Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Wie van de twee?

Delete
156
71%
Vazard
63
29%

Total votes: 219

Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Brainweavers wrote:
Dream Chaser wrote:Deepack overduidelijk ;) !
Jij bent snel! :P
Zag hem toevallig in mijn lijstje met posts staan, wist niet dat je hem pas net veranderd had :P .
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Vroeger Deepack, tegenwoordig Alpha Twins.

Eigenlijk gelijk dus, maar omdat Deepack tegenwoordig zo afgezaagd is ga ik voor A2
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Chukkels wrote:Wildstylez :)
P
Heb Deepack gestemd, omdat ik het niet te filmen vind van Alpha2 dat ze Wildstylez al die achterlijk vette tracks laten maken en er zo zelf de credits voor krijgen(ervan uitgaande dat lang niet iedereen denkt dat WS erachter zit). Als ze het zelf zouden maken absoluut Alpha2, hoewel Deepack setjes altijd erg genieten zijn.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Alpha Twins. Deepack hebben ook wel veel vette platen gemaakt, maar bij lange na niet zoveel als A2. Tegenwoordig maken de Twins nog wel eens een leuk plaatje en Deepack hoor je weinig meer van.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Ik ga voor Deepack vanwege bepaalde oudere nummers van Deepack. Vreger kon Alpha Twins mij niet zoveel boeien, maar tegenwoordig krabbelen ze imo wel omhoog. Maar dat is voor de volgende keer ;)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ik vind dit een erg lastige keuze. Vond de sets van Deepack van eerder altijd erg vet, helaas heb ik het idee dat ze steeds softer worden. Marcel blijft natuurlijk een geweldige entertainer!

De sets van Alpha Twins vind ik zelf altijd prima. Alleen hebben ze het zelfde 'kwaaltje' als Zatox en The R3belz. Eerst een melodieuze track, en dan weer een rauwere track. Geen logisch opbouw dus.

Ik denk dat ik op basis van hoe de sets eerst waren ik ga voor Deepack.
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
flevoboys wrote:Ik vind dit een erg lastige keuze. Vond de sets van Deepack van eerder altijd erg vet, helaas heb ik het idee dat ze steeds softer worden. Marcel blijft natuurlijk een geweldige entertainer!

De sets van Alpha Twins vind ik zelf altijd prima. Alleen hebben ze het zelfde 'kwaaltje' als Zatox en The R3belz. Eerst een melodieuze track, en dan weer een rauwere track. Geen logisch opbouw dus.

Ik denk dat ik op basis van hoe de sets eerst waren ik ga voor Deepack.
:huh: Ik vind de opbouw van de sets Alpha Twins bijna ongeevenaard hoog in de scene. Steekt altijd perfect in elkaar.

On: Gekozen voor Alpha Twins. Met afstand zelfs. Deepack zijn leuke gasten, maar zowel de producties als de dj sets van A2 vele malen beter :bomb:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
flevoboys wrote:De sets van Alpha Twins vind ik zelf altijd prima. Alleen hebben ze het zelfde 'kwaaltje' als Zatox en The R3belz. Eerst een melodieuze track, en dan weer een rauwere track. Geen logisch opbouw dus.
:huh:

OT: Alpha Twins.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
_theon_ wrote:
flevoboys wrote:De sets van Alpha Twins vind ik zelf altijd prima. Alleen hebben ze het zelfde 'kwaaltje' als Zatox en The R3belz. Eerst een melodieuze track, en dan weer een rauwere track. Geen logisch opbouw dus.

Hij bedoelt denk ik om en om.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Kies voor Alpha Twins, hebben toch betere producties de laatste jaren, ook hun setjes spreken mij meer aan. T wordt nog wel lastig omdat Deepack parels als The Prophecy, Here's Johnny en nog wat dingen heeft (liveset op Hard Bass die geweldig was :drool: ).

Alpha Twins kunnen daar The Darkside tegenover zetten, en het feit dat hun sets me veel meer aanspreken, en ze natuurlijk een vermakelijk album uitgebracht hebben :).
S
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen Aug 2014
Hierbij is denken niet eens vereist. Alpha Twins.
Geen twijfel, niks.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Deepack :worship:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
wootum wrote:
_theon_ wrote:

Hij bedoelt denk ik om en om.
Juist :) .
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Jurheinen wrote:Deepack :worship:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Beide vroeger echt pareltjes gemaakt maar vind A2 tegenwoordig toch wat boeiender dan Deepack dus ga voor A2 :)
N
Ik zal altijd eerder naar een deepack set gaan dan naar een A2 set. Behalve dan als deepack midden op de dag op een festival in de main staat. Dan is het kermis!

Deepack dus.
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Makkelijk, A2 natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Deepack doet me meestal niet zo veel, op wat oude tracks na.
A2 heb ik altijd wel tof gevonden ^^
A2 dus
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Nazale wrote:Ik zal altijd eerder naar een deepack set gaan dan naar een A2 set. Behalve dan als deepack midden op de dag op een festival in de main staat. Dan is het kermis!

Deepack dus.
A2 zetten naar mijn mening juist nog wel eens een verassende set neer, met altijd veel tracks van andere artiesten. Zo hoorde ik afgelopen zaterdag o.a. So High, Night Colours Black, Discorecord, Surge of Power, Miracle (Bioweapon Remix) etc. voorbij komen. Ik heb ze ook wel eens Fusion of Sound, Motherfuck, Angel of the Sun, Godz Powerrr etc. horen draaien de laatste tijd.

Dat kunnen we toch niet van iedereen zeggen.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Toch Alpha Twins omdat de producties van tegenwoordig me meer aanspreken. Ze kunnen me allebei niet echt boeien
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Toch lastig, De oude platen van deepack zijn goud, terwijl de oude platen van A2 me niet boeien. De nieuwe platen van deepack zijn dan weer niks aan maar de nieuwe van A2 zijn wel vet.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Alpha2. Alleen omdat hun werk me meer trekt :) Toch blijf ik me afvragen of ze wel zelf produceren... :P
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Alpha Twins :) Heel moelijk wel xd
Hardtraxxer
178 posts member since 2010
last seen Nov 2014
AlphaTwins! Heel veel vette nummers op hun albums en ook van tijd terug! Heel veel goede en pakkende remixen momenteel :) Een XQ zou ik dan toch weer aan Deepack geven, omdat hun al langer meedraaien :)