Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

Can't choose.
Ik vind beide leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:50 

Donateur

Als ik iemand moet kiezen dan maar JoS op basis van zn producties en mash-ups, qua DJ-ing zijn ze allebei fenomenaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

Qua producties wint Titan. Haunted en Nightmare zijn voor mij gewoon platen die ik ontzettend hoog heb staan. Daar kunnen de top-producties van Jack of Sound (Kaylee's Nightmare & You're Next) niet tegen op.

Qua sets wint Jack of Sound. Titan draait leuk, maar vooral erg standaard en vaak dezelfde nummers. Ook zitten z'n sets vol troep, zoals de hele Housedog E.P., tracks van Coarsection of totaal misplaatste tracks.
Jack of Sound daarintegen weet me vaak te verrassen door er ineens een oudere plaat of een amper gedraaide plaat op te gooien.

Stem dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:54 

Donateur

Titan, voor mij het hele jaar onbekend geweest maar heb hem de afgelopen maanden (vanaf Qontinent eigenlijk) een beetje gevolgd en vind het alleen maar vet. Vaak zitten de sets ook zeer goed in elkaar, en het is als persoon ook een geweldige vent. Decibel was echt genieten.

JoS heb ik simpelweg te weinig gehoord om ervoor te kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:23 

Titan, zijn producties zijn echt dik! en gewoon vind het lijp dat een neger zulke hs produceert, zie je eigenlijk nooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:26 

Hardtraxx Veteran

Hele lastige keuze dit.. De melodieën uit A Ghost Story, en You're Next spreken mij erg aan.
En verder zijn de tracks Midnight Freaks met de andere man en Kaylee's Nightmare ook zeer dik!

Titan daarin tegen heeft ook een paar klappers zoals Haunted, Remember Me, Nightmare en de tracks met Hardwear.

Ik kies voor Titan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:28 

Hardtraxx Addict

Ik kies voor Jack of Sound. Zijn producties blijven vaak wat langer bij me hangen (A Ghost Story vind ik bijvoorbeeld nog steeds een erg gaaf nummer).
En sets van deze man vind ik wat lekkerder. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

Jack of Sound! Meest creatieve producer van dit moment! Qua draaien kan ik niet oordelen omdat ik ze beiden nog niet heb horen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:53 

Hardtraxxer

jack of sound! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:18 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Het is dus geworden:

Jack of Sound vs. Titan

Wat heb ik gewonnen!? :thumbsup:

Opzich wel moeilijk, het zijn beide gewoon helden, Titan om z'n dikke sets en producties en JoS om zn platenkeuze, producties en Mash-ups.

But..
Olijfboompje schreef:
Can't choose.
Ik vind beide leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:33 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Qua producties wint Titan. Haunted en Nightmare zijn voor mij gewoon platen die ik ontzettend hoog heb staan. Daar kunnen de top-producties van Jack of Sound (Kaylee's Nightmare & You're Next) niet tegen op.

Qua sets wint Jack of Sound. Titan draait leuk, maar vooral erg standaard en vaak dezelfde nummers. Ook zitten z'n sets vol troep, zoals de hele Housedog E.P., tracks van Coarsection of totaal misplaatste tracks.
Jack of Sound daarintegen weet me vaak te verrassen door er ineens een oudere plaat of een amper gedraaide plaat op te gooien.

Stem dus niet.

Grote lijnen ben ik met je eens, maar ik stem wel en ga voor Jack Of Sound. Puur vanwege zijn heerlijke unieke sound die ik zoooo erg kan waarderen! Ook 1 van de betere platen (Midnight Freaks) is voor het grootste gedeelte door Jack Of Sound gemaakt en die plaat is zoooooo lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

Beide heel dik (ja, vooral Titan is 'dik' :P), lijken heel erg op elkaar imo. Dan ga ik maar voor Titan omdat dat zo'n geweldige kerel is, heb ooit met Fusion on Tour in de Time Out een supertje met gekregen van hem toen ik zei dat die een fucking heldenset neer had gezet :p En natuurlijk omdat geen enkele track van JoS op kan tegen Nightmare (zelfs Kaylee's Nightmare niet) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

Redelijk lastig dit, maar ik ga toch voor Jack of Sound, hoewel Titan ook gewoon geniaal is.

Jack of Sound zijn tracks zijn echt uniek, een sfeer zo weten te creeëren/ overbrengen vind ik gewoon geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:22 

Hardtraxxer

Moeilijke. Ben toch maar voor JoS gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:33 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:

Wat heb ik gewonnen!? :thumbsup:

Het feit dat jouw gekozen battle hier staat is toch al een prijs op zich :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Het feit dat jouw gekozen battle hier staat is toch al een prijs op zich :P

Ik voel me vereerd! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:50 

Hardtraxx Veteran

Hele lastige keuze, maar over het algemeen pakken de tracks van JoS mij iets meer dan die van Titan.

Qua draaien zijn de heren voor mij gelijkwaardig. Toch maar voor JoS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:43 

Hardtraxx Veteran

Moeilijke, toch maar voor Titan omdat hij met Nightmare mij heel erg into de Raw sound heeft geholpen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Spannende battle dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

kwa producties zijn ze gelijk maar ik vind persoonlijk Jack Of Sound beter draaien dus daarom ook voor hem gekozen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Jack of Sound! Meest creatieve producer van dit moment! Qua draaien kan ik niet oordelen omdat ik ze beiden nog niet heb horen draaien.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:05 

Kraak... Piep...

Titan, Nightmare staad boven alles van JoS.

Heb ze bijde nog nooit zien draaien dus kan daar niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:56 

Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
Titan, Nightmare staad boven alles van JoS.

Heb ze bijde nog nooit zien draaien dus kan daar niet over oordelen.

je weet dat nightmare eigenlijk gewoon een track van zany is he? ^^

ik gaat voor Jack of Sound vind die gast echt helemaal te gek! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 21:27 

Hardtraxxer

Toch Jack Of Sound met o.a. zijn vette mashups maar Titan maakt ook hele vette platen wat de keuze best wel moeilijk maakte :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

een hele lastige keuze, echt een hele lastige! beiden heren produceren zeer goed, dus ben uiteindelijk voor Jack Of Sound gegaan, aangezien ik zijn producties nog nét iets meer waardeer :thumbsup:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen