Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:54 

Hardtraxx Addict

Brainweavers schreef:
Dream Chaser schreef:
Deepack overduidelijk ;) !

Jij bent snel! :P

Zag hem toevallig in mijn lijstje met posts staan, wist niet dat je hem pas net veranderd had :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:22 

Bierkoning

Vroeger Deepack, tegenwoordig Alpha Twins.

Eigenlijk gelijk dus, maar omdat Deepack tegenwoordig zo afgezaagd is ga ik voor A2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:27 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Wildstylez :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:32 

Heb Deepack gestemd, omdat ik het niet te filmen vind van Alpha2 dat ze Wildstylez al die achterlijk vette tracks laten maken en er zo zelf de credits voor krijgen(ervan uitgaande dat lang niet iedereen denkt dat WS erachter zit). Als ze het zelf zouden maken absoluut Alpha2, hoewel Deepack setjes altijd erg genieten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Alpha Twins. Deepack hebben ook wel veel vette platen gemaakt, maar bij lange na niet zoveel als A2. Tegenwoordig maken de Twins nog wel eens een leuk plaatje en Deepack hoor je weinig meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:53 

Hardtraxx Elite

Ik ga voor Deepack vanwege bepaalde oudere nummers van Deepack. Vreger kon Alpha Twins mij niet zoveel boeien, maar tegenwoordig krabbelen ze imo wel omhoog. Maar dat is voor de volgende keer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dit een erg lastige keuze. Vond de sets van Deepack van eerder altijd erg vet, helaas heb ik het idee dat ze steeds softer worden. Marcel blijft natuurlijk een geweldige entertainer!

De sets van Alpha Twins vind ik zelf altijd prima. Alleen hebben ze het zelfde 'kwaaltje' als Zatox en The R3belz. Eerst een melodieuze track, en dan weer een rauwere track. Geen logisch opbouw dus.

Ik denk dat ik op basis van hoe de sets eerst waren ik ga voor Deepack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 22:25 

Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Ik vind dit een erg lastige keuze. Vond de sets van Deepack van eerder altijd erg vet, helaas heb ik het idee dat ze steeds softer worden. Marcel blijft natuurlijk een geweldige entertainer!

De sets van Alpha Twins vind ik zelf altijd prima. Alleen hebben ze het zelfde 'kwaaltje' als Zatox en The R3belz. Eerst een melodieuze track, en dan weer een rauwere track. Geen logisch opbouw dus.

Ik denk dat ik op basis van hoe de sets eerst waren ik ga voor Deepack.

:huh: Ik vind de opbouw van de sets Alpha Twins bijna ongeevenaard hoog in de scene. Steekt altijd perfect in elkaar.

On: Gekozen voor Alpha Twins. Met afstand zelfs. Deepack zijn leuke gasten, maar zowel de producties als de dj sets van A2 vele malen beter :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 22:50 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:

:huh:

OT: Alpha Twins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 22:52 

Hardtraxx Crew

_theon_ schreef:
flevoboys schreef:

Hij bedoelt denk ik om en om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

Kies voor Alpha Twins, hebben toch betere producties de laatste jaren, ook hun setjes spreken mij meer aan. T wordt nog wel lastig omdat Deepack parels als The Prophecy, Here's Johnny en nog wat dingen heeft (liveset op Hard Bass die geweldig was :drool: ).

Alpha Twins kunnen daar The Darkside tegenover zetten, en het feit dat hun sets me veel meer aanspreken, en ze natuurlijk een vermakelijk album uitgebracht hebben :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:20 

Hardtraxxer

Hierbij is denken niet eens vereist. Alpha Twins.
Geen twijfel, niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:24 

Hardtraxx Veteran

Deepack :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
_theon_ schreef:
flevoboys schreef:

Hij bedoelt denk ik om en om.

Juist :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:31 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Deepack :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

Beide vroeger echt pareltjes gemaakt maar vind A2 tegenwoordig toch wat boeiender dan Deepack dus ga voor A2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:45 

Ik zal altijd eerder naar een deepack set gaan dan naar een A2 set. Behalve dan als deepack midden op de dag op een festival in de main staat. Dan is het kermis!

Deepack dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:45 

Hardtraxxer

Makkelijk, A2 natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:47 

Hardtraxx Veteran

Deepack doet me meestal niet zo veel, op wat oude tracks na.
A2 heb ik altijd wel tof gevonden ^^
A2 dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:10 

Bierkoning

Nazale schreef:
Ik zal altijd eerder naar een deepack set gaan dan naar een A2 set. Behalve dan als deepack midden op de dag op een festival in de main staat. Dan is het kermis!

Deepack dus.

A2 zetten naar mijn mening juist nog wel eens een verassende set neer, met altijd veel tracks van andere artiesten. Zo hoorde ik afgelopen zaterdag o.a. So High, Night Colours Black, Discorecord, Surge of Power, Miracle (Bioweapon Remix) etc. voorbij komen. Ik heb ze ook wel eens Fusion of Sound, Motherfuck, Angel of the Sun, Godz Powerrr etc. horen draaien de laatste tijd.

Dat kunnen we toch niet van iedereen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 13:06 

Hardtraxx Veteran

Toch Alpha Twins omdat de producties van tegenwoordig me meer aanspreken. Ze kunnen me allebei niet echt boeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 13:06 

Kraak... Piep...

Toch lastig, De oude platen van deepack zijn goud, terwijl de oude platen van A2 me niet boeien. De nieuwe platen van deepack zijn dan weer niks aan maar de nieuwe van A2 zijn wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 13:31 

Hardtraxx Veteran

Alpha2. Alleen omdat hun werk me meer trekt :) Toch blijf ik me afvragen of ze wel zelf produceren... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:40 

Hardtraxx Veteran

Alpha Twins :) Heel moelijk wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 17:40 

Hardtraxxer

AlphaTwins! Heel veel vette nummers op hun albums en ook van tijd terug! Heel veel goede en pakkende remixen momenteel :) Een XQ zou ik dan toch weer aan Deepack geven, omdat hun al langer meedraaien :)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen