Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Wie van de twee?

Delete
156
71%
Vazard
63
29%

Total votes: 219

T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Deepack, kunnen zo bizar uit de hoek komen! En omdat zij mijn carnavals helden zijn :bomb:
D
ik ga voor Alpha Twins,, die hebben toch vettere platen :D
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Alpha2, heb er weinig mee, maar Deepack is he-le-maal van 't padje dus vandaar :)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
dit is een moeilijke

maar ga toch voor deepack

altijd nette setjes met tracks die je weinig hoort, en het is altijd knallen met die 2 :D
Q
Hardtraxxer
152 posts member since 2011
last seen Mar 2016
Alpha twins.

Spreekt me muzikaal meer aan :) Deepack maken er wel altijd een vet feestje van, hun enthousiasme vind ik altijd mooi om te zien :thumbup:
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Qnaller wrote:Alpha twins.

Spreekt me muzikaal meer aan :) Deepack maken er wel altijd een vet feestje van, hun enthousiasme vind ik altijd mooi om te zien :thumbup:
Ben ik het wel mee eens, zijn beide geniaal, maar dan gaat me voorkeur toch uit naar Alpha². :)
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Deepack, omdat de act die ze wegzetten gewoon geniaal is.
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Hard Society wrote:
Qnaller wrote:Alpha twins.

Ben ik het wel mee eens, zijn beide geniaal, maar dan gaat me voorkeur toch uit naar Alpha². :)
Hardtraxxer
337 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Alpha Twins, waar was Deepack dit jaar?
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
;) Waarom Wildstylez 2 keer?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Geen van beide eigenlijk, het ene duo had 6 jaar geleden al moeten stoppen op hun hoogtepunt. En het andere duo is een gevalletje van connecties in plaats van muzikale kwaliteiten.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Lyst wrote:Geen van beide eigenlijk, het ene duo had 6 jaar geleden al moeten stoppen op hun hoogtepunt. En het andere duo is een gevalletje van connecties in plaats van muzikale kwaliteiten.
Sluit ik me bij aan, ook geen stem van mij dus.
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Zou qua tracks altijd voor A² gaan...
Maar Deepack is op een feest altijd lekker! Nog geen enkele slechte set gehoord van hen :) Deepack voor mij dus!
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Sainen wrote:
Lyst wrote:Geen van beide eigenlijk, het ene duo had 6 jaar geleden al moeten stoppen op hun hoogtepunt. En het andere duo is een gevalletje van connecties in plaats van muzikale kwaliteiten.
Sluit ik me bij aan, ook geen stem van mij dus.
D
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Moeilijke! Maar ik denk dat ik dan toch voor A2 ga.
Deepack is de laatste tijd achteruit gegaan, A2 producties blijven wel verassen :)
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Deepack is het vetste om te zien draaien, ivm met tracklist en hoe die baas los gaat achter de draaitafels.
Maar de producties van A² vind ik over het algemeen beter, dus ik kan niet kiezen.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Deepack. Lijkt me vrij duidelijk.

Alpha Twins hebben nog nooit een noot geproduceerd en kunnen voor geen meter draaien.
Deepack daarentegen altijd verschillende setjes, altijd gezellig, altijd feest. Producties wisselvallig, ene x goed andere x minder. Maar op een feestje altijd een 100% zekerheidje!
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Gangsterdwerg wrote:Deepack. Lijkt me vrij duidelijk.

Alpha Twins hebben nog nooit een noot geproduceerd en kunnen voor geen meter draaien.
Deepack daarentegen altijd verschillende setjes, altijd gezellig, altijd feest. Producties wisselvallig, ene x goed andere x minder. Maar op een feestje altijd een 100% zekerheidje!

Precies hoe ik er over denk :P .
Deepack op een feest/festival is echt geniaal!
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Dream Chaser wrote: Precies hoe ik er over denk :P .
Deepack op een feest/festival is echt saai!
Behalve dan hun set met Stereotunes @ The Qontinent. Dat is ook de enige goede set van hun die ik ooit gehoord heb, en na die set is mijn mening over hun wel wat bijgesteld.

Op Hysteria 2010 echt grote faal, verder ook nooit wat leuks van deze 2 heren gehoord, en dat is erg jammer aangezien ze wel weten hoe je de sfeer er in brengt (meestal dan :P ). Ook kan ik wel zien dat ze er zelf gewoon vollop van genieten en dat ze het met erg veel passie en plezier doen :) .

Maargoed, verder vind ik Deepack totaal niet interessant, op 2/3 tracks na. Ik ga dus voor A2, of ze nou zelf hun tracks maken of niet (ik weet 't nog steeds niet), ze zijn wel 9 van de 10 keer erg gaaf! Ook hun sets kan ik over het algemeen wel waarderen, ook al dacht ik soms vaak dezelfde trackkeuze te horen als ik hun op 2 feesten hoor die niet verder dan een maand van elkaar af staan, das wel beetje jammer.

Allebei niet heel erg top, maar ga voor A2 :)
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Oja en deepack Vs Luna @defqon 2008... Epic set en imo beste Defqon mainstage afsluiter ooit!!!
A
Gangsterdwerg wrote:Oja en deepack Vs Luna @defqon 2008... Epic set en imo beste Defqon mainstage afsluiter ooit!!!
Tomorrow and Beyond :loving:
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Deepack, alhoewel ze wel erg wisselvallig zijn. Alpha Twins hebben me echter nog nooit weten te boeien op de YM remix na.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Toch voor deepack gekozen, veel vetere platen als ik ze naast elkaar zet, (tegenwoordig niet meer zoveel)

Plus het zijn 2 geniale gasten xd
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
als ik naar deze tijd kijk kies ik toch voor Alpha². deepack kan me de laatste tijd minder boeien dan de platen van alpha².
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Ik heb ff een weekje overgeslagen met 'wie van de twee' door alle feestdagen, maar nu weer een frisse start:

De vorige battle is gewonnen door Alpha Twins met 69%! Nu tijd voor een nieuwe battle tussen twee (live) duo's:

Gunz for Hire vs. Wild Motherfuckers

:corn: