Ophidian
Al is m'n favo hc track ooit van hun beide
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ophidian, simpelweg mijn favoriete DJ. Ruffneck komt ook zeker hoog, maar kan er net niet aan tippen. Een collab van deze twee (So Many Sacrifices) is mijn favoriete plaat aller tijden, zegt genoeg denk ik
Ophidian, hij maakt eindbazen Industrial
zijn mainstream werk mag er ook wel wezen
zijn mainstream werk mag er ook wel wezen
Ophidian, met Ruffnecks-producties heb ik nooit iets gehad en Ophidian is muzikaal gezien misschien wel het grootste genie in de harddance-scene.
Ophidian, hoewel hun duo plaatjes ook vet zijn en zonder ruffneck was enzyme er niet 
Ophidian, hoewel hun duo plaatjes ook vet zijn en zonder ruffneck was enzyme er niet 
Ik weet t wel zekerwrote:Ophidian veegt de vloer aan. Ophidian veegt de vloer aan met iedere DJ in de EDM scene. De enige waar ik het niet zeker van weet zijn Switch Technique en The Outside Agency (incl. DnB aliassen).
-
T
Dit is niet zo'n moelijke Ophidian is en blijft een eindbaas, dat heeft hij ook weer bewezen op Qore 3.0 
zeker. echt zonde dat ik er niet bij kon zijnwrote:Dit is niet zo'n moelijke Ophidian is en blijft een eindbaas, dat heeft hij ook weer bewezen op Qore 3.0
De hardcore blasters battle, DJ D of Nitrogenetics
Ik ga nog eventjes denken!
Ik ga nog eventjes denken!
Nitrogenetics 100%, 1 van de weinige mainstream HC artiesten die me nog kan bekoren...
-
T
Ditwrote:Nitrogenetics is baas
het feit dat ze allebei zo anders zijn maakt het zo moeilijk voor mij om te kiezen!
DJ D heeft brutal, d power, get it right, bombs en nog veel meer
en Nitrogenetics heeft pledge of resistance, mu-sick, inside your head, the experience en ook veel meer!
Ik ga toch maar voor DJ D!
DJ D heeft brutal, d power, get it right, bombs en nog veel meer
en Nitrogenetics heeft pledge of resistance, mu-sick, inside your head, the experience en ook veel meer!
Ik ga toch maar voor DJ D!
-
D
ik ga er ng ff goed voor zitten 
Nitrogenetics, één van mijn favoriete mainstream producers. DJ D vindt ik de laatste tijd een stuk minder. Hun collabs zijn echt wel erg dik.
DJ D, voor mij toch wel één van de beste mainstream artiesten!
poe moeilijk, vind ze bijde wel goed. ga toch voor nitrogenetics
Bijde grote bazen, vind de sound van nitrogenetics wat meer voor mij
-
D
ik ga toch voor Dj D, ligt voor mij net iets beter maar Nitrogenetics heeft ook echt bazenplaten!