Staat onder titan dus is voor mij titanwrote:je weet dat nightmare eigenlijk gewoon een track van zany is he?wrote:Titan, Nightmare staad boven alles van JoS.
Heb ze bijde nog nooit zien draaien dus kan daar niet over oordelen.![]()
ik gaat voor Jack of Sound vind die gast echt helemaal te gek!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
JoS gewoon voor zijn schitterende producties 
-
J
Dit, met als Kaylee's Nightmare die mij zoiezo de doorslag geeft om voor JoS te kiezen.wrote:JoS gewoon voor zijn schitterende producties
Dames en heren,
Het is weer tijd voor een nieuwe wie van de twee..
Vorige keer is Titan met zijn rauwe sound verslagen door Jack of Sound (62%) met zijn harde maar sfeervolle tracks! Nu weer tijd voor iets minder hards..
de volgende battle:
Coone vs. Isaac
Het is weer tijd voor een nieuwe wie van de twee..
Vorige keer is Titan met zijn rauwe sound verslagen door Jack of Sound (62%) met zijn harde maar sfeervolle tracks! Nu weer tijd voor iets minder hards..
de volgende battle:
Coone vs. Isaac
Last edited by Brainweavers on , edited 1 time in total.
eerste stemmer
Coone.
Aantal tracks die ik van hem goed vind is hoger
Coone.
Aantal tracks die ik van hem goed vind is hoger
Isaac, vanwege zijn verleden. Bij Coone zie ik het somber in, kan zo geen track van hem noemen die me interesseert.
Last edited by Lyst on , edited 1 time in total.
Isaac, Sound of The Underground, remix van House Sensation en Afterworld blijven vette platen en isaac heeft vroeger ook nog wat vette hardcore gemaakt.
Coone heeft me nooit geinteresseerd
Coone heeft me nooit geinteresseerd
-
AHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Coone!
Kan zijn nieuwe track wel waarderen
Kan zijn nieuwe track wel waarderen
Coone,
Momenteel zoveel beter dan Isaac...
Ondanks het verleden van Isaac toch voor Coone gegaan, want een paar van zijn nummers vind ik wel goed en The Challenge vond ik ook een leuke actie! Wat Isaac tegenwoordig uitbrengt vind ik helemaal niks!
Ik ga toch voor Coone, de producties van Isaac van de laatste tijd ben ik niet te spreken over.
Over beide heren als dj zijnde kan ik niets over kwijt.
Over beide heren als dj zijnde kan ik niets over kwijt.
Isaac, want een mix- en scratch held, en zijn vroegere producties hebben (mede) de hardstyle gevormd waar we allen zo van houden 
-
D
Isaac, heeft vroeger erg lekker platen gemaakt! maar tegenwoordig ook niks meer voor mij,
coone, heeft één echt vette plaat meer ook niet!
mijn stem gaat naar Isaac
coone, heeft één echt vette plaat meer ook niet!
mijn stem gaat naar Isaac
Ik luister niet lang genoeg hardstyle om Isaac's early tracks te kennen, dus daarom baseer ik m'n stem puur op (redelijk) recent werk:
Isaac = kut
Coone = iets minder kut, maar niet stemwaardig.
Isaac = kut
Coone = iets minder kut, maar niet stemwaardig.
-
A
Beide niks 
Dit, de laatste leuke plaat van Isaac is Sound of the underground en Coone kan ik meestal wel waarderenwrote:Coone,
Coone, album was zeker wel vet!
Isaac hebk weinig mee, z'n classics zijn wel oke, maar tegenwoordig vind ik het nix meer..
Isaac hebk weinig mee, z'n classics zijn wel oke, maar tegenwoordig vind ik het nix meer..
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Coone,
vind hem sinds The Challenge zo veel vooruitgegaan!
Isaac heeft me nooit getrokken...
vind hem sinds The Challenge zo veel vooruitgegaan!
Isaac heeft me nooit getrokken...
Dat dus.. Coone had het beter bij Jump gehouden, imo. Zen tracks klinken allemaal hetzelfde (op collabs na).wrote:Isaac, vanwege zijn verleden. Bij Coone zie ik het somber in, kan zo geen track van hem noemen die me interesseert.
Nu Coone wel beter, maar Isaac heeft wat klassiekers achter zijn naam. Coone nog niet echt.
Lastig keuze, maar toch Isaac gekozen dan maar.
Lastig keuze, maar toch Isaac gekozen dan maar.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Geen van beide
Dan kies ik toch voor Isaac. Ik hou echt van zijn oude nummers! Alleen de weg die hij nu opgegaan is staat me echt helemaal niet aan. Van Coone zijn maar een aantal leuke nummers gekomen (Earthquake, Fuck Your Request).
wrote:Isaac heeft me nooit getrokken...
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Ieder zijn dingwrote:wrote:Isaac heeft me nooit getrokken...