Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 29 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Wie van de twee?

Delete
156
71%
Vazard
63
29%

Total votes: 219

Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Can't choose.
Ik vind beide leuk.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Als ik iemand moet kiezen dan maar JoS op basis van zn producties en mash-ups, qua DJ-ing zijn ze allebei fenomenaal!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Qua producties wint Titan. Haunted en Nightmare zijn voor mij gewoon platen die ik ontzettend hoog heb staan. Daar kunnen de top-producties van Jack of Sound (Kaylee's Nightmare & You're Next) niet tegen op.

Qua sets wint Jack of Sound. Titan draait leuk, maar vooral erg standaard en vaak dezelfde nummers. Ook zitten z'n sets vol troep, zoals de hele Housedog E.P., tracks van Coarsection of totaal misplaatste tracks.
Jack of Sound daarintegen weet me vaak te verrassen door er ineens een oudere plaat of een amper gedraaide plaat op te gooien.

Stem dus niet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Titan, voor mij het hele jaar onbekend geweest maar heb hem de afgelopen maanden (vanaf Qontinent eigenlijk) een beetje gevolgd en vind het alleen maar vet. Vaak zitten de sets ook zeer goed in elkaar, en het is als persoon ook een geweldige vent. Decibel was echt genieten.

JoS heb ik simpelweg te weinig gehoord om ervoor te kiezen.
D
Titan, zijn producties zijn echt dik! en gewoon vind het lijp dat een neger zulke hs produceert, zie je eigenlijk nooit :P
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Hele lastige keuze dit.. De melodieën uit A Ghost Story, en You're Next spreken mij erg aan.
En verder zijn de tracks Midnight Freaks met de andere man en Kaylee's Nightmare ook zeer dik!

Titan daarin tegen heeft ook een paar klappers zoals Haunted, Remember Me, Nightmare en de tracks met Hardwear.

Ik kies voor Titan.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Ik kies voor Jack of Sound. Zijn producties blijven vaak wat langer bij me hangen (A Ghost Story vind ik bijvoorbeeld nog steeds een erg gaaf nummer).
En sets van deze man vind ik wat lekkerder. :)
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Jack of Sound! Meest creatieve producer van dit moment! Qua draaien kan ik niet oordelen omdat ik ze beiden nog niet heb horen draaien.
A
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Jan 2016
jack of sound! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Brainweavers wrote:Het is dus geworden:

Jack of Sound vs. Titan
Wat heb ik gewonnen!? :thumbsup:

Opzich wel moeilijk, het zijn beide gewoon helden, Titan om z'n dikke sets en producties en JoS om zn platenkeuze, producties en Mash-ups.

But..
Olijfboompje wrote:Can't choose.
Ik vind beide leuk.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Dakpan wrote:Qua producties wint Titan. Haunted en Nightmare zijn voor mij gewoon platen die ik ontzettend hoog heb staan. Daar kunnen de top-producties van Jack of Sound (Kaylee's Nightmare & You're Next) niet tegen op.

Qua sets wint Jack of Sound. Titan draait leuk, maar vooral erg standaard en vaak dezelfde nummers. Ook zitten z'n sets vol troep, zoals de hele Housedog E.P., tracks van Coarsection of totaal misplaatste tracks.
Jack of Sound daarintegen weet me vaak te verrassen door er ineens een oudere plaat of een amper gedraaide plaat op te gooien.

Stem dus niet.
Grote lijnen ben ik met je eens, maar ik stem wel en ga voor Jack Of Sound. Puur vanwege zijn heerlijke unieke sound die ik zoooo erg kan waarderen! Ook 1 van de betere platen (Midnight Freaks) is voor het grootste gedeelte door Jack Of Sound gemaakt en die plaat is zoooooo lekker :love:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Beide heel dik (ja, vooral Titan is 'dik' :P), lijken heel erg op elkaar imo. Dan ga ik maar voor Titan omdat dat zo'n geweldige kerel is, heb ooit met Fusion on Tour in de Time Out een supertje met gekregen van hem toen ik zei dat die een fucking heldenset neer had gezet :p En natuurlijk omdat geen enkele track van JoS op kan tegen Nightmare (zelfs Kaylee's Nightmare niet) :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Redelijk lastig dit, maar ik ga toch voor Jack of Sound, hoewel Titan ook gewoon geniaal is.

Jack of Sound zijn tracks zijn echt uniek, een sfeer zo weten te creeëren/ overbrengen vind ik gewoon geweldig!
D
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Moeilijke. Ben toch maar voor JoS gegaan.
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
patrickjeb wrote:
Wat heb ik gewonnen!? :thumbsup:
Het feit dat jouw gekozen battle hier staat is toch al een prijs op zich :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Brainweavers wrote:Het feit dat jouw gekozen battle hier staat is toch al een prijs op zich :P
Ik voel me vereerd! :worship:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Hele lastige keuze, maar over het algemeen pakken de tracks van JoS mij iets meer dan die van Titan.

Qua draaien zijn de heren voor mij gelijkwaardig. Toch maar voor JoS!
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Moeilijke, toch maar voor Titan omdat hij met Nightmare mij heel erg into de Raw sound heeft geholpen :)
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Spannende battle dit ^^
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
kwa producties zijn ze gelijk maar ik vind persoonlijk Jack Of Sound beter draaien dus daarom ook voor hem gekozen :)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Parvuz wrote:Jack of Sound! Meest creatieve producer van dit moment! Qua draaien kan ik niet oordelen omdat ik ze beiden nog niet heb horen draaien.
+1
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Titan, Nightmare staad boven alles van JoS.

Heb ze bijde nog nooit zien draaien dus kan daar niet over oordelen.
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
D-Nemacyst wrote:Titan, Nightmare staad boven alles van JoS.

Heb ze bijde nog nooit zien draaien dus kan daar niet over oordelen.
je weet dat nightmare eigenlijk gewoon een track van zany is he? ^^

ik gaat voor Jack of Sound vind die gast echt helemaal te gek! :D
P
Hardtraxxer
56 posts member since 2011
last seen Oct 2022
Toch Jack Of Sound met o.a. zijn vette mashups maar Titan maakt ook hele vette platen wat de keuze best wel moeilijk maakte :$
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
een hele lastige keuze, echt een hele lastige! beiden heren produceren zeer goed, dus ben uiteindelijk voor Jack Of Sound gegaan, aangezien ik zijn producties nog nét iets meer waardeer :thumbsup: