Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie van de twee?
Poll eindigt op 26 okt 2011 00:37
Wildstylez 7%  7%  [ 1 ]
Wildstylez 7%  7%  [ 1 ]
Wildstylez 7%  7%  [ 1 ]
Wildstylez 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 02:41 

Donateur

ik stem niet, het is 51% om 49%, B-Front net iets meer
maar Under Attack is zo goed dat ik niet op B-Front wil stemmen
maar Sleepwalker & Neophobia zijn ook super goed daarom niet op Ran-D
qua draaien, geen flauw idee of ze da kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 10:06 

Hardtraxx Veteran

rodger88 schreef:
Zeker Ran-D

vind de setjes van B-front vaak beetje saai.
Het is wel soms beetje te hard voor mij.
:$

setjes van b-front saai?
Altijd supertracklisten en top mixwerk, kijk maar naar de euphoria en q-base 2009 set! :bomb:

Ik kies hierdoor ook voor b-front, alhoewel ik ran-d ook top vind, maar b-front trekt me toch net wat meer aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 11:34 

B-front

I Love the duistere en hardere tracks van hem :bomb: :love:
hoop zo dat hij een 8-tracker krijgt :bomb: :love:

terwijl Ran-D ook 1 van mijn favoriete producers is maar B-front gaat voor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 12:10 

Hardtraxx Elite

Berunda schreef:
Ran-D met paar lengtes voorsprong.
Hij is 1 van de weinige Hardstyle-dj's die kan mixen. B-Front is zeer zwak op dat gebied in mijn ogen. Tracks spreken mij ook meer aan, hoewel B-Front met 2-Sidez ook wel leuke nummers heeft.

:oh: B-Front is juist het voorbeeld van een artiest die en goed kan produceren en vrijwel altijd foutloos mixt, hij behoord tot een select groepje daarmee hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 12:52 

Hardtraxxer

Ran-D, heeft naar mijn mening een paar geniale Nrssss. Zoals Under attack en Feel my fire

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 13:10 

Hardtraxx Veteran

B-Front - Neophobia vind ik trouwens meer een Noisecontrollers - Creatures (B-Front Remix).. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 14:28 

Hardtraxxer

Titatovenaar schreef:
Berunda schreef:
Hij is 1 van de weinige Hardstyle-dj's die kan mixen. B-Front is zeer zwak op dat gebied in mijn ogen. Tracks spreken mij ook meer aan, hoewel B-Front met 2-Sidez ook wel leuke nummers heeft.

:oh: B-Front is juist het voorbeeld van een artiest die en goed kan produceren en vrijwel altijd foutloos mixt, hij behoord tot een select groepje daarmee hoor :whistle:

Ik heb hem 2 keer 'live' aan het werk gezien, allebei de keren stond ik bij iedere overgang met mijn ogen te rollen. Ook paar setjes gedownload van hem, vond ik ook niet echt goed... Mijn mening natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 15:32 

Hardtraxx Veteran

Als DJ:

B-Front mixt over het algemeen erg lekker. Draait redelijk gevarieerd met soms wat van Scantraxx, maar ook Fusion en hier en daar een plaat van AVIO of een Italiaanse beuker.
Ran-D zijn sets zijn vaak wat voorspelbaarder, heb hem nu geloof ik al 3x dezelfde mix horen maken van Tritolo-> Feel my fire (die tracks matchen trouwens wel echt heerlijk). Qua mixen zelf vind ik hem vergelijkbaar met B-Front, beiden doen veel teasers van het volgende nummer (iets waar ik echt van hou)
B-Front wint dus op basis van zijn tracklists.

Als Producer:
Ran-D heeft vrijwel alleen maar solo tracks gereleased (Behalve die met Adaro maar die doet volgens mij alleen de vocals?). Under Attack, Living for the moment, Fanatics etc. Stuk voor stuk bommen. Hij produceert best veelzijdig vind ik.
B-Front heeft solo niet zoveel geproduceerd de laatste tijd (Alleen Neophobia en Sleepwalker?) Beiden zijn vet. Maar ook zijn co-op's zijn vet en daarin komen zowel zijn eigen stijl als die van de mede-producer naar boven. 5 Nummers met Frontliner gemaakt, 5 klappers. 2 met Slim Shore waarvan ik Scary Noises erg vet vind en Chemical wat minder. En van zijn 2 co-ops met DP vind ik Elements ook erg vet.

