Sluit de pol!!! Stand is gelijk 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Nee! Mijn vote heeft de achterhoekse snoeihelden weer op 1 gebracht!
Duidelijk co2. Aantal leuke platen maar het is wel teveel van het zelfde. Rfti, tst, goddamn en hs rockers remix zijn vet, de rest is eenheidsworst.
D&R: onbegrijpelijk dat die zoveel stemmen krijgen, kwalitatief inferieure meuk die nergens over gaat. Harder is niet automatisch beter jongens!
D&R: onbegrijpelijk dat die zoveel stemmen krijgen, kwalitatief inferieure meuk die nergens over gaat. Harder is niet automatisch beter jongens!
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
wrote:Nog steeds D&R.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
wrote:Degos & Re-Done. Waanzinnige set op Loudness en vind op The Sexual Thrill na eigenlijk bijna niks van CO2 echt vet.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
lol je eigen quoten, hoe lame kan je zijnwrote:wrote:Degos & Re-Done. Waanzinnige set op Loudness en vind op The Sexual Thrill na eigenlijk bijna niks van CO2 echt vet.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
50/50
Degos & Re-done voor mij maar het scheelt niet veel 
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
Duidelijk Degos & Re-Done voor mij
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Toch maar catatonic overload gekozen. D&R hebben 3 a 4 dikke platen. CO 4 a 5. Nek aan nek. Over draaikunsten kan ik weinig zeggen op downloadbare setjes na. Ik hecht toch meer waarde aan live horen...
Degos & Re-Done nu weer 1 stem voor
Is echt superspannend dit.
Is echt superspannend dit.
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
CO2!
Lang niet alles valt binnen mijn smaak maar sommige platen pakken me dan weer zo goed dat ik toch voor hen kies!
Wat D&R betreft:
Lang niet alles valt binnen mijn smaak maar sommige platen pakken me dan weer zo goed dat ik toch voor hen kies!
Wat D&R betreft:
wrote: Harder is niet automatisch beter jongens!
Dat zou je ook voor Co2 kunnen stellen.wrote:CO2!
Wat D&R betreft:wrote: Harder is niet automatisch beter jongens!
-
N
Maar dan zou je liegen.wrote:Dat zou je ook voor Co2 kunnen stellen.wrote:CO2!
Wat D&R betreft:wrote: Harder is niet automatisch beter jongens!
Heb je wel eens goed naar bijv. Evolve geluisterd?wrote: D&R: onbegrijpelijk dat die zoveel stemmen krijgen, kwalitatief inferieure meuk die nergens over gaat. Harder is niet automatisch beter jongens!
Alsof wij hier als n00b producers een oordeel kunnen vellen over hoe kwalitatief goed de track iswrote:Heb je wel eens goed naar bijv. Evolve geluisterd?wrote: D&R: onbegrijpelijk dat die zoveel stemmen krijgen, kwalitatief inferieure meuk die nergens over gaat. Harder is niet automatisch beter jongens!
Alpha Twins, door hun eerdere producties. Alhoewel het wel altijd een feest is om Deepack te zien draaien.
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
-
D
Voorspelbaar.