Deepack, kunnen zo bizar uit de hoek komen! En omdat zij mijn carnavals helden zijn 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
D
ik ga voor Alpha Twins,, die hebben toch vettere platen 
Alpha2, heb er weinig mee, maar Deepack is he-le-maal van 't padje dus vandaar 
dit is een moeilijke
maar ga toch voor deepack
altijd nette setjes met tracks die je weinig hoort, en het is altijd knallen met die 2
maar ga toch voor deepack
altijd nette setjes met tracks die je weinig hoort, en het is altijd knallen met die 2
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
Alpha twins.
Spreekt me muzikaal meer aan
Deepack maken er wel altijd een vet feestje van, hun enthousiasme vind ik altijd mooi om te zien 
Spreekt me muzikaal meer aan
Ben ik het wel mee eens, zijn beide geniaal, maar dan gaat me voorkeur toch uit naar Alpha².wrote:Alpha twins.
Spreekt me muzikaal meer aanDeepack maken er wel altijd een vet feestje van, hun enthousiasme vind ik altijd mooi om te zien
Deepack, omdat de act die ze wegzetten gewoon geniaal is.
-
WHardtraxxer
- 265 posts member since 2010
- last seen Feb 2023
wrote:Ben ik het wel mee eens, zijn beide geniaal, maar dan gaat me voorkeur toch uit naar Alpha².wrote:Alpha twins.
Spreekt me muzikaal meer aanDeepack maken er wel altijd een vet feestje van, hun enthousiasme vind ik altijd mooi om te zien
Geen van beide eigenlijk, het ene duo had 6 jaar geleden al moeten stoppen op hun hoogtepunt. En het andere duo is een gevalletje van connecties in plaats van muzikale kwaliteiten.
Sluit ik me bij aan, ook geen stem van mij dus.wrote:Geen van beide eigenlijk, het ene duo had 6 jaar geleden al moeten stoppen op hun hoogtepunt. En het andere duo is een gevalletje van connecties in plaats van muzikale kwaliteiten.
Zou qua tracks altijd voor A² gaan...
Maar Deepack is op een feest altijd lekker! Nog geen enkele slechte set gehoord van hen
Deepack voor mij dus!
Maar Deepack is op een feest altijd lekker! Nog geen enkele slechte set gehoord van hen
wrote:Sluit ik me bij aan, ook geen stem van mij dus.wrote:Geen van beide eigenlijk, het ene duo had 6 jaar geleden al moeten stoppen op hun hoogtepunt. En het andere duo is een gevalletje van connecties in plaats van muzikale kwaliteiten.
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Moeilijke! Maar ik denk dat ik dan toch voor A2 ga.
Deepack is de laatste tijd achteruit gegaan, A2 producties blijven wel verassen
Deepack is de laatste tijd achteruit gegaan, A2 producties blijven wel verassen
Deepack is het vetste om te zien draaien, ivm met tracklist en hoe die baas los gaat achter de draaitafels.
Maar de producties van A² vind ik over het algemeen beter, dus ik kan niet kiezen.
Maar de producties van A² vind ik over het algemeen beter, dus ik kan niet kiezen.
Deepack. Lijkt me vrij duidelijk.
Alpha Twins hebben nog nooit een noot geproduceerd en kunnen voor geen meter draaien.
Deepack daarentegen altijd verschillende setjes, altijd gezellig, altijd feest. Producties wisselvallig, ene x goed andere x minder. Maar op een feestje altijd een 100% zekerheidje!
Alpha Twins hebben nog nooit een noot geproduceerd en kunnen voor geen meter draaien.
Deepack daarentegen altijd verschillende setjes, altijd gezellig, altijd feest. Producties wisselvallig, ene x goed andere x minder. Maar op een feestje altijd een 100% zekerheidje!
wrote:Deepack. Lijkt me vrij duidelijk.
Precies hoe ik er over denk
Deepack op een feest/festival is echt geniaal!
Behalve dan hun set met Stereotunes @ The Qontinent. Dat is ook de enige goede set van hun die ik ooit gehoord heb, en na die set is mijn mening over hun wel wat bijgesteld.wrote: Precies hoe ik er over denk.
Deepack op een feest/festival is echt saai!
Op Hysteria 2010 echt grote faal, verder ook nooit wat leuks van deze 2 heren gehoord, en dat is erg jammer aangezien ze wel weten hoe je de sfeer er in brengt (meestal dan
Maargoed, verder vind ik Deepack totaal niet interessant, op 2/3 tracks na. Ik ga dus voor A2, of ze nou zelf hun tracks maken of niet (ik weet 't nog steeds niet), ze zijn wel 9 van de 10 keer erg gaaf! Ook hun sets kan ik over het algemeen wel waarderen, ook al dacht ik soms vaak dezelfde trackkeuze te horen als ik hun op 2 feesten hoor die niet verder dan een maand van elkaar af staan, das wel beetje jammer.
Allebei niet heel erg top, maar ga voor A2
Oja en deepack Vs Luna @defqon 2008... Epic set en imo beste Defqon mainstage afsluiter ooit!!!
-
A
Tomorrow and Beyondwrote:Oja en deepack Vs Luna @defqon 2008... Epic set en imo beste Defqon mainstage afsluiter ooit!!!
Deepack, alhoewel ze wel erg wisselvallig zijn. Alpha Twins hebben me echter nog nooit weten te boeien op de YM remix na.
Toch voor deepack gekozen, veel vetere platen als ik ze naast elkaar zet, (tegenwoordig niet meer zoveel)
Plus het zijn 2 geniale gasten
Plus het zijn 2 geniale gasten
als ik naar deze tijd kijk kies ik toch voor Alpha². deepack kan me de laatste tijd minder boeien dan de platen van alpha².
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Ik heb ff een weekje overgeslagen met 'wie van de twee' door alle feestdagen, maar nu weer een frisse start:
De vorige battle is gewonnen door Alpha Twins met 69%! Nu tijd voor een nieuwe battle tussen twee (live) duo's:
Gunz for Hire vs. Wild Motherfuckers

Ik heb ff een weekje overgeslagen met 'wie van de twee' door alle feestdagen, maar nu weer een frisse start:
De vorige battle is gewonnen door Alpha Twins met 69%! Nu tijd voor een nieuwe battle tussen twee (live) duo's:
Gunz for Hire vs. Wild Motherfuckers