Als DJ:
B-Front mixt over het algemeen erg lekker. Draait redelijk gevarieerd met soms wat van Scantraxx, maar ook Fusion en hier en daar een plaat van AVIO of een Italiaanse beuker.
Ran-D zijn sets zijn vaak wat voorspelbaarder, heb hem nu geloof ik al 3x dezelfde mix horen maken van Tritolo-> Feel my fire (die tracks matchen trouwens wel echt heerlijk). Qua mixen zelf vind ik hem vergelijkbaar met B-Front, beiden doen veel teasers van het volgende nummer (iets waar ik echt van hou)
B-Front wint dus op basis van zijn tracklists.
Als Producer:
Ran-D heeft vrijwel alleen maar solo tracks gereleased (Behalve die met Adaro maar die doet volgens mij alleen de vocals?). Under Attack, Living for the moment, Fanatics etc. Stuk voor stuk bommen. Hij produceert best veelzijdig vind ik.
B-Front heeft solo niet zoveel geproduceerd de laatste tijd (Alleen Neophobia en Sleepwalker?) Beiden zijn vet. Maar ook zijn co-op's zijn vet en daarin komen zowel zijn eigen stijl als die van de mede-producer naar boven. 5 Nummers met Frontliner gemaakt, 5 klappers. 2 met Slim Shore waarvan ik Scary Noises erg vet vind en Chemical wat minder. En van zijn 2 co-ops met DP vind ik Elements ook erg vet.
Ran-D is als solo producer beter, B-Front doet het erg goed in de co-ops.
Dus qua producing moet ik Ran-D toch het voordeel van de twijfel gunnen. Ik vind de co-ops van B-Front meestal vetter dan de solo's van Ran-D maar omdat B-Front hulp krijgt wint Ran-D.
Dus een gelijkspel! B-Front wint DJ-en en Ran-D producen.
Toch kies ik een winnaar en dat is B-Front omdat hij op een feest ook nog eens vet is om naar te kijken, die kerel gaat altijd helemaal los achter zn decks en dat is bij Ran-D wat minder. Komt bij dat ik Bob ook best een aardige vent vind, heb een keer met hem staan praten op Euphoria (Toen hij geeneens een boeking had, hij ging gewoon zelf erheen!)