Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende

Outblast vs. Korsakoff
Outblast 72%  72%  [ 21 ]
Korsakoff 28%  28%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 29
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ophidian :) Al is m'n favo hc track ooit van hun beide
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian, simpelweg mijn favoriete DJ. Ruffneck komt ook zeker hoog, maar kan er net niet aan tippen. Een collab van deze twee (So Many Sacrifices) is mijn favoriete plaat aller tijden, zegt genoeg denk ik
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian, hij maakt eindbazen Industrial :worship:
zijn mainstream werk mag er ook wel wezen ;)
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruffneck
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ophidian, met Ruffnecks-producties heb ik nooit iets gehad en Ophidian is muzikaal gezien misschien wel het grootste genie in de harddance-scene.
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian ^^
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian ;)
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 02:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ophidian, hoewel hun duo plaatjes ook vet zijn en zonder ruffneck was enzyme er niet :D
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 02:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ophidian, hoewel hun duo plaatjes ook vet zijn en zonder ruffneck was enzyme er niet :D
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 02:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ophidian veegt de vloer aan. Ophidian veegt de vloer aan met iedere DJ in de EDM scene. De enige waar ik het niet zeker van weet zijn Switch Technique en The Outside Agency (incl. DnB aliassen).


Ik weet t wel zeker :P
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:37 
 

Dit is niet zo'n moelijke Ophidian is en blijft een eindbaas, dat heeft hij ook weer bewezen op Qore 3.0 :love:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Dit is niet zo'n moelijke Ophidian is en blijft een eindbaas, dat heeft hij ook weer bewezen op Qore 3.0 :love:

zeker. echt zonde dat ik er niet bij kon zijn :(
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hardcore blasters battle, DJ D of Nitrogenetics

Ik ga nog eventjes denken! :/
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nitrogenetics 100%, 1 van de weinige mainstream HC artiesten die me nog kan bekoren...
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nitrogenetics is baas :worship:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:06 
 

Olijfboompje schreef:
Nitrogenetics is baas :worship:

Dit :yes:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het feit dat ze allebei zo anders zijn maakt het zo moeilijk voor mij om te kiezen! :P
DJ D heeft brutal, d power, get it right, bombs en nog veel meer
en Nitrogenetics heeft pledge of resistance, mu-sick, inside your head, the experience en ook veel meer!

Ik ga toch maar voor DJ D!
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:13 
 

ik ga er ng ff goed voor zitten :)
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nitrogenetics, één van mijn favoriete mainstream producers. DJ D vindt ik de laatste tijd een stuk minder. Hun collabs zijn echt wel erg dik.
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D, voor mij toch wel één van de beste mainstream artiesten!
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poe moeilijk, vind ze bijde wel goed. ga toch voor nitrogenetics
Bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bijde grote bazen, vind de sound van nitrogenetics wat meer voor mij
Bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:12 
 

ik ga toch voor Dj D, ligt voor mij net iets beter maar Nitrogenetics heeft ook echt bazenplaten! :worship:
Bericht Geplaatst op 18 nov 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nitro's :)
Bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bump!

tijd voor een nieuwe denk ik ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen