Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende

Wie van de twee?
Poll eindigt op 26 okt 2011 00:37
Wildstylez 7%  7%  [ 1 ]
Wildstylez 7%  7%  [ 1 ]
Wildstylez 7%  7%  [ 1 ]
Wildstylez 27%  27%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 19:26 

Hardtraxxer

Na ruim een jaar is dit topic gebumpt en ga ik er gewoon nieuw leven in blazen :thumbsup: Tijd voor een nieuwe battle! Een week lang kunnen jullie stemmen op één van twee artiesten die op de één of andere manier iets met elkaar te maken hebben. Geef hierbij ook aan waarom je diegene hebt gekozen! Je kan hierbij rekening houden met producties en DJ vaardigheden.

Vorige battle was wat rauwer, nu gaan we de andere kant eens bekijken! De volgende battle:

Headhunterz vs. Wildstylez

Twee giganten in de hardstyle wereld! Samen hebben ze veel nummers op hun naam staan, met als hoogtepunt een album onder hun alias project One! Headhunterz is ongetwijfeld de grote favoriet bij het grote publiek, maar Wildstylez maakt ook grote sprongen en heeft nu zijn eigen label Digital Age. Allebei hebben ze bewezen kwaliteit te leveren, maar hoe zal een battle tussen hun verlopen?! brand maar los!

Voorgaande scores:
B-Front 58% vs. Ran-D 42%
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 19:31 

Hardtraxx Veteran

Ran-D, die heeft meer variatie in zijn tracks dan B-Front. Alle tracks van B-Front komen zo geforceerd duister over (wat ik overigens niet erg vind) maar als hij dit blijft voortzetten dan begint het op een gegeven moment wel te vervelen.

Ran-D daarentegen heeft tot nu toe van alles wat, van keiharde anticlimaxen als Under Attack en duistere tracks als Inner Child tot melodische nummers inclusief Ik-haal-snel-even-een-biertje break zoals Living For The Moment en Better on the Otherside.
Ik heb dan ook nog geen 1 echt slechte track gehoord van Ran-D op die We no Speak Americano remix na, maar ditzelfde geld voor B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 19:38 

Hardtraxxer

Inderdaad, waar bij B-Front de nadruk vooral ligt op duister (Godzzz Power dan weer niet), is het bij Ran-D meer op hard! Zelf vind ik het heel moeilijk om te kiezen, Ik ga ook voor Ran-D, ook al spreek B-Front zijn stijl mij aan, die van Ran-D net iets meer.. en niet zozeer Under Attack, maar Feel My Fire en Struggle!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 19:52 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Ran-D, die heeft meer variatie in zijn tracks dan B-Front. Alle tracks van B-Front komen zo geforceerd duister over (wat ik overigens niet erg vind) maar als hij dit blijft voortzetten dan begint het op een gegeven moment wel te vervelen.

Ran-D daarentegen heeft tot nu toe van alles wat, van keiharde anticlimaxen als Under Attack en duistere tracks als Inner Child tot melodische nummers inclusief Ik-haal-snel-even-een-biertje break zoals Living For The Moment en Better on the Otherside.
Ik heb dan ook nog geen 1 echt slechte track gehoord van Ran-D op die We no Speak Americano remix na, maar ditzelfde geld voor B-Front.
Ja mee eens. Af en toe is het inderdaad wat overdreven, maar zeker vet. Chemical bijvoorbeeld :drool: .

Kan dus echt niet kiezen. Qua producties niet maar ook qua livesets niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 19:55 

Hardtraxx Veteran

Dit is echt te moeilijk gast :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 20:09 

Het is juist de variatie tussen de artiesten wat 't 'm doet ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 20:09 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:
Dit is echt te moeilijk gast :D

Haha, ja daarom heb ik ook juist hun twee gekozen :P gaat redelijk gelijk op in de poll!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 20:15 

Hardtraxx Veteran

B-Front:
Neophobia
Sleepwalker
Godz Powerrr
Become The Sky
Magic
Elements
Scary Noises
Chemical

Ran-D:
Fanatics
Under Attack
Struggle For Existence
Better On The Otherside

Lijkt me duidelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 20:16 

Hardtraxx Veteran

Ik neig eerder naar B-Front omdat ik deze vaker gezien heb. Ran-D ga ik vast nog wel een keer zien, dus dan pas zou ik kunnen beslissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 20:18 

Hardtraxx Addict

Ik vind ze allebei goed, maar ik heb toch voor B-Front gekozen.
Zijn platen spreken me net ietsje meer aan dan Ran-D, weet niet echt waarom.
Als ze op een feestje ergens samen zouden draaien, zou ik bijna zeker naar B-Front gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 20:25 

Hardtraxx Veteran

Zou Ran-D kiezen in de tijd van Inner Child enzo maar B-Front is nu veeel actiever en maakt veel dikkere bommen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 20:29 

Artiest

Ik vind ze beide even goed, maar B-Front's werk ben ik bekender mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 20:31 

Donateur

B-front wint toch van de twee vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 21:01 

Hardtraxxer

Zonder Ran-D's 'Living for the Moment' had ik B-Front gekozen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 21:15 

Hardtraxx Veteran

Vreemd genoeg zijn de collabs van B-Front een stuk minder rauw dan zijn solo projecten. B-Front zijn tracklists vind ik trouwens ook vetter dan die van Ran-D.

[quote="PNXRMX"]B-Front:
Neophobia
Sleepwalker
Godz Powerrr
Become The Sky
Magic
Elements
Scary Noises
Chemical

Ran-D:
Fanatics
Under Attack
Struggle For Existence
Better On The Otherside
Inner Child
Living For The Moment
Feel My Fire
My Name Is Hardstyle
Crossroads
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 21:25 

Hardtraxxer

Moeilijk keuze..

Maar dan kies ik toch voor B-Front,
Zijn nummers zijn wel altijd lekker hard & raw,

Terwijl Ran-D meer melodie heeft.
& Ik heb liever een duister nummer met een harde kick erin

Vandaar mijn voorkeur naar B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 21:28 

Hardtraxx Elite

Wie had de 'Rookie of the year' ook al weer gewonnen op Qountdown 09/10?

OT: Ik vind dat er weinig variatie in duistere hardstyle zit, klinkt niet verkeerd maar wel eentonig, daarom kies ik bij deze voor Ran-D. Mijn keuze valt op hem omdat hij simpelweg harde nummers produceert en er ook veel variatie in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 21:38 

Hardtraxx Veteran

Dit is een hele lastige. Ran-D kan mij bekoren met z'n originaliteit en het laten zien dat hij van alle markten thuis is. Van Melodieus tot Duister/Harder. Hij heeft nog heel wat hele dikke platen klaar liggen.
En B-Front heeft de laatste tijd laten zien dat hij op gebied van simpele, duistere nummers heer en meester is. Elk nummer die hij maakt brengt wat heerlijk duisters over. Geweldig.
Toch ga ik voor Ran-D. Al is het verschil niet te merken bij mij. Ran-D heeft iets meer variatie in zn Tracks. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 21:48 

Hardtraxx Addict

B-Front spreekt mij meer aan. Ran-D heeft wel eens vette nummers (zijn laatste release vond ik heel erg sterk), maar hij heeft ook nog regelmatig nummers die mij niets doen (en dan met name breaks als Better on the Otherside en Living for the Moment). B-Front is dan misschien iets minder gevarieerd, hij maakt over het algemeen tracks die mij meer aanspreken. Ik hou wel van het meer duistere en harde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 22:00 

Hardtraxxer

Zeker Ran-D

vind de setjes van B-front vaak beetje saai.
Het is wel soms beetje te hard voor mij.
:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 22:06 

Hardtraxx Veteran

B-Front.

1 van de pioniers van de rauwe sound :loving:

Daarentegen kan ik Ran-D ook erg goed waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 22:33 

Hardtraxxer

Ran-D met paar lengtes voorsprong.
Hij is 1 van de weinige Hardstyle-dj's die kan mixen. B-Front is zeer zwak op dat gebied in mijn ogen. Tracks spreken mij ook meer aan, hoewel B-Front met 2-Sidez ook wel leuke nummers heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 22:39 

Donateur

B-Front wint op het gebied van DJ-ing en intussen ook producties. Ran-D vind ik vooral qua sets wat minder interessant, producties zijn echter wel ijzersterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 23:36 

Hardtraxx Addict

B-Front is echt hard, Ran-D kan ook hard zijn maar varieert meer. Beide maken hele dikke tracks, maar als ik een keuze moet maken ga ik toch voor Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 02:34 

B-Front voor mij, hij heeft zulke lekkere duistere tracks :drool:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen