Steffnov schreef:
DarkestSymphony schreef:
ik wist nieteens dat dat dezelfde producer was! naja weer wat bij geleerd
toch ga ik voor E-noid omdat hij ruiger is en meer mijn stijl produceert
Dione heeft ook dikke platen like; Pain Till U Die! die is echt heldig!
Zet voor de gein de naam "E-Noid" eens achterstevoren.
laatst achtergekomen ja, dacht na over hoe je zo'n naam als e-noid kan bedenken, want het klinkt in mijn oren vrij origineel, neit dus

maar ik stem voor E-Noid, (bijna) alle producties vind ik wel goed. Dione is ook neit slecht maar zijn platen springen er nooit uit.