Nope, want ik herinner me nog dat ze de opmerking maakten dat Qore dus wel heel 3.0 (3 delen) werd.wrote:Ging dat niet over Nightmare?
Hier zit hij in, ff zoeken
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
Nope, want ik herinner me nog dat ze de opmerking maakten dat Qore dus wel heel 3.0 (3 delen) werd.wrote:Ging dat niet over Nightmare?
Oh vette shit.wrote:Nope, want ik herinner me nog dat ze de opmerking maakten dat Qore dus wel heel 3.0 (3 delen) werd.wrote:Ging dat niet over Nightmare?
wrote:Trouwens, over dat Qore gedeelte, laatste 2 minuten van de link die hierboven staatHeb je je bron
Niet alleen duswrote:Dat anthem gaat zoo leip worden! Hoe weet ik dat?
Ophidian, nuff said.
Dik, dikker, dikst.wrote:Niet alleen duswrote:Dat anthem gaat zoo leip worden! Hoe weet ik dat?
Ophidian, nuff said.Gok nog op The Outside Agency en...Sinister Souls misschien?
ik had al zon gedachte dat angerfist de anthem zou gaan maken hopen dat ie dik word!wrote:Angerfist maakt het nieuwe anthem van Depths of Despair!
En MoH in 2012 krijgt een frenchcore/terror/speedcore area
stond hier al een paar pagina's terug
idd dat is wel zo, MoH sounds + MoH vocals = niet luisterenwrote:Angerfist die een anthem maakt voor despair, hoef ik ook niet te horen want ik weet gewoon dat ie niks aan is
Vind wel dat je dat nogal vaak verkondigt hier op het forum.wrote:ik ben echt totaal niet van de industrial!
ik probeer het telkens een kans te geven en te luisteren maar mijn mening veranderd niet!wrote:Vind wel dat je dat nogal vaak verkondigt hier op het forum.wrote:ik ben echt totaal niet van de industrial!
Komt wel over een paar jaar.wrote:ik probeer het telkens een kans te geven en te luisteren maar mijn mening veranderd niet!wrote:Vind wel dat je dat nogal vaak verkondigt hier op het forum.wrote:ik ben echt totaal niet van de industrial!
heel erg benieuwd hiernawrote:View on YouTube
Oh yeah![]()
Ben trouwens aan het zoeken naar het Qore anthem stuk in die uitzending.