Ran-D is als solo producer beter, B-Front doet het erg goed in de co-ops.

Dus qua producing moet ik Ran-D toch het voordeel van de twijfel gunnen. Ik vind de co-ops van B-Front meestal vetter dan de solo's van Ran-D maar omdat B-Front hulp krijgt wint Ran-D.

Dus een gelijkspel! B-Front wint DJ-en en Ran-D producen.

Toch kies ik een winnaar en dat is B-Front omdat hij op een feest ook nog eens vet is om naar te kijken, die kerel gaat altijd helemaal los achter zn decks en dat is bij Ran-D wat minder. Komt bij dat ik Bob ook best een aardige vent vind, heb een keer met hem staan praten op Euphoria (Toen hij geeneens een boeking had, hij ging gewoon zelf erheen!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 15:51 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Als Producer:
Ran-D heeft vrijwel alleen maar solo tracks gereleased (Behalve die met Adaro maar die doet volgens mij alleen de vocals?). Under Attack, Living for the moment, Fanatics etc. Stuk voor stuk bommen. Hij produceert best veelzijdig vind ik.

Laten we dan vooral ook Rage niet vergeten (ft Pulse, die samen met B-Front weer '2 sidez' vormt)

En wat dacht je van Ran-D ft Redixx - My Sound? lijkt me ook een collab ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:03 

Donateur

Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:05 

Hardtraxx Addict

JolleNL schreef:
Vreemd genoeg zijn de collabs van B-Front een stuk minder rauw dan zijn solo projecten. B-Front zijn tracklists vind ik trouwens ook vetter dan die van Ran-D.

PNXRMX schreef:
B-Front:
Neophobia
Sleepwalker
Godz Powerrr
Become The Sky
Magic
Elements
Scary Noises
Chemical

Ran-D:
Fanatics
Under Attack
Struggle For Existence
Better On The Otherside
Inner Child
Living For The Moment
Feel My Fire
My Name Is Hardstyle
Crossroads
fade to grey
river of sound
my sound
say yeah
bomb this place
frightnight
defect your brain

ran-d weet toch iedere x kippenvel te bezorgen emt zijn tracks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:39 

Hardtraxxer

B-Front, is voor mij toch wel een soort van held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 19:33 

Hardtraxx Newbie

Voor mij wordt het echt wel Ran-d.

Zijn tracks blijven gewoon lekker. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 19:34 

Hardtraxx Veteran

Pithune schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Als Producer:

Laten we dan vooral ook Rage niet vergeten (ft Pulse, die samen met B-Front weer '2 sidez' vormt)

En wat dacht je van Ran-D ft Redixx - My Sound? lijkt me ook een collab ;)

Rage ken ik niet. Heb 2sidez live 1x gezien en dat was ook wel vet, maar die nummers is weinig van gereleased geloof ik. Toen was hij als producer ook nog een stuk minder goed dan nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 19:35 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Titatovenaar schreef:
Berunda schreef:

Ik heb hem 2 keer 'live' aan het werk gezien, allebei de keren stond ik bij iedere overgang met mijn ogen te rollen. Ook paar setjes gedownload van hem, vond ik ook niet echt goed... Mijn mening natuurlijk ;)

En welke sets waren dat dan? Want wat jij hier post slaat echt helemaal nergens op.
De enige fout die ik hem ooit heb horen maken was volgens mij op het setje van Qountdown '09/'10 dat hij Gangsta wil inmixen op de climax van The First Cut. Die liep er gruwelijk langs en verder alles zo strak als een snaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 20:04 

Hardtraxxer

Slaat nergens op? Een mening is dat. Ik heb het voornamelijk over de optredens op feesten, waar hij toen echt heel slap acteerde. Ik heb het hier over een tentfeest in België en Daydream-festival, waar het dus echt te triest was. Misschien omdat deze 'kleinere' evenementen waren, waar hij minder moeite voor had gedaan? Kan, zo erg vind ik dat niet...
En wat zijn sets betreft, bedoelde ik dat zij voor mij persoonlijk ook vrij pover zijn kwa mixwerk, maar hij is natuurlijk niet de enige... Daarvoor luister ik naar het verkeerde genre ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 20:13 

Hardtraxx Addict

Berunda schreef:
Slaat nergens op? Een mening is dat. Ik heb het voornamelijk over de optredens op feesten, waar hij toen echt heel slap acteerde. Ik heb het hier over een tentfeest in België en Daydream-festival, waar het dus echt te triest was. Misschien omdat deze 'kleinere' evenementen waren, waar hij minder moeite voor had gedaan? Kan, zo erg vind ik dat niet...
En wat zijn sets betreft, bedoelde ik dat zij voor mij persoonlijk ook vrij pover zijn kwa mixwerk, maar hij is natuurlijk niet de enige... Daarvoor luister ik naar het verkeerde genre ;)

Mwa, op DayDream was de kwaliteit over het algemeen wel vrij slecht vond ik...
Weet ook niet hoe dat kwam!

En ik heb B-Front en Ran-D nu allebei al gezien en van het mixwerk herinner ik me meestal zo weinig, omdat ik daar echt niet op sta te letten als ik onwijs aan het gaan ben.
Maar qua platenkeuze leun ik toch dichter aan bij Bob dan bij Ran-D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 20:13 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:

Ik was er ook bij op Daydream, daar draaide hij redelijk maar toen heb ik niet zijn hele set gezien. Maar als je van lsdb zijn sets van Q-Base, Qountdown of Euphoria download dan zijn dat stuk voor stuk bommen, ook qua mixwerk. (Is gewoon algemeen geaccepteerd dus jouw mening slaat dan nergens op en anders beargumenteer even welke mixen je precies kut vindt en waarom).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 20:21 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Is gewoon algemeen geaccepteerd dus jouw mening slaat dan nergens op

Woorden schieten tekort hiervoor. Dus volgens jou als een groep (in dit geval de Hardstyle-scene) een mening heeft, is die automatisch waar? Ik geef mijn mening en kies voor Ran-D, blijkbaar heb je het daar moeilijk mee.

Het kan natuurlijk zijn dat jij minder waarde hecht aan het mixwerk, heb ik alle respect voor, maar dan moet je ook respect tonen voor iemand die daar wel waarde aan hecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 20:27 

Hardtraxx Veteran

Je kunt een mening hebben of je tracks goed of niet goed vind, maar over het mixen weet ik niet. Je kunt goed mixen of slecht, daar kun je toch geen mening over geven. Het lijkt me niet dat de 1 het ontzettend goed vind, en de andere vind dat het mixen nergens op lijkt. Of heb ik dat helemaal verkeerd? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 20:31 

Hardtraxx Veteran

Nah.. De een houd van snel over mixen en de ander van rustig maar geleidelijk. De een vindt 'previeuws' leuk en de ander niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 20:34 

Hardtraxxer

Ik begrijp wat je wilt zeggen, maar volgens mij kun je toch nog van mening verschillen over mixwerk. Een vriend van mij maakt veel mixen en vraagt vaak mijn raad en daarin verschillen we regelmatig van mening. Maar over mixwerk kun je nog lang blijven discussiëren en daar gaat het hier niet over.
Excuses aan degenen die ik beledigd zou hebben over het mixwerk van B-Front (Gangsterdwerg), my bad. ;)
Terug over naar het eigelijke topic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Nah.. De een houd van snel over mixen en de ander van rustig maar geleidelijk. De een vindt 'previeuws' leuk en de ander niet..

Ja, dat dacht ik net ook ja. Maar je kunt moeilijk zeggen over een DJ die niet op de manier dat jij het liefst hebt mixt, dat hij niet kan mixen. Niet kunnen en niet met jouwn stijl mixen zijn 2 andere dingen. Dus de meningen over het mixen kunnen niet heel ver uit elkaar liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 20:35 

Hardtraxx Addict

Kies ik toch voor B-Front, Ran-D heeft wat mindere platen en eigenlijk vind ik toch bijna wel alles top van B-front, ook al z'n collabs vind ik top wat ik best uniek vind omdat je toch tot een akkoord moet komen met je partner. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 20:37 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Ik begrijp wat je wilt zeggen, maar volgens mij kun je toch nog van mening verschillen over mixwerk. Een vriend van mij maakt veel mixen en vraagt vaak mijn raad en daarin verschillen we regelmatig van mening. Maar over mixwerk kun je nog lang blijven discussiëren en daar gaat het hier niet over.

Oke, Ontopic maar weer :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen