter:

"­Approved no fewer than 5 test pressings today.­ They will all be out before the end of the year!"­

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

Stond nog nergens hier, maar wist je dat Qore een compleet nieuwe set-up voor anthems gaat krijgen? 3 producers maken elk een stuk van het anthem, wat gezien kan worden als een apart nummer. Deze nummers kunnen echter ook samengevoegd worden tot 1 anthem, wat het officiele word. Klinkt vaag, snap het ook nog niet 100%, maar ik denk dat het opgezet word als het nummer "The Outside Agency - The Machinery of Deaths (Parts 1, 2 & 3)", maar dan met verschillende producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 16:27 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Stond nog nergens hier, maar wist je dat Qore een compleet nieuwe set-up voor anthems gaat krijgen? 3 producers maken elk een stuk van het anthem, wat gezien kan worden als een apart nummer. Deze nummers kunnen echter ook samengevoegd worden tot 1 anthem, wat het officiele word. Klinkt vaag, snap het ook nog niet 100%, maar ik denk dat het opgezet word als het nummer "The Outside Agency - The Machinery of Deaths (Parts 1, 2 & 3)", maar dan met verschillende producers.

Klinkt vet, ik denk idd een mainstream, een industrial en nog wat ofzo, dan 3 tracks die er los bij zitten, maar je kan hem ook als 1 track luisteren denk ik, klinkt wel heel erg vet, maar eerst maar is zien wie hem doen, want ik interesseer me eigenlijk alleen in mainstream! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 16:33 

Kraak... Piep...

hardcoresjors schreef:
Citaat:
Angerfist
Just got confirmation.. Dj_Tieum will do a remix for the "Retaliate" album! Which track? I know, but won't tell you ehehe..

Let it roll!

Juuuuust 'em

Nice, tieum is baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 16:38 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Steffnov schreef:

Klinkt vet, ik denk idd een mainstream, een industrial en nog wat ofzo, dan 3 tracks die er los bij zitten, maar je kan hem ook als 1 track luisteren denk ik, klinkt wel heel erg vet, maar eerst maar is zien wie hem doen, want ik interesseer me eigenlijk alleen in mainstream! :P

Denk niet dat het 3 verschillende stijlen worden, je kunt er namelijk 1 nummer van maken. En als het dan zoeits word, dan denk ik iets in de richting van Synapse ==> TOA ==> Sinister Souls ofzo, wat dan redelijk op elkaar aansluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Dakpan schreef:
TOA Twitter:

"­Approved no fewer than 5 test pressings today.­ They will all be out before the end of the year!"­

:worship:

kan niet wachten moet wel goed zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

OPADROKZ Richard Koek
Collab with @Outblast will happen in december...finally hehe! remember black 04 and conflict 05..i'm looking fwd to it

Oh yeah...als ze ook maar enigszins op die platen lijken... :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
OPADROKZ Richard Koek
Collab with @Outblast will happen in december...finally hehe! remember black 04 and conflict 05..i'm looking fwd to it

hoop dat het wat word...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:27 

Hardtraxx Veteran

Drokz is tegenwoordig de anti-commercie, dus hij kan Outblast zomaar uit het slob trekken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

benieuwd!
anthem lijkt me vet & drokz is ook erg nice altijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 21:07 

Kraak... Piep...

Steffnov schreef:
OPADROKZ Richard Koek

Black 04 :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Partyraiser!

Nu moet het wel bruut worden haha, die kerel draaide echt keihard op pokkeherrie, dikste set die ik ooit heb meegemaakt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

Partyraiser!

Nu moet het wel bruut worden haha, die kerel draaide echt keihard op pokkeherrie, dikste set die ik ooit heb meegemaakt! :D

Dat kan ik bevestige haha :D
Pokkeherrie was vet e ! Te nice geluid !
Ga je ook naar Army Of Hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

Nrgizer schreef:
Dat kan ik bevestige haha :D
Pokkeherrie was vet e ! Te nice geluid !
Ga je ook naar Army Of Hardcore?

Jaa man was wel vet, alleen die duitsers begonnen te hinderen,
Had wel ff moeten weten dat er HTers waren! :(
Denk het niet man, volgende word Pandemonium
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 13:38 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

Ophidian maakt dus 1 van de 3 delen van het anthem, als ik het goed mag begrijpen? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 13:54 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ophidian maakt dus 1 van de 3 delen van het anthem, als ik het goed mag begrijpen? :drool:

yup, abandon achtig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:03 

Kraak... Piep...

:clap: :clap:

Beterr
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:07 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

1 van de 3 delen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:09 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Steffnov schreef:

1 van de 3 delen?

Kwam in Thunderdome Radio naar voren, het anthem blijkt uit de verschillende delen te bestaan, dat samengevoegd wordt (/kan worden?) tot1 anthem. Elk deel wordt gemaakt door verschillende producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:23 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dakpan schreef:
Steffnov schreef:

1 van de 3 delen?

Kwam in Thunderdome Radio naar voren, het anthem blijkt uit de verschillende delen te bestaan, dat samengevoegd wordt (/kan worden?) tot1 anthem. Elk deel wordt gemaakt door verschillende producers.

Ging dat niet over Nightmare?
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 99  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen