Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 10:39 

Hardtraxx Addict

Goeie Vraag. :x
Ik denk Dat me Eerste Track Die ik Echt Veel luisterde.
Gangsta van Tatanka En Zatox.
Vond die kick echt relaxt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 14:42 

Met Shock Your Senses in 2005
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 12:55 

Hardtraxxer

Het luisteren naar hardstyle begon bij mij in 2002, met de aanschaf van de CD "The Best Of Hardstyle 2002". Tracks die er bij mij toen echt uitsprongen waren Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (K-Traxx Remix), Ard Und Jorn - 16 en Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Remix).

Ben dus jong begonnen met het luisteren naar hardstyle en opgegroeid met de muziek (helaas niet met de feesten :P).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 16:46 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle_Ambassador schreef:

en daarvoor nog nooit hardstyle geluisterd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 17:05 

Hardtraxx Newbie

Eerste cd was Dedicated van Evil Activities. Man wat was dat een vet album. State of Emergency was echt de bom. Daarna veel naar Angerfist geluisterd, jaja.. en tegenwoordig blaast er vaker hardstyle door de speakers. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 17:10 

Chil
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 19:25 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Chil

nou nou, beetje lief zijn he :P

beter dan die knuppels die aankomen met "Music Made Addict was het eerste nummer dat ik luisterde!!!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 19:45 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
beter dan die knuppels die aankomen met "Music Made Addict was het eerste nummer dat ik luisterde!!!"

Dit vind ik dus echt triest eigenlijk. Is het niet volstrekt logisch dat je voor het eerst in aanraking komt met hardstyle via een populair nummer? Ik ben via Scooter's Jumping All Over The World album op Rock Civilization gekomen en vanuit daar van het gehele genre gaan houden (voorkeur gaat wel uit naar rauw en hard, maar hou ook van de melodieuze kant soms). Vind je mij nu ook een knuppel? :/

oke, hoogstens voor het luisteren van dat scooter album, maar de introweek was net geweest en had veel van de oude klassiekers gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 20:02 

Ravenwood schreef:
stefaneke schreef:

Chil

nou nou, beetje lief zijn he :P

Niet het eerste nummer wat ik kende, maar wel een van de eerste nummers die ik vet vond. Defqon.1 2009 CD1. M'n favo's waren Emotions, MMA en Rate Reducer (HHZ remix). Mja, ik zat eerst in de hawrdkeur dus hoe kon ik beter weten. Daarna kwam natuurlijk al snel de rest van de scantraxx crew. Het begon pas serieus met never enough :drool:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 21:44 

Aan het typen...

Hunt schreef:
Het luisteren naar hardstyle begon bij mij in 2002, met de aanschaf van de CD "The Best Of Hardstyle 2002". Tracks die er bij mij toen echt uitsprongen waren Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (K-Traxx Remix), Ard Und Jorn - 16 en Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Remix).

Ben dus jong begonnen met het luisteren naar hardstyle en opgegroeid met de muziek (helaas niet met de feesten :P).

Exact hetzelfde, maar dan ook loud & proud (isaac remix), sound of hardbass, listen to me mama en black anthem 2002 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 00:04 

Hardtraxx Elite

Pfff... Het begin... Ehm.. Dat was voor mij op de basis school denk ik :')
In die tijd luisterde ik nog naar heel veel verschillende dingen (Meeste rock enzo nog, The Offspring e.d.)
Ik was zo'n beetje opgegroeid met hardcore en was altijd al fan van hardere muziek dus toen ik ergens in 2002 (denk ik, te lui om te discogen) de plaat (L) On The Edge (L) hoorde was ik verkocht. Maar de eerste échte hardstyle track die ik hoorde was denk ik (L) Frequency Attack (L) dat was denk ik een jaartje eerder ofzo.. Feesten pakken is een ander verhaal, dat doe ik pas sinds een aantal jaar :)
Beide platen luister ik overigens een paar keer per week. Staan allebei boven aan bij iTunes en soms (lees eens in de aantal maanden) pak ik de vinyl erbij en luister ik die nog even :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 00:18 

Hardtraxx Elite

Voor mij is t qua hardstyle begonnen rond 2003... Toen kwam mn zus aanzetten met de allereerste Explosive Cartuning CD, en ik was eigenlijk gelijk verkocht :P Daarvoor had ik al wel wat dingen van Thunderdome die ik luisterde, maar kreeg t pas in 2003 echt te pakken... In 2005/2006 begon ik de scene echt actief te volgen, en sindsdien eigenlijk bijna geen plaat meer gemist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 00:31 

Donateur

Mijn eerste nummers waren van Neophyte, daarna beetje Angerfist , Evil Activitiets geluisterd. Nu veel hardstyle. maar de echte feesten blijven toch de hardcore, of de hardcore stage bij defqon ofso, daar staan gewoon nog echt de mensen die van de muziek houden. die niet alleen voor de show komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 11:30 

Donateur

Valt wel mee op zich, ik vond het publiek bij de HC-stage op Defqon de tijd dat ik er was ontzettend tam. Dan kan je wel van de muziek houden maar mijn vrienden die helemaal niets met HC hadden, gingen 10 keer harder los dan die hele slappe meute bij elkaar. In de Industrial, daar ging het pas los :thumbsup:
En op MoH had je ook genoeg figuren die er alleen maar heen zijn gegaan om er te zijn geweest. Wat dat betreft is de hardcore-scene ook niet zoveel beter.

Wat ik wel merk is dat de sfeer onderling stukken leuker is dan tijdens hardstyle-feesten. De muziek is agressiever maar de mensen onderling zijn veel fijner in de omgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 12:25 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Valt wel mee op zich, ik vond het publiek bij de HC-stage op Defqon de tijd dat ik er was ontzettend tam. Dan kan je wel van de muziek houden maar mijn vrienden die helemaal niets met HC hadden, gingen 10 keer harder los dan die hele slappe meute bij elkaar. In de Industrial, daar ging het pas los :thumbsup:
En op MoH had je ook genoeg figuren die er alleen maar heen zijn gegaan om er te zijn geweest. Wat dat betreft is de hardcore-scene ook niet zoveel beter.

Wat ik wel merk is dat de sfeer onderling stukken leuker is dan tijdens hardstyle-feesten. De muziek is agressiever maar de mensen onderling zijn veel fijner in de omgang.

dat merkte ik ook by inqontrol, de sfeer was by de hardstyle stages veel beter
ik liep die hardcore stage in en ik vond de sfeer veel minder als je het ging vergelijken met de hardstyle stages
mjaa ik heb dan ook weinig met hardcore dus mischien ligt het aan my dat kan ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 12:27 

Aan het typen...

Uhh hij zegt het tegenovergestelde? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 19:08 

Hardtraxx Addict

Bij music made addict was ik helemaal verliefd (L)

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 22:38 

Hardtraxx Newbie

mijn eerst cd waar ik naar luisterde was sensation black 2005! die knalde wel ff goed door! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 08:30 

Donateur

F-alko92 schreef:
dawasiknie schreef:

dat merkte ik ook by inqontrol, de sfeer was by de hardstyle stages veel beter
ik liep die hardcore stage in en ik vond de sfeer veel minder als je het ging vergelijken met de hardstyle stages
mjaa ik heb dan ook weinig met hardcore dus mischien ligt het aan my dat kan ook ;)

Hahaha , Falko.. volgens mij verdraai je het een beetje, je zegt het tegenovergestelde van datwasiknie :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 12:53 

Donateur

Haha inderdaad, dacht dat dat wel duidelijk was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 20:14 

Hardtraxxer

Was eerst actief beluisteraar van Dance (vooral dirty dutch en reggeaton enz.) Toen kwam er opeens iemand aan met Digiwave :D daarna af en toe een top 40 gedownload van FearFM, toen af en toe een setje van Wildstylez of the prophet en toen opeens hele feesten op me mp3 :P . Ook de q-base 2007 helemaal plat gedraaid, nu kan ik niet meer afblijven van Psyko Punkz @ defqon1 2009 en chain reaction @ euphoria (heel recent dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 20:27 

Hardtraxx Addict

NoiseHunterZ schreef:

en daarvoor nog nooit hardstyle geluisterd?

Jawell, maar dat was de 1ste track die ik echt 100x per dag luisterde.
ben ongeveer begonnen in 2008 top 40's van fearfm
de eerste hardstyle die ik luisterde was volgens mij de top 40 juni 2008
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 20:33 

Hardtraxx Veteran

Bij mij beetje begonnen toen ik van mn wat oudere buurjongen, A-Lusion - Re-Count & Donkey Rollers - The Sound Of The Beast, kreeg toe gestuurd. Daarna ben ik het een beetje gaan volgen. Zo terecht gekomen bij het luisteren van de Scantraxx en Fusion releases. En nu volg ik alles, van Headhunterz tot Geck-o, en van Crypsis tot Coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 23:17 

Hardtraxxer

hectic van zany, die had ik ff gedownload omdat me neef zei dat die goed was, ik luisterde hem op vakantie naar frankrijk, toen ik terugkwam alles van zany gedownload ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 11:00 

Hardtraxx Addict

Qlimax 2009 DVD, en dan vooral 't optreden van Deepack, ohmijngod wat kreeg/krijg ik daar kippenvel van, geniaal :yay:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen