wrote:Tweekaz met afstand.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
In vergelijking met de Wasted Penguinz krijgen Da Tweekaz een 1.
En in vergelijking met Da Happy Hippiez krijgen de Wasted Penguinz een 10+.
Duidelijk dus.
En in vergelijking met Da Happy Hippiez krijgen de Wasted Penguinz een 10+.
Duidelijk dus.
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Ik heb ook gekozen voor WP, al hoewel ik de uitstraling van de tweekaz professioneler vind, maar de laatste paar tracks van WP deden me wel erg goed, basslines melodietje zijn wel gewoon chill. Vind meer gevoel in hun tracks zitten.
Bijde leuk, maar de tietjaas zijn toch net wat meer met hun eigen stijl bezig en die spreekt me ook al langer aan.
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Wasted Penguinz.
Far From Reality
Melancholia
Im Free
Freedom is Me
Follow your Dreams
Resistance
Top platen vind ik!
Far From Reality
Melancholia
Im Free
Freedom is Me
Follow your Dreams
Resistance
Top platen vind ik!
Sommige mensen bekijken muziek niet zo nauw.. Die proberen ook daadwerkelijk te genieten van muziek. Wat jij doet is een hele track ontleden en daardoor blijven er weinig nummers over die jou boeien..wrote:Aardige melodieën en waardeloze kicks vs aardige basslines en verschrikkelijke melodietjes.
Qua smaak kom ik hier niet uit, snap sowieso al niet waarom mensen dit waarderen.
Technisch gezien zijn Da Tweekaz denk ik net iets sterker.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wp 
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
+1 Rampestamperwrote:Sommige mensen bekijken muziek niet zo nauw.. Die proberen ook daadwerkelijk te genieten van muziek. Wat jij doet is een hele track ontleden en daardoor blijven er weinig nummers over die jou boeien..wrote:Aardige melodieën en waardeloze kicks vs aardige basslines en verschrikkelijke melodietjes.
Qua smaak kom ik hier niet uit, snap sowieso al niet waarom mensen dit waarderen.
Technisch gezien zijn Da Tweekaz denk ik net iets sterker.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Tweekazzz
-
MHardtraxxer
- 67 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
makkelijk!
Wasted Penguinz
Wasted Penguinz
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
wrote:Ik kan niet kiezen, ze zijn allebei FUCKIN SLECHT =D
Da Tweekaz
Al jaren gigantische bazen met hun eigen stijltje. Het boeit ze ook totaal niet wat andere van ze denken en doen lekker hun eigen ding!
Al jaren gigantische bazen met hun eigen stijltje. Het boeit ze ook totaal niet wat andere van ze denken en doen lekker hun eigen ding!
wrote:Da Tweekaz![]()
Ik zie dat ik Da Tweekaz op een voorsprong heb gezet.
Voorlopig moet ik echt nog Da Tweekaz voorrang geven als ik kijk naar het overall plaatje.
Verwacht dat het over een jaar anders kan zijn, maar Da Tweekaz beschikken nog altijd over meer kwaliteit.
Voorlopig moet ik echt nog Da Tweekaz voorrang geven als ik kijk naar het overall plaatje.
Verwacht dat het over een jaar anders kan zijn, maar Da Tweekaz beschikken nog altijd over meer kwaliteit.
Da Tweekaz vind ik niet veel aan. Wasted Penguinz is voor mij de uiltieme thuis luister muziek. Ook veel emotie in de melodieen. Dus Wasted Penguinz 
Wasted Penguinz hebben vette melodieen en Da Tweekaz niet dus Wasted Penguings.
Ik kies voor Da Tweekaz,
Ze doen wat ze willen, en hebben schijt aan de wat de rest denkt.
WP daar in tegen, hebben ook aardige tracks zo als Melancholia etc.
Ze doen wat ze willen, en hebben schijt aan de wat de rest denkt.
WP daar in tegen, hebben ook aardige tracks zo als Melancholia etc.
Da Tweekaz! zijn 100x vetter en unieker!
WP hebben alleen Melancholia.. toen hield t op..
WP hebben alleen Melancholia.. toen hield t op..
Na een spannende strijd hebben Da Tweekaz met 52% de Wasted Penguinz verslagen.. Nu tijd voor een nieuwe battle!
Deze week:
Brennan Heart vs. The Prophet
Deze week:
Brennan Heart vs. The Prophet
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Dat is Wake Up tegen Wake Up.. Geen van beide dus 
Ik stem niet. Beiden hebben ze prima platen gemaakt, en beiden hebben ze een boel natte uienmest geproduceerd.