Het is voor mij ooit begonnen met de allereerste Thunderdome cd. Hier was ik natuurlijk nog een broekie
van de basisschool, maar vond het erg vette muziek! Mijn neef was daarvan de aanstichter.
Nou zoals iedereen wel weet ging het met de hardcore op een gegeven moment de verkeerde kant op en
het sprak me toen ook meer aan. Mijn allereerste feest was wel een hardcore feest, namelijk
Thunderdome 97 in Antwerpen. Dat feest zal ik dan ook echt nooit vergeten!
In 2000 - 2001 kreeg ik voor de 1e keer wat hardhouse plaatjes te horen en dat vond ik toen wel erg tof!
In 2001 ben ik ook naar Qlimax gegaan en hoorde daar sets van Kai Tracid en Dana..whoppaaaa..helemaal verkocht!
- Kai Tracid - Too Many Times (Warmduscher Remix)
- Hennes & Cold - The Sound Of Rock (ASYS Remix)
- DJ Scot Project - O (Overdrive) (Arome Remix)
- Hennes & Cold - The Second Trip (DJ Scot Project Remix)
- Warmduscher - 10 Kleine Bassdrums (Pille Palle Remix)
- Yoda Inc. - Definitely (DJ Scot Project Remix)
- Cosmic Gate - Fire Wire (DJ Scot Project Remix)
En toen is het gaan rollen en kwamen mijn eerste hardhouse / hardstyle plaatjes in mijn collectie!
van de basisschool, maar vond het erg vette muziek! Mijn neef was daarvan de aanstichter.
Nou zoals iedereen wel weet ging het met de hardcore op een gegeven moment de verkeerde kant op en
het sprak me toen ook meer aan. Mijn allereerste feest was wel een hardcore feest, namelijk
Thunderdome 97 in Antwerpen. Dat feest zal ik dan ook echt nooit vergeten!
In 2000 - 2001 kreeg ik voor de 1e keer wat hardhouse plaatjes te horen en dat vond ik toen wel erg tof!
In 2001 ben ik ook naar Qlimax gegaan en hoorde daar sets van Kai Tracid en Dana..whoppaaaa..helemaal verkocht!
- Kai Tracid - Too Many Times (Warmduscher Remix)
- Hennes & Cold - The Sound Of Rock (ASYS Remix)
- DJ Scot Project - O (Overdrive) (Arome Remix)
- Hennes & Cold - The Second Trip (DJ Scot Project Remix)
- Warmduscher - 10 Kleine Bassdrums (Pille Palle Remix)
- Yoda Inc. - Definitely (DJ Scot Project Remix)
- Cosmic Gate - Fire Wire (DJ Scot Project Remix)
En toen is het gaan rollen en kwamen mijn eerste hardhouse / hardstyle plaatjes in mijn collectie!