Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Vroeger' The Prophet met onder andere Recession/ Elites/ Morphed/ Counterfeit etc. etc. Laatste 2 jaar ongeveer is het geen zak meer aan.

Brennan Heart altijd wel leuk gevonden afgezien van de ontbrekende variatie. Laatste tijd ook weer een paar leuke tracks zoals Running Late/ Lose My Mind. Remember Remember blijft ook een pareltje en Face the Enemy (original) blijft ook 1 van de vetste tracks ooit naar mijn mening.

Brennan Heart wint dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart, vroeger was ik echt een fan van deze man. Tegenwoordig kan ik hem nog steeds waarderen ondanks dat ie 30 versies van Face The Enemy heeft gemaakt. Prophet nooit wat aan gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geen van beide.

The Prophet heeft nog iets meer redelijke tracks gemaakt in het verleden maar tegenwoordig is het allemaal maar bagger, terwijl BH af en toe nog met iets enigzins leuks komt maar om hem daarvoor nou boven The Prophet te verkiezen... En ik heb ook m'n twijfels wat beide heren nou precies zelf produceren aan hun eigen tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:21 
 

The Prophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso kies ik hier voor Brennan Heart.. Zoveel pareltjes heeft deze man afgeleverd, ondanks dat ze inmiddels allemaal kapot zijn gedraaid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:51 
 

Brennan Heart, vond die kerel 3x niks, maar zijn laatste tracks kan ik steeds meer waarderen.

Ookal is One Moment van The Prophet een parel van een track, kies ik toch voor Brennie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:00 
 
Hardtraxxer

Brennan Heart :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart ftw. Die heeft nog wel wat leuke dingen op zijn naam staan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

ik stem niet. vind ze beide dramatisch slecht dat ik niet eens kan kiezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:11 
 
Hardtraxx Addict

Ondanks One Moment ( :loving: ) durf ik niet op een comeback van The Prophet te hopen.
Brennan heeft af en toe nog wel wat leuke nummertjes, ondanks zijn gebrek aan variatie.
Brennan Heart dus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keus van de armoede deze keer. Ik kies dan toch voor The Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op dit moment geen van beide, maar Brennan Heart heeft me vaker blij gemaakt met goede tracks dan The Prophuxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hm dan maar Brennan Heart, heb altijd met plezier naar plaatjes als One Blade & Evolution Of Style geluusterd :)

Deze battle vraagt overigens om Brennan Heart - Face The Enemy (The Prophet Remuxx) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik echt moet kiezen, dan ga ik voor Brennan Heart. Zo rond 2007 had hij echt wel wat dikke platen, ook al was het toen al wat herhaald. The Prophet heb ik op een enkel plaatje na nooit wat aan gevonden en tegenwoordig vind ik het misschien wel de 2 meest afschuwelijke artiesten die er zijn, erger kan voor mij bijna niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart nooit wat aangevonden, te Prophet (met setjes) zeker wel. (Defqon 07, legendarische set :worship: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BH, alles hetzelfde en ik vind het vaak nog wel grappig ook. Live is het echter vaak een reden om een andere stage te gaan zoeken, hetzelfde geld voor The Prophet trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allebei op het moment zwaar inspiratieloos, al vind ik die nieuwe track van BH best wel tof.
Setjes op het moment zijn te voorspelbaar en qua opbouw en track keuze best triest.
Vroeger vond ik The Prophet's setjes heerlijk, maar was ik meer te spreken over BH's producties. Wou haast zeggen dat ik voor BH zou kiezen door The Payback ( :love: ), maar die was natuurlijk ook met The Prophet xd

Eigenlijk een onmogelijke keuze dus. Eerst allebei best tof, nu eigenlijk het tegenovergestelde. Ik kies hierbij voor Brennan Heart, aangezien The Prophet het meest achterlijke woord heeft geïntroduceerd en omdat hij alle producerzzzz signed :P ...

REMUXX
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 05:05 
 
Hardtraxx Newbie

twijfel.... just as easy is natuurlijk geweldig maar the prophet is ook echt een held... ik bedoel hoe hij qlimax afsloot.

nu serieus dan, beide gewoon totaal niet. je kan ze beter gewoon opknopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook altijd wat hier! Of 2 bagger DJ's of 2 helden (imo) :D
Deze laat ik aan me voorbij gaan, hebben beide wel eens leuke tracks gehad, ook een paar dikke tracks, maar de afgelopen 2/3 jaar vind ik het gewoon van beide kanten niks, niet qua setjes en niet qua tracks (Op enkele na bij beide)

Geen stem van mij dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arjan91 schreef:
nu serieus dan, beide gewoon totaal niet. je kan ze beter gewoon opknopen


Dit vind ik dan wel weer HEEL erg ver gaan... Maar goed, ff kijken...

The Prophet: Emergency Call (geweldig), Recession, Dipswitch, Chubby, nog een paar geinige plaatjes (Wake Up en The Payback buiten beschouwing gelaten, lijkt me logisch waarom), verder waardeloze DJ sets

Brennan Heart: Vroegere werk met Pieter (heldenwerk!), Running Late, MF point of perfection, Evolution of style, Revival X, Face the enemy, en de overige platen zijn over het algemeen beter dan de platen van The Prophuxx (thnx Tomac!) die ik niet heb genoemd. Ook kutsets als DJ trouwens. Moeilijke keuze eigenlijk, maar toch wint BH het van onze Dove :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ahumm schreef:
Brennan Heart :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 13:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Prophet heeft wel een aantal gave plaatje gemaakt (Recession, Chubby etc). Maar waar hij de laatste tijd mee bezig is echt lachwekkend en gewoon schandalig. Zijn setjes zijn ook gewoon een grote hitjesparade. Brennan Heart is niet veel beter, maar heeft vroeger echt geniale platen gemaakt. Nu komt er eens in de tijd nog wel een leuk nummertje voorbij. Dus ik kies dan maar voor Brennan Heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BH is de meest tergende DJ om naar te kijken in de hele scène. Walgelijke uitstraling waarbij hij doet lijken alsof hij nonstop actie op zijn mixer heeft maar eigenlijk doet hij helemaal geen fuck en meestal draait hij voorgemixte sets.

Dov is achter de decks toch nog steeds wel een baas en hij heeft ook dikke mixskills. Helaas draait hij de laatste paar jaar niet meer naar zijn vermogen. Maar t vermogen heeft hij zeker, terwijl BH niks kan. Op DJ gebied wint Dov dus.

Producties: BH produceert stukken meer dan Dov en ondanks dat hij constant dezelfde kick en synth gebruikt zijn de meeste nummers nog wel te pruimen. Dov levert echt alleen nog maar meuk af. Nipte zege voor BH op dit gebied.

Maar DJen vind ik belangrijker dan produceren, dus Dov krijgt mijn stem. Is ook wel terecht aangezien de scène veel aan hem te danken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem denk maar niet, want ik hoef ze alle twee niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dov heeft met name in het verleden hele dikke tracks gemaakt. Ook samen met Pavo onder het Hardheadz alias zit veel tof spul, maar de laatste tijd is het natuurlijk drama, vooral qua kicks. Maakte hij nog maar platen als Shizzle, Stereo Killer, Payback, High Rollers, Scar Ur Face, Chubby, Recession, want die zijn stuk voor stuk heel gaaf.

Brennan Heart vind ik overall gezien toch best aardige tracks hebben. Ondanks dat hij z'n melodieën niet zelf maakt en z'n synths vaak gerecycled worden, weet hij me toch vaak wel te boeien, uitzonderingen daar gelaten.

Uiteindelijk gaat m'n stem dan toch naar Dov, maar dat heeft hij te danken aan z'n verdiensten in het verleden en die zieke set op DQ1 2007.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen