Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 20:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Zatox/Ran-D vs Zany zou misschien ook spannend kunnen worden...

Zijn toch van die populaire namen nu.


Op dit forum is Zany sws een stuk populairder. De enige die misschien in de buurt kan komen bij Zany hier is denk ik Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF, vooral vanwege hun wat oudere werk als Keep It Coming, Total Eclipz, Stronger, Evolutionz, Shiverz etc. Psyko Punkz hebben me nog nooit enigszins weten te boeien en die kale is me te arrogant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Rik schreef:
Zatox/Ran-D vs Zany zou misschien ook spannend kunnen worden...

Zijn toch van die populaire namen nu.


Op dit forum is Zany sws een stuk populairder. De enige die misschien in de buurt kan komen bij Zany hier is denk ik Wildstylez

B-Front komt wel in de buurt, Wildstylez komt in de buurt, en denk dat DJ Jan ook vrij veel kans maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 16:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
DBSTF, vooral vanwege hun wat oudere werk als Keep It Coming, Total Eclipz, Stronger, Evolutionz, Shiverz etc. Psyko Punkz hebben me nog nooit enigszins weten te boeien en die kale is me te arrogant :P


En stefan niet wil je zeggen? :P Maar die kale is wel aardig hoor, was ie tegen mij iig wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd voor nieuwe? :P

Suggesties:
Thera vs Geck-O
Bioweapon vs Code Black
Jack Of Sound vs Titan
Alpha2 vs Deepack
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner vs Max Enforcer ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Frontliner vs Max Enforcer ?


Die had ik ook al in mijn hoofd om te doen en 3 van Patrickjeb trouwens ook :P

Maar ik heb nog meer suggesties gehad, thanks allemaal! Ik ga er even een nachtje over slapen welke het gaat worden morgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is dus geworden:

Jack of Sound vs. Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jack Of Sound, heel makkelijk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jack of Sound, heb echt helemaal niks met Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jack of Sound, vind maar 1 Titan track vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, moeilijk. Ze hebben beide bijna alleen maar geniale tracks. Titan weet precies wat keihard beuken is en weet vaak ook goed de sfeer in een track te verwerken, ook al is Jack of Sound daar toch wel beter in. Uiteindelijk kies ik voor Titan omdat ik al met al zijn tracks toch iets vetter vind en meer naar mijn smaak liggen. Hij is dan ook 1 van m'n favo producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Pfoe, moeilijk. Ze hebben beide bijna alleen maar geniale tracks. Titan weet precies wat keihard beuken is en weet vaak ook goed de sfeer in een track te verwerken, ook al is Jack of Sound daar toch wel beter in. Uiteindelijk kies ik voor Titan omdat ik al met al zijn tracks toch iets vetter vind en meer naar mijn smaak liggen. Hij is dan ook 1 van m'n favo producers.

Vorige week zou mijn keuze ook moeilijk geweest zijn. Totdat ik werd verzocht om nog eens goed op de Fusion website te kijken en hieruit te moeten concluderen dat Titan helemaal niets zelf qua produceren heeft gedaan. Dit had ik echt niet verwacht! Dusja, Jack of Sound it is :) Ook vind ik jos zijn werk nog iets vetter dan die van Titan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben nog niet echt fan van beide maar weten me in ieder geval wel te boeien. Uiteindelijk gekozen voor Jack of Sound. Vind zijn nummers best wel vet, die weet er een hele show van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Nando schreef:
Pfoe, moeilijk. Ze hebben beide bijna alleen maar geniale tracks. Titan weet precies wat keihard beuken is en weet vaak ook goed de sfeer in een track te verwerken, ook al is Jack of Sound daar toch wel beter in. Uiteindelijk kies ik voor Titan omdat ik al met al zijn tracks toch iets vetter vind en meer naar mijn smaak liggen. Hij is dan ook 1 van m'n favo producers.

Vorige week zou mijn keuze ook moeilijk geweest zijn. Totdat ik werd verzocht om nog eens goed op de Fusion website te kijken en hieruit te moeten concluderen dat Titan helemaal niets zelf qua produceren heeft gedaan. Dit had ik echt niet verwacht! Dusja, Jack of Sound it is :) Ook vind ik jos zijn werk nog iets vetter dan die van Titan ^^

Tja, het gaat mij hier ook niet om de artiest zelf, maar meer gewoon om de producties die die naam sowieso naar voren heeft gebracht. Zo kan je er namelijk nog wel een paar bedenken.. Denk aan A2 of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een artiest is meer dan alleen producties he ;)

Jack of Sound nummers vind ik wel leuk, maar nog niet super.. Maar de set van Titan en B-Front vorig jaar op Fusion TNL was zo vet, dat ik voor Titan ga!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jack Of Sound. Heeeerlijke producties, geweldige sfeer in zijn tracks. Maar Titan kan er ook wat van, en heeft ook geweldige sets. Heb JoS nog niet live mee mogen maken, maar toch gaat mijn stem naar hem uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jack Of Sound :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
b-ram schreef:
Nando schreef:
Pfoe, moeilijk. Ze hebben beide bijna alleen maar geniale tracks. Titan weet precies wat keihard beuken is en weet vaak ook goed de sfeer in een track te verwerken, ook al is Jack of Sound daar toch wel beter in. Uiteindelijk kies ik voor Titan omdat ik al met al zijn tracks toch iets vetter vind en meer naar mijn smaak liggen. Hij is dan ook 1 van m'n favo producers.

Vorige week zou mijn keuze ook moeilijk geweest zijn. Totdat ik werd verzocht om nog eens goed op de Fusion website te kijken en hieruit te moeten concluderen dat Titan helemaal niets zelf qua produceren heeft gedaan. Dit had ik echt niet verwacht! Dusja, Jack of Sound it is :) Ook vind ik jos zijn werk nog iets vetter dan die van Titan ^^

Tja, het gaat mij hier ook niet om de artiest zelf, maar meer gewoon om de producties die die naam sowieso naar voren heeft gebracht. Zo kan je er namelijk nog wel een paar bedenken.. Denk aan A2 of zo.

Ja ik kan je gedachtegang wel begrijpen :) Ik vind het zelf alleen zo'n deceptie om te horen dat dj's niet zelf hun tracks maken. Alpha2 vind ik daarom ook stukken minder en heb ik des temeer respect voor de mensen die wel de tracks produceren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overduidelijk Titan. Nightmare & Haunted zijn geweldige tracks. Sets zijn ook altijd ik in orde.
JOS vind ik helemaal niks, altijd van die vage geluidjes en melodietjes in z'n tracks, komt zo kinderachtig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb niet zo veel met Jack of Sound. You're Next vond ik wel oke en Kaylee's Nightmare is ook dik. Titan trekt me wat meer. Al z'n tracks zijn gewoon vet (alleen Remember Me en Midnight Freaks vond ik wat minder).
Alleen door Necropsy wint Titan al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Titan, ik heb niet zo veel met de producties van Jack Of Sound, op Frequency na. Ook de livesets van Titan die ik heb bijgewoond waren elke keer gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:09 
 

Toch ga ik voor Titan. Ik merk bij mezelf dat ik het sfeertje wat JoS neerzet me een klein tikkeltje al gaat vervelen. Productietechnisch gewoon wel heel sterk, maar ik zie graag wat ander soort tracks van hem voordat ie mn stem krijgt.

Waarbij komt dat Titan met zn Strength & Fury / Nightmare release echt zoveel props van me krijgt. Wat een tracks. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
BuzzLightyear schreef:
DBSTF, vooral vanwege hun wat oudere werk als Keep It Coming, Total Eclipz, Stronger, Evolutionz, Shiverz etc. Psyko Punkz hebben me nog nooit enigszins weten te boeien en die kale is me te arrogant :P


En stefan niet wil je zeggen? :P Maar die kale is wel aardig hoor, was ie tegen mij iig wel.

Stefan merk ik het persoonlijk een stuk minder bij als bij Mr. Psyko :)
OT: Ik kies voor Titan. Producties als Nightmare maken me blij, en zijn sets maken me nog blijer! :D Vorig jaar op Defqon, dit jaar op Decibel etc. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan, by far :thumbup:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen