Ga zelf voor D-Passion, ben nooit echt een supergrote fan geweest van Promo, terwijl D-Passion de ene na de andere brute plaat eruit gooit
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
geen van beide, eigenlijk spreekt heel T3M me niet aan.
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Gewoon Promo klaar.
Die gozer kan draaien en heeft door al die jaren heen altijd nog top platen gemaakt.
Altijd respect voor die gozer gehad
Die gozer kan draaien en heeft door al die jaren heen altijd nog top platen gemaakt.
Altijd respect voor die gozer gehad
Hmm, ik ga toch maar voor D-Passion
Promo heeft imo een hoger percentage aan tracks die ik minder goed vind.. D-Passion it is 
poe weer een hele moeilijke, D-Passion heeft altijd hele dikke platen maar Promo is ook niet niks, telt Rude awakening ook mee bij deze stemronde of niet?
Kut deze is moeilijk
Moet ik goed overna denken, D-Passion maakt bijna alleen maar a-klasse platen en houd het bij zijn eigen goeie stijl.
Promo daarintegen maakt grotendeels ook vette platen met heel veel verschillende stijlen. Al heel lang fan van hem, plus zijn thrillogy was geniaal.
Later op terugkomen
Moet ik goed overna denken, D-Passion maakt bijna alleen maar a-klasse platen en houd het bij zijn eigen goeie stijl.
Promo daarintegen maakt grotendeels ook vette platen met heel veel verschillende stijlen. Al heel lang fan van hem, plus zijn thrillogy was geniaal.
Later op terugkomen
d-passion for sure
promo heeft naar mijn id toch nog net iets te veel rare releases uit t niets waar ik niks mee heb
z'n collabs zijn iig wel bijna altijd lekker
en d-passion is gewoon king
promo heeft naar mijn id toch nog net iets te veel rare releases uit t niets waar ik niks mee heb
z'n collabs zijn iig wel bijna altijd lekker
en d-passion is gewoon king
ff nadenken nog want beide zijn helden 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Puur gekeken naar vandaag de dag, waar ik het meest/ liefst naar luister: D-Passion
Zeker met zijn release Knocking Walls Down. Aparte plaat met een geweldige sfeer erin.
En zo zijn er nog wel meer nummers die onwijs goed zijn van hem, kan zo geen tegenvaller opnoemen.
Dit doet overigens niks af aan Promo, die ook nog steeds goed bezig is.
Heeft zijn horizon wel verbreed door "Boombox op Duizend" en "Stijlloos"
te releasen (niet mijn ding, wel grappig).
Zeker met zijn release Knocking Walls Down. Aparte plaat met een geweldige sfeer erin.
En zo zijn er nog wel meer nummers die onwijs goed zijn van hem, kan zo geen tegenvaller opnoemen.
Dit doet overigens niks af aan Promo, die ook nog steeds goed bezig is.
Heeft zijn horizon wel verbreed door "Boombox op Duizend" en "Stijlloos"
te releasen (niet mijn ding, wel grappig).
Dione vs. E-Noid!
Allebei dezelfde DJ, maar onder welke alias is hij beter?
Dione is meer mainstream en E-Noid is wat harder!
Ik ga toch voor Dione!
Allebei dezelfde DJ, maar onder welke alias is hij beter?
Dione is meer mainstream en E-Noid is wat harder!
Ik ga toch voor Dione!
E-noid omdat er maar een paar platen van Dione die ik echt vet vind.
E-Noid, niet 100% Industrial, maar dikker dan Dione.
-
D
ik wist nieteens dat dat dezelfde producer was! naja weer wat bij geleerd
toch ga ik voor E-noid omdat hij ruiger is en meer mijn stijl produceert
Dione heeft ook dikke platen like; Pain Till U Die! die is echt heldig!
toch ga ik voor E-noid omdat hij ruiger is en meer mijn stijl produceert
Dione = E-Noid = SRBwrote:ik wist nieteens dat dat dezelfde producer was! naja weer wat bij geleerd![]()
toch ga ik voor E-noid omdat hij ruiger is en meer mijn stijl produceert![]()
Darkcore lieverdwrote:E-noid = bovengemiddeld industrial
Dione = gemiddeld mainstream
Zet voor de gein de naam "E-Noid" eens achterstevoren.wrote:ik wist nieteens dat dat dezelfde producer was! naja weer wat bij geleerd![]()
D-Nemacyst is expert in hokjes bedenken voor elke hardcorescheet
Ik ga voor E-Noid trouwens, Dione heeft nauwelijks iets echt boeiends gemaakt op Pain Till I Die en Here Comes The Prozac na.
Ik ga voor E-Noid trouwens, Dione heeft nauwelijks iets echt boeiends gemaakt op Pain Till I Die en Here Comes The Prozac na.
laatst achtergekomen ja, dacht na over hoe je zo'n naam als e-noid kan bedenken, want het klinkt in mijn oren vrij origineel, neit duswrote:Zet voor de gein de naam "E-Noid" eens achterstevoren.wrote:ik wist nieteens dat dat dezelfde producer was! naja weer wat bij geleerd![]()
maar ik stem voor E-Noid, (bijna) alle producties vind ik wel goed. Dione is ook neit slecht maar zijn platen springen er nooit uit.
deze man heeft echt een shit load aan platen op zijn naam staan, sodeju man
ik stem trouwens niet, te weinig in beide verdiept en platen die ik ken zijn allemaal even dik.
ik stem trouwens niet, te weinig in beide verdiept en platen die ik ken zijn allemaal even dik.
Ik stem ook niet. Onder beide aliassen zeer veel geile platen gemaakt. Maar daaruit kan je wel concluderen dat deze man een held is.wrote:ik zeg 50/50