Donders, wat word ik geil van die previews, echt benieuwd naar 26 november!
zitten toch nog redenlijk wat plaatjes tussen die me goed in de oren klinken
...ff volledige previews afwachten.
verzamel jij echt alle hardcore nummers dan?wrote:Evil Activities:
Yes!!! 10K followers on Twitter!!! Today i'll send the link to Adagio!!!
Blijf het een boutnummer vinden, maar goed, voor de verzameling dan maar denk ik...
Haha, nee hoor...maar ik durf wel te zeggen dat ik een redelijke HC collectie heb. Als ik er iets voor moest liken had ik "fuck it" gezegd, nu...is het te makkelijk om het niet te downloadenwrote:verzamel jij echt alle hardcore nummers dan?wrote:Evil Activities:
Yes!!! 10K followers on Twitter!!! Today i'll send the link to Adagio!!!
Blijf het een boutnummer vinden, maar goed, voor de verzameling dan maar denk ik...
G
wrote:Angerfist - Retaliate preview:
View on YouTube
Heeeeeeeeeeel erg MoH-ish als ik dat zo hoor. Zat oudere platen ook...
die track @ 1:50 btw
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Oh wat had ik een orgasme bij 0:47, die frenchcore kicks vind ik toch zo geil!wrote:wrote:Angerfist - Retaliate preview:
View on YouTube
Heeeeeeeeeeel erg MoH-ish als ik dat zo hoor. Zat oudere platen ook...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die track @ 1:50 btw![]()
![]()
maaaaaaaaster!
Gaat tog wat worden
je ziet hem in t filmpje zen oren al dichtdoen dus t zal wel slecht zijn 
wrote:je ziet hem in t filmpje zen oren al dichtdoen dus t zal wel slecht zijn
G
toen ze die deksel tegen de microfoon klapte dacht ik dat ze een grapje maakte, maar dat einde
@theon: ik zie ook dat EA een nieuwe logo heeft
Alien T
Ok 2 tracks of 3 are almost done I think...tomorrow I'll meet @TheStunnedGuys at @TraxtormRecords headquarter to make the point of my new EP
Ok 2 tracks of 3 are almost done I think...tomorrow I'll meet @TheStunnedGuys at @TraxtormRecords headquarter to make the point of my new EP
een Alien T & Stunned Guys track? dan ben ik heeeeel erg benieuwd!wrote:Alien T
D
ben benieuwd maarja de release datum zal wel weer overdreven zijnwrote:een Alien T & Stunned Guys track? dan ben ik heeeeel erg benieuwd!wrote:Alien T
Stunned Guys zijn de top men van Traxtorm he, denk eerder aan een gesprek over de tracks enzo. Maar, het zou ook een track kunnen zijn he, wie weet.wrote:een Alien T & Stunned Guys track? dan ben ik heeeeel erg benieuwd!wrote:Alien T
Also, wist je dat ik mijn eerste set ooit heb gemaakt? Staat in het livesets gedeelte.
G
Heel nice
Voor degene die niet wil registeren, heb ik een ZS link gevonden:
http://www5.zippyshare.com/v/67033402/file.html
Pandemonium 2011
Heeeel veel zin in!
Paradox
'Paradox' area is de zaal van de hardcore van 2000 tot december 2011 en de clashes die geschiedenis veranderen!
Ophidian gaat battlen met D-Passion, Tha Playah vs Mad Dog, Angerfist vs Dyprax en een battle of hardcore sexes: Partyraiser vs DaY-már! Wie gaat winnen? Volg de battles en voel het! Zie het en vooral: hoor het!
Terug in de tijd verzorgt Endymion voor een hele aantrekkelijke Supreme Intelligence Set. Naast Tommyknocker en Noize Suppressor zal de underdogfish in deze zaal niemand minder zijn dan Hellfish! Hij gaat de beste platen van 2000 tot nu draaien die de beste zijn in zijn mening!
Heeeel veel zin in!
G
wrote:Release date...? SOON :-)
View on YouTube
heul benieuwd!
heb mezelf voorgenomen hem niet te luisteren voor ie uit is maar de verleiding is groot.
heb mezelf voorgenomen hem niet te luisteren voor ie uit is maar de verleiding is groot.
TOA Twitter:
"Approved no fewer than 5 test pressings today. They will all be out before the end of the year!"
"Approved no fewer than 5 test pressings today. They will all be out before the end of the year!"
Stond al onder releaseswrote:wrote:Release date...? SOON :-)
View on YouTube
wrote:TOA Twitter: