Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie van de twee?
Poll eindigt op 26 okt 2011 00:37
Wildstylez 7%  7%  [ 1 ]
Wildstylez 7%  7%  [ 1 ]
Wildstylez 7%  7%  [ 1 ]
Wildstylez 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 21:49 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Ik heb hem 2 keer 'live' aan het werk gezien, allebei de keren stond ik bij iedere overgang met mijn ogen te rollen. Ook paar setjes gedownload van hem, vond ik ook niet echt goed... Mijn mening natuurlijk ;)

Waarom stond je met je ogen te rollen dan? Want B-Front mixt gewoon goed. Je hebt negatief commentaar op hem maar nergens zie ik een argumentatie wat je er slecht aan vind. Zijn beatmatches zijn altijd goed, hij teased veel en ook tijdens de mix speelt hij veel met de fader. Daarnaast passen zijn tracks ook vaak erg goed bij elkaar.
Dus pak dan een setje van hem en beoordeel een paar mixen die jij slecht vindt, dan luister ik ze wel even terug. Of nee wacht, stuur me even een setje van jou waarin je het beter doet! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 21:52 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Is gewoon algemeen geaccepteerd dus jouw mening slaat dan nergens op

Woorden schieten tekort hiervoor. Dus volgens jou als een groep (in dit geval de Hardstyle-scene) een mening heeft, is die automatisch waar? Ik geef mijn mening en kies voor Ran-D, blijkbaar heb je het daar moeilijk mee.

Het kan natuurlijk zijn dat jij minder waarde hecht aan het mixwerk, heb ik alle respect voor, maar dan moet je ook respect tonen voor iemand die daar wel waarde aan hecht.

Die opmerking over algemeen geaccepteerd sloeg op het mixwerk en de set van B-Front op bijvoorbeeld Q-Base 2009. Staat volgens mij in de top 10 best beoordeelde setjes ever op LSDB dus waarschijnlijk is hij dan wel goed he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 21:54 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Berunda schreef:
Ik heb hem 2 keer 'live' aan het werk gezien, allebei de keren stond ik bij iedere overgang met mijn ogen te rollen. Ook paar setjes gedownload van hem, vond ik ook niet echt goed... Mijn mening natuurlijk ;)

Waarom stond je met je ogen te rollen dan? Want B-Front mixt gewoon goed. Je hebt negatief commentaar op hem maar nergens zie ik een argumentatie wat je er slecht aan vind. Zijn beatmatches zijn altijd goed, hij teased veel en ook tijdens de mix speelt hij veel met de fader. Daarnaast passen zijn tracks ook vaak erg goed bij elkaar.
Dus pak dan een setje van hem en beoordeel een paar mixen die jij slecht vindt, dan luister ik ze wel even terug. Of nee wacht, stuur me even een setje van jou waarin je het beter doet! :')

Ik geef je gelijk, daar niet van, maar stop toch met die stomme discussie.
Berunda geeft zelf al aan dat dit nodeloos kan doorgedraafd worden, dus heeft echt geen zin.

Of moet ik mijn "Arguing on the internet-pic" weer bovenhalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 21:54 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Die opmerking over algemeen geaccepteerd sloeg op het mixwerk en de set van B-Front op bijvoorbeeld Q-Base 2009. Staat volgens mij in de top 10 best beoordeelde setjes ever op LSDB dus waarschijnlijk is hij dan wel goed he!

Dat kan ook liggen aan de achterlijke hoeveelheid promo's die er op die set gegooid werden. Nogmaals:
Berunda schreef:
Dus volgens jou als een groep (in dit geval de Hardstyle-scene) een mening heeft, is die automatisch waar?

Dat is dus niet altijd zo. Ik vind zelf B-Front ook goed mixen, maar hij heeft ook wel eens een matige overgang. Komt door zijn wat meer risicovolle manier van mixen om het maar zo te zeggen.

De top van LSDB is niet persé mijn top, in een aantal gevallen zeker niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 23:16 

Hardtraxx Addict

Ik vind dit best een vaag topic, want nu moet je gaan beoordelen over 2 totaal verschillende dj's..
Zo hebben ze allebei + en - minpunten en vind ik ze niet met elkaar te vergelijken, al trekken de tracks van Ran-D me meer maar die van B-Front zijn ook heerlijk :drool:
& het mixwerk, daar kunnen ze allebei nog wel op oefenen, want zo vind ik het van allebei niet egt toppie geweldig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 23:50 

Hardtraxxer

Mjah misschien wel een vaag topic, maar leek me wel leuk om JUIST een keer twee artiesten tegenover elkaar te zetten die toch wel wat gemeen hebben (denk ik). Normaal gaat het altijd B-Front tegen Headhunterz ofzo en dan kom je al gauw bij de standaard discussies, nu gaat het een beetje anders:P Als het een interessante discussie wordt/blijft dan kunne we volgende week weer een andere 'battle' doen:P

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 23:58 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Mjah misschien wel een vaag topic, maar leek me wel leuk om JUIST een keer twee artiesten tegenover elkaar te zetten die toch wel wat gemeen hebben (denk ik). Normaal gaat het altijd B-Front tegen Headhunterz ofzo en dan kom je al gauw bij de standaard discussies, nu gaat het een beetje anders:P Als het een interessante discussie wordt/blijft dan kunne we volgende week weer een andere 'battle' doen:P

Ik vind dat wel een leuk idee, zo'n battle tussen 2 Dj's die toch wel dicht bij elkaar liggen in kunnen :thumbup: Hopen dat dit topic in leven blijft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 23:59 

Hardtraxx Elite

Brainweavers schreef:

Ik vind het ook wel een goed topic hoor. Ik heb er weinig over te zeggen want ik volg ze te weinig, maar het is inderdaad een goed idee om eens een ander soort discussie op te wekken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 01:46 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Of nee wacht, stuur me even een setje van jou waarin je het beter doet! :')

Je hebt zo juist je hele argumentatie verneukt :') Als je ergens kritiek op hebt betekent niet dat je het zelf beter kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 01:52 

Artiest

Arthurhoihoi schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Je hebt zo juist je hele argumentatie verneukt :') Als je ergens kritiek op hebt betekent niet dat je het zelf beter kan.

lijkt schijnbaar tegenwoordig wel zo te zijn bij de meeste... je mag niets meer zeggen zonder te bewijzen dat je het beter kan, terwijl ze het zelf ook niet doen.. maar dat word dan weer wel geaccepteerd uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 02:33 

Hardtraxx Elite

Pithune schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Gangsterdwerg schreef:

lijkt schijnbaar tegenwoordig wel zo te zijn bij de meeste... je mag niets meer zeggen zonder te bewijzen dat je het beter kan, terwijl ze het zelf ook niet doen.. maar dat word dan weer wel geaccepteerd uiteraard.

Het is echt een bullshitargument inderdaad. Dan mag ook niemand stemmen behalve als je zelf de politiek ingaat :P. En 'tegenwoordig'? Volgensmij is het van alle tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 07:45 

Hardtraxx Veteran

Enige wat ik zeg is óf geef een argument, óf doe het beter. Maar goed ik maak me er nie meer druk om, ik stap over 30 min op het vliegtuig naar Italie! Mazzels!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 17:33 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Enige wat ik zeg is óf geef een argument, óf doe het beter. Maar goed ik maak me er nie meer druk om, ik stap over 30 min op het vliegtuig naar Italie! Mazzels!

:lol: ... Arrivederci!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 19:31 

Hardtraxx Veteran

B-Front, in zijn sets ga ik veel meer in mee dan met Ran-D. Dat is gevoel is het belangrijkst voor mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 23:10 

Bierkoning

dit kun je net zo goed doen bij bijvoorbeeld Headhunterz & Brennan Heart om maar wat te noemen, zo kan je blijven doorgaan ;)

maar goed ik stem toch maar mee, op Ran-D, voornamelijk vanwege Feel My Fire, Fanatics & Under Attack en omdat ie altijd heerlijke sets neerzet!
ook alle respect voor B-Front uiteraard, met tracks als bijv. Sleepwalker & Magic
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 14:52 

Hardtraxxer

B-front heeft onderscheidende en beukende producties!

Maar over B-front gesproken, is het project 2-Sidez ten einde!?
Heb een aantal geruchten gelezen op verscheidene fora, maar nog nergens officieel?

Tis Offtopic, maar weet niet waar ik het anders moet vragen..Ecxusus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 14:57 

Hardtraxxer

Luca77 schreef:
Tis Offtopic, maar weet niet waar ik het anders moet vragen..Ecxusus.

http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/stel-je-vraag-t821.html
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 15:43 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:

Deze reactie :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 15:49 

Hardtraxx Elite

Ran-D, vind tracks van B-Front geen zak aan, ben ook niet van het duistere, Ran-D heeft frisse tracks die me blijven boeien, ondanks dat ze wat rauwer zijn :corn:

(Inner Child, Defect Your brain, dat zijn nog eens knallers :D)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 16:08 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Ran-D, vind tracks van B-Front geen zak aan, ben ook niet van het duistere, Ran-D heeft frisse tracks die me blijven boeien, ondanks dat ze wat rauwer zijn :corn:

(Inner Child, Defect Your brain, dat zijn nog eens knallers :D)

Je bent niet van het duistere maar vindt Inner Child een knaller..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 16:09 

Hardtraxx Elite

Tja, dat is voor mij gewoon een uitzondering, kan toch? Ik luister nooit naar die therarecords tracks omdat t gewoon niet mijn muziek is, zelfde geld voor b-front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 16:14 

Hardtraxx Veteran

thera is ook niet altijd duister?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 16:17 

Hardtraxx Elite

NoiseHunterZ schreef:

Gewoon niet mijn stijl, ik vind sommige B-Front tracks ook goed, maar dat zijn dan meestal de samenwerkingsprojecten en niet de solotracks. Ran-D maakt telkens tracks die ik ook echt goed vind, is een kwestie van smaak, als Ran-D volgende week een kuttrack brengt vind ik die ook gewoon kut, t ligt niet aan de artiest, maar het scheelt gewoon per nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 19:08 

Hardtraxx Addict

The Indicator schreef:
NoiseHunterZ schreef:

Gewoon niet mijn stijl, ik vind sommige B-Front tracks ook goed, maar dat zijn dan meestal de samenwerkingsprojecten en niet de solotracks. Ran-D maakt telkens tracks die ik ook echt goed vind, is een kwestie van smaak, als Ran-D volgende week een kuttrack brengt vind ik die ook gewoon kut, t ligt niet aan de artiest, maar het scheelt gewoon per nummer.

Misschien een domme vraag, maar als je Thera nooit luistert ken je toch ook niet snel conclusies trekken?

Ontopic: B-Front, puur en alleen vanwege het onvoorspelbare mixwerk (wat bij Ran-D wel het geval is).
Qua producties doen ze niets voor elkaar onder, beide - en + punten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 19:27 

Hardtraxx Elite

Heb een aantal nummers van thera geluisterd en vond ze niet veel, niet dat ik het niet goed vind dat dat label zich afzonderd van de rest, maar tis niet mijn stijl

nu ontopic blijven ok :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen