Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

Deepack, kunnen zo bizar uit de hoek komen! En omdat zij mijn carnavals helden zijn :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 18:52 

ik ga voor Alpha Twins,, die hebben toch vettere platen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

Alpha2, heb er weinig mee, maar Deepack is he-le-maal van 't padje dus vandaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

dit is een moeilijke

maar ga toch voor deepack

altijd nette setjes met tracks die je weinig hoort, en het is altijd knallen met die 2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:49 

Hardtraxxer

Alpha twins.

Spreekt me muzikaal meer aan :) Deepack maken er wel altijd een vet feestje van, hun enthousiasme vind ik altijd mooi om te zien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:41 

Hardtraxxer

Qnaller schreef:
Alpha twins.

Spreekt me muzikaal meer aan :) Deepack maken er wel altijd een vet feestje van, hun enthousiasme vind ik altijd mooi om te zien :thumbup:

Ben ik het wel mee eens, zijn beide geniaal, maar dan gaat me voorkeur toch uit naar Alpha². :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:48 

Hardtraxx Crew

Deepack, omdat de act die ze wegzetten gewoon geniaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 23:45 

Hardtraxxer

Hard Society schreef:
Qnaller schreef:
Alpha twins.

Ben ik het wel mee eens, zijn beide geniaal, maar dan gaat me voorkeur toch uit naar Alpha². :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 02:06 

Hardtraxxer

Alpha Twins, waar was Deepack dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 10:07 

Artiest

;) Waarom Wildstylez 2 keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 13:59 

Aan het typen...

Geen van beide eigenlijk, het ene duo had 6 jaar geleden al moeten stoppen op hun hoogtepunt. En het andere duo is een gevalletje van connecties in plaats van muzikale kwaliteiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 14:05 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Geen van beide eigenlijk, het ene duo had 6 jaar geleden al moeten stoppen op hun hoogtepunt. En het andere duo is een gevalletje van connecties in plaats van muzikale kwaliteiten.

Sluit ik me bij aan, ook geen stem van mij dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:48 

Hardtraxxer

Zou qua tracks altijd voor A² gaan...
Maar Deepack is op een feest altijd lekker! Nog geen enkele slechte set gehoord van hen :) Deepack voor mij dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 17:26 

Hardtraxx Addict

Sainen schreef:
Lyst schreef:

Sluit ik me bij aan, ook geen stem van mij dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 12:02 

Hardtraxxer

Moeilijke! Maar ik denk dat ik dan toch voor A2 ga.
Deepack is de laatste tijd achteruit gegaan, A2 producties blijven wel verassen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 12:25 

Hardtraxx Addict

Deepack is het vetste om te zien draaien, ivm met tracklist en hoe die baas los gaat achter de draaitafels.
Maar de producties van A² vind ik over het algemeen beter, dus ik kan niet kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 16:36 

Hardtraxx Veteran

Deepack. Lijkt me vrij duidelijk.

Alpha Twins hebben nog nooit een noot geproduceerd en kunnen voor geen meter draaien.
Deepack daarentegen altijd verschillende setjes, altijd gezellig, altijd feest. Producties wisselvallig, ene x goed andere x minder. Maar op een feestje altijd een 100% zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 20:01 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Deepack. Lijkt me vrij duidelijk.

Alpha Twins hebben nog nooit een noot geproduceerd en kunnen voor geen meter draaien.
Deepack daarentegen altijd verschillende setjes, altijd gezellig, altijd feest. Producties wisselvallig, ene x goed andere x minder. Maar op een feestje altijd een 100% zekerheidje!

Precies hoe ik er over denk :P .
Deepack op een feest/festival is echt geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Precies hoe ik er over denk :P .
Deepack op een feest/festival is echt saai!

Behalve dan hun set met Stereotunes @ The Qontinent. Dat is ook de enige goede set van hun die ik ooit gehoord heb, en na die set is mijn mening over hun wel wat bijgesteld.

Op Hysteria 2010 echt grote faal, verder ook nooit wat leuks van deze 2 heren gehoord, en dat is erg jammer aangezien ze wel weten hoe je de sfeer er in brengt (meestal dan :P ). Ook kan ik wel zien dat ze er zelf gewoon vollop van genieten en dat ze het met erg veel passie en plezier doen :) .

Maargoed, verder vind ik Deepack totaal niet interessant, op 2/3 tracks na. Ik ga dus voor A2, of ze nou zelf hun tracks maken of niet (ik weet 't nog steeds niet), ze zijn wel 9 van de 10 keer erg gaaf! Ook hun sets kan ik over het algemeen wel waarderen, ook al dacht ik soms vaak dezelfde trackkeuze te horen als ik hun op 2 feesten hoor die niet verder dan een maand van elkaar af staan, das wel beetje jammer.

Allebei niet heel erg top, maar ga voor A2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

Oja en deepack Vs Luna @defqon 2008... Epic set en imo beste Defqon mainstage afsluiter ooit!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 01:28 

Gangsterdwerg schreef:
Oja en deepack Vs Luna @defqon 2008... Epic set en imo beste Defqon mainstage afsluiter ooit!!!

Tomorrow and Beyond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:24 

Hardtraxx Addict

Deepack, alhoewel ze wel erg wisselvallig zijn. Alpha Twins hebben me echter nog nooit weten te boeien op de YM remix na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:28 

Kraak... Piep...

Toch voor deepack gekozen, veel vetere platen als ik ze naast elkaar zet, (tegenwoordig niet meer zoveel)

Plus het zijn 2 geniale gasten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 19:05 

Hardtraxx Beheerder

als ik naar deze tijd kijk kies ik toch voor Alpha². deepack kan me de laatste tijd minder boeien dan de platen van alpha².
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:13 

Hardtraxxer

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Ik heb ff een weekje overgeslagen met 'wie van de twee' door alle feestdagen, maar nu weer een frisse start:

De vorige battle is gewonnen door Alpha Twins met 69%! Nu tijd voor een nieuwe battle tussen twee (live) duo's:

Gunz for Hire vs. Wild Motherfuckers

:corn:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen