Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
The Prophet heeft wel een aantal gave plaatje gemaakt (Recession, Chubby etc). Maar waar hij de laatste tijd mee bezig is echt lachwekkend en gewoon schandalig. Zijn setjes zijn ook gewoon een grote hitjesparade. Brennan Heart is niet veel beter, maar heeft vroeger echt geniale platen gemaakt. Nu komt er eens in de tijd nog wel een leuk nummertje voorbij. Dus ik kies dan maar voor Brennan Heart.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 21:07 
 
Hardtraxxer

Brennan Heart. Produceert soms nog echt wel leuke platen en draait af en toe nog wel leuke setjes. The Prophet is echt enorm matig momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er niet eens over nadenken haha. Allebei vond ik ze een aantal jaar terug leuke plaatjes maken maar nu vind ik het niets meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
wootum schreef:
The Prophet heeft wel een aantal gave plaatje gemaakt (Recession, Chubby etc). Maar waar hij de laatste tijd mee bezig is echt lachwekkend en gewoon schandalig. Zijn setjes zijn ook gewoon een grote hitjesparade. Brennan Heart is niet veel beter, maar heeft vroeger echt geniale platen gemaakt. Nu komt er eens in de tijd nog wel een leuk nummertje voorbij. Dus ik kies dan maar voor Brennan Heart.

Dit.


Denk dat ik mij hier ook maar bij aansluit.

+ dat Dov het bij mij best ver***** heeft. Hij moet iets heel erg gaafs gaan doen dat ik 'm weer leuk ga vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Brennan Heart nooit wat aangevonden, te Prophet (met setjes) zeker wel. (Defqon 07, legendarische set :worship: )

Idd, dat heb ik met de set van Mysteryland ´05.
Wat heb ik die vaak geluisterd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Het is ook altijd wat hier! Of 2 bagger DJ's of 2 helden (imo) :D


Al zou ik een (in jouw ogen) 'held' tegen een (in jouw woorden) 'bagger DJ' zetten, zouden de battles een beetje eenzijdig en saai worden.. dus vandaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
patrickjeb schreef:
Het is ook altijd wat hier! Of 2 bagger DJ's of 2 helden (imo) :D


Al zou ik een (in jouw ogen) 'held' tegen een (in jouw woorden) 'bagger DJ' zetten, zouden de battles een beetje eenzijdig en saai worden.. dus vandaar ^^


Het was ook niet serieus bedoeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Gangsterdwerg schreef:
BH is de meest tergende DJ om naar te kijken in de hele scène. Walgelijke uitstraling waarbij hij doet lijken alsof hij nonstop actie op zijn mixer heeft maar eigenlijk doet hij helemaal geen fuck en meestal draait hij voorgemixte sets.

Dov is achter de decks toch nog steeds wel een baas en hij heeft ook dikke mixskills. Helaas draait hij de laatste paar jaar niet meer naar zijn vermogen. Maar t vermogen heeft hij zeker, terwijl BH niks kan. Op DJ gebied wint Dov dus.

Producties: BH produceert stukken meer dan Dov en ondanks dat hij constant dezelfde kick en synth gebruikt zijn de meeste nummers nog wel te pruimen. Dov levert echt alleen nog maar meuk af. Nipte zege voor BH op dit gebied.

Maar DJen vind ik belangrijker dan produceren, dus Dov krijgt mijn stem. Is ook wel terecht aangezien de scène veel aan hem te danken heeft.


Raar dat je DJen belangrijker vind want vaak worden eigen producties veel gedraaid en je luistert toch ook meer thuis dan op feesten?


Klopt, maar als ik hardstyle luister dan luister ik of mijn zelf gemixte sets, of sets van DJ's waarvan ik vind dat ze vet mixen. Ik heb gewoon een passie voor mixwerk en zie op een feest liever een onbekende DJ die vet mixt dan een bekende DJ die saai mixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
The Prophet heeft wel een aantal gave plaatje gemaakt (Recession, Chubby etc). Maar waar hij de laatste tijd mee bezig is echt lachwekkend en gewoon schandalig. Zijn setjes zijn ook gewoon een grote hitjesparade. Brennan Heart is niet veel beter, maar heeft vroeger echt geniale platen gemaakt. Nu komt er eens in de tijd nog wel een leuk nummertje voorbij. Dus ik kies dan maar voor Brennan Heart.


Hier sluit ik mij bij aan. Vooral Blademasterz - One Blade vind ik nog steeds een geniale plaat en Face The Enemy (origineel) is ook erg lekker. Alleen jammer dat er 37 versies van gemaakt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 01:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Prophet heeft me op enkele nummers na eigenlijk nooit echt weten aan te trekken (en met zijn draken van remuxxen en refuxxen maakt hij zich echt tot het lachertje van de scene de laatste tijd), terwijl Brennan Heart een van de artiesten is waardoor mijn liefde voor hardstyle ontstaan is.. en ondanks zijn weinige variatie in sounds heeft hij me wel vrijwel altijd weten te boeien door de schitterende sfeer en melodiën die hij creeert. Bovendien laat hij met de nummers van zijn City2City Tour al zien, dat hij weer terug op de weg naar de top onder de mainstream artiesten aan het gaan is.

Dus Brennan Heart voor mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 02:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Vooral Blademasterz - One Blade vind ik nog steeds een geniale plaat

Goed punt... Als het om Fabian ging. Het gaat alleen om Brennan Heart ;) Dus mogen we de Blademasterz-shit niet mee tellen. Jammer voor Fabian :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Brennan heart om zijn melodieeen die meestal wel leuk zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kies voor Brennan Heart,

Heb nooit veel met The Prophet gehad. En over Brennan kan ik zeggen dat zijn oude nummers mij misschien wel de hardstyle scene hebben ingesleurd. Als DJ heb ik dan alleen Brennan Heart meegemaakt, maar dat als team op afgelopen HardBass, dus daar kan ik ook niet veel over zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Uberhout schreef:
Vooral Blademasterz - One Blade vind ik nog steeds een geniale plaat

Goed punt... Als het om Fabian ging. Het gaat alleen om Brennan Heart ;) Dus mogen we de Blademasterz-shit niet mee tellen. Jammer voor Fabian :P

In hoeverre Fabian al die plaat zelf heeft geproduceerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
The Skribbler schreef:
Uberhout schreef:
Vooral Blademasterz - One Blade vind ik nog steeds een geniale plaat

Goed punt... Als het om Fabian ging. Het gaat alleen om Brennan Heart ;) Dus mogen we de Blademasterz-shit niet mee tellen. Jammer voor Fabian :P

In hoeverre Fabian al die plaat zelf heeft geproduceerd xd

Ja ok, maar dat kun je over de overige Brennan Heart tracks ook zeggen... Feit is dat het niet om de persoon ACHTER, maar alleen om BH gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:47 
 
Hardtraxx Addict

Brennan Heart boeide mij nooit echt veel, enkel nog toen voor Brennan And Heart uit elkaar gingen hebben ze nog interessante dingen gemaakt en ook al is One Blade leuk, hij voor mij veel te veel gedraaid naar zin.

The Prophet daarentegen heeft wel een paar leuke nummers: Recession, Chubby, de collabs met HHZ...
Ook al boeit hij me nu zeer weinig, hij wint toch deze ronde voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart. Komt zo nu en dan nog met wat boeiends aanzetten. Bij The Prophet durf ik daar niet eens meer op te hopen.

Met alle respect, hij heeft wel veel betekend in het verleden natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Brennan Heart. Komt zo nu en dan nog met wat boeiends aanzetten. Bij The Prophet durf ik daar niet eens meer op te hopen.

Met alle respect, hij heeft wel veel betekend in het verleden natuurlijk.


Dat dus, en dan vooral de tracks van vroeger van BH :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

duidelijk brennan heart, albums, vroeger, anthems, city 2 city verwacht ik ook wel wat van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:31 
 

Brennan Heart!! Ik heb nooit een goeie track van the prophet gehoord! was voor mijn tijd denk ik -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik miste de optie: geen van beiden.

Toch maar Brennan Heart gekozen. The Prophet is totaal niet meer serieus te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Uberhout schreef:
Vooral Blademasterz - One Blade vind ik nog steeds een geniale plaat

Goed punt... Als het om Fabian ging. Het gaat alleen om Brennan Heart ;) Dus mogen we de Blademasterz-shit niet mee tellen. Jammer voor Fabian :P

Officieel is het toch Brennan Heart AKA Blademasterz - One Blade ? :P Dan zou die plaat wel mee tellen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart = Blademasters, dus tuurlijk mag je die meetellen. Wat dachten jullie dan? Dat er nog iemand bij betrokken was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op BH gestemt omdat zijn tracks van jaren geleden erg vet waren en ik die beter vind dan die van The Prophet toen der tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Brennan Heart = Blademasters, dus tuurlijk mag je die meetellen. Wat dachten jullie dan? Dat er nog iemand bij betrokken was?

Nee, ik weet wel dat die 2 aliassen dezelfde persoon is, maar het gaat er volgens mij om dat we Brennan Heart beoordelen (tegenover The Prophet), en niet alle platen en optredens die Fabian ooit in zijn eentje heeft gedaan, snap je?
Voorbeeld: Mindspace van Luna is geproduceerd door Luna en Deepack, maar toch zou je die plaat in dit topic alleen bij Luna moeten meetellen, want dat is de artiest wiens naam op de hoes staat. Dat het niet alleen Richard is die de plaat heeft gemaakt, maakt dan niet uit.

Ben ik te volgen?
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen