Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.M.L. 
Technoboy - Tales from Vinyl
Out of Grace - 140 BPM (Deepack remix)
Cosmic Gate - The Truth (Isaac remix).
Oftewel het moment van Bitte Eind Beat nummer 3
Daarvoor luisterde je nog geen Hardstyle?wrote:Qlimax 2009 DVD, en dan vooral 't optreden van Deepack, ohmijngod wat kreeg/krijg ik daar kippenvel van, geniaal
Mja hij is pas 15!wrote:Daarvoor luisterde je nog geen Hardstyle?wrote:Qlimax 2009 DVD, en dan vooral 't optreden van Deepack, ohmijngod wat kreeg/krijg ik daar kippenvel van, geniaal
Ik ben nu 16, maar luister ook al 3 a 4 jaar hardstyle denk ik.wrote:Mja hij is pas 15!wrote:Daarvoor luisterde je nog geen Hardstyle?wrote:Qlimax 2009 DVD, en dan vooral 't optreden van Deepack, ohmijngod wat kreeg/krijg ik daar kippenvel van, geniaal
Ik was derbij bij die set en knalde echt superhard!
Ik ben al 16 hoor, en nee, daarvoor luisterde ik nog geen hardstylewrote:Mja hij is pas 15!wrote:Daarvoor luisterde je nog geen Hardstyle?wrote:Qlimax 2009 DVD, en dan vooral 't optreden van Deepack, ohmijngod wat kreeg/krijg ik daar kippenvel van, geniaal
ja hier is het voor mij ook wel begonnen wat een lijstjewrote:Ricky Fobis - No Regular
Deepack - Here's Jonnhy
Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (Technoboy's Rude Mix)
Ard und Jorn - 16
Marc & Claude - Loving you (DJ Isaac Remix)
Luna - Mindspace
Isaac - Go Insane
Smurref - Baseline of The Century
DJ Tom X - Cocaine
Hardheadz - Wreck This Place
Tuneboy - Dirty
Blutonium Boy - Hardstyle Instructor
This is where it started!
Groot deel van deze klassiekers stond toen der tijd op de cd'tjes van Harder Mach Mixed by DJ Gizmo die ik uiteraard thuis heb liggen!wrote:ja hier is het voor mij ook wel begonnen wat een lijstjewrote:Ricky Fobis - No Regular
Deepack - Here's Jonnhy
Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (Technoboy's Rude Mix)
Ard und Jorn - 16
Marc & Claude - Loving you (DJ Isaac Remix)
Luna - Mindspace
Isaac - Go Insane
Smurref - Baseline of The Century
DJ Tom X - Cocaine
Hardheadz - Wreck This Place
Tuneboy - Dirty
Blutonium Boy - Hardstyle Instructor
This is where it started!
wrote: No harder
Luna - Mindspacewrote: (Zo heette die toch?)