Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Outblast vs. Korsakoff
Outblast 72%  72%  [ 21 ]
Korsakoff 28%  28%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 29
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nosferatu vs. Endymion

Voor mij word het Nossie! :D
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stem niet, beide zijn helden met even veel klassiekers.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nosferatu held dat die is :worship:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nosferatu word het voor mij, (bijna) altijd goede producties, endymion laatste tijd iig niet meer.
Nosferatu heeft gewoon lekker een harde stijl, wat mij aanspreekt, maar toch ook melodisch vaak.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nosferatuuuuuuuu :thumbsup: Een van de, zo niet dé beste mainstream producer imo. :)
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nosferatu had over het algemeen betere en hardere tracks over de jaren. Dus dat is ook de keuze, vooral door

Wedlock & Comababy - Void Sector ( Chapter 04 Assault, Decrypted by Nosferatu )
Nosferatu - System 5601
Nosferatu - Raythered
Nosferatu - The Flames Of Your Righteous Anger
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Nosferatu had over het algemeen betere en hardere tracks over de jaren. Dus dat is ook de keuze, vooral door

Wedlock & Comababy - Void Sector ( Chapter 04 Assault, Decrypted by Nosferatu )
Nosferatu - System 5601
Nosferatu - Raythered
Nosferatu - The Flames Of Your Righteous Anger

laat ik die nou net alle 4 niet kennen :$
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
D-Nemacyst schreef:
Nosferatu had over het algemeen betere en hardere tracks over de jaren. Dus dat is ook de keuze, vooral door

Wedlock & Comababy - Void Sector ( Chapter 04 Assault, Decrypted by Nosferatu )
Nosferatu - System 5601
Nosferatu - Raythered
Nosferatu - The Flames Of Your Righteous Anger

laat ik die nou net alle 4 niet kennen :$


Luister ze :D Dat zijn echt de gouden nummers van nossie
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nosssssferatu :worship:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nitrogenetics en Nosferatu :P
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Draidy schreef:
D-Nemacyst schreef:
Nosferatu had over het algemeen betere en hardere tracks over de jaren. Dus dat is ook de keuze, vooral door

Wedlock & Comababy - Void Sector ( Chapter 04 Assault, Decrypted by Nosferatu )
Nosferatu - System 5601
Nosferatu - Raythered
Nosferatu - The Flames Of Your Righteous Anger

laat ik die nou net alle 4 niet kennen :$


Luister ze :D Dat zijn echt de gouden nummers van nossie

will do
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nosferatu :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 nov 2011 09:45 
 

Nosferatu :worship:
Bericht Geplaatst op 21 nov 2011 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Nosferatu :worship:

+1
Bericht Geplaatst op 21 nov 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nosferatu, echt wat een releases heeft deze man gehad zeg :worship:
Bericht Geplaatst op 21 nov 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het nog niet... Oudere tracks van Endymion waren vaak heldig te noemen, maar ze stellen me de laatste tijd teleur (vooral het album). Nosferatu altijd goed maar niet geweldig gevonden
Bericht Geplaatst op 21 nov 2011 22:21 
 
Hardtraxxer

Nosferatu hoor ik minder vaak, maar als wat released is het gelijk een bom ook.
Bericht Geplaatst op 21 nov 2011 23:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De DJ-sets van Endymion zijn altijd zo traag, teveel rustmomenten. Terwijl Nosferatu nog steeds hele ruige setjes kan draaien met een tempo waar je u tegen zegt. Qua producties staan ze bij mij op dezelfde hoogte, lichte voorkeur gaat uit naar Endymion zowel vroeger als nu (Nosferatu is heel erg gedaald).

Nosferatu wint.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwee!

Predator vs. Hellsystem
Bazen collabs zoals Addicted to Violence en 2012, en er komt ook een nieuwe aan, maar wie is beter?

Ik zeg Hellsystem want ik vind hem gewoon een koning! :worship:
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eitje: Hellsystem. Solo-tracks zijn echt veel beter dan die van Predator. Collabs zijn vaak wel gruwelijk, benieuwd hoe hun nieuwe klinken
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Eitje: Hellsystem. Solo-tracks zijn echt veel beter dan die van Predator. Collabs zijn vaak wel gruwelijk, benieuwd hoe hun nieuwe klinken

dit, predator vind ik alleen interessant met collabs.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Eitje: Hellsystem. Solo-tracks zijn echt veel beter dan die van Predator. Collabs zijn vaak wel gruwelijk, benieuwd hoe hun nieuwe klinken

:yes:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrij duidelijk resultaat :P
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 11:12 
 

Hellsystem; producties altijd erg tserk imo en zijn stijltje spreekt me heel erg aan! Predator heeft dikke collabs en ook paar vette solo's maar komt net onder Hellsystem :)
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe dan, Promo vs. D-Passion
Voor mij Promo omdat D-Passion me bijna nooit aanspreekt!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen