Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 08:56 

Hardtraxxer

Abject & Headhunterz - Scantraxx Rootz, was eerste hardstyle track die ik hoorde en ben er toen verslaafd aan geraakt :P is denk ik ongeveer 4 jaar geleden ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 15:58 

Hardtraxxer

De eerste hardstyletrack die ik ooit gehoord heb was. Showtek - Putamadre, maar daarna heb ik hardstyle weer wat meer links laten liggen. Ik luisterde wel iets softere muziek en begon met Sensation Black livesets.

Daarna kwam een maat van me aanzetten met Scantraxx Rootz, en iemand anders met The Sacrifice. Ik vond dat chille tracks en omdat ze beide van Headhunterz waren ben ik eens alle platen van Heady bij langs gegaan. Toen kwam ik Donkey Rollers - Silver Bullet tegen... wat een topplaat, en via de Donkey Rollers ben ik bij de Qlimax dvd gekomen en toen was ik helemaal verkocht aan hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 16:24 

Hardtraxxer

Ard Und Jorn - 16
DANA - Lovin' You (is easy cause you're beautifull nanana..etc.)

van die oude dana cd's af en natuurlijk i like it loud club robbers
Various - The Best Of Hardstyle 2002 was de eerste hardstyle cd die ik kocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 16:36 

Hardtraxx Elite

Raise Your fist, en dat soort shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 16:55 

Hardtraxxer

Ik ben rond 2004/2005 begonnen met luisteren, 2008 met draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 16:59 

Donateur

Just4Music schreef:
Raise Your fist, en dat soort shit

Haha zelfde hier.
Allereerste harde hardcoreplaten waren Happy is voor homo's, Thrillseeka, Muil houwe, Promo - Up Yours en dat soort dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 17:11 

Hardtraxx Newbie

het begon bijna juist hetzelfde als bij brT. Polycarpus, anonymous, massiv en the rebel was toen IN. Tot mijn broer (want daar heb ik het van overgenomen) een zany plaat opzette, ik dacht dat het razzia was. Sindsdien ben ik meer en meer betrokken in de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 17:59 

Hardtraxxer

Demian schreef:
Ard Und Jorn - 16
DANA - Lovin' You (is easy cause you're beautifull nanana..etc.)

van die oude dana cd's af en natuurlijk i like it loud club robbers
Various - The Best Of Hardstyle 2002 was de eerste hardstyle cd die ik kocht

Die 2 nummers kan ik me nog goed herinneren idd. Maar door Deepack - Here's Johnny werd mijn liefde voor hardstyle geboren, toen ik van m'n zus The Best of Hardstyle 2003 kreeg :love:

Ik was toen 13/14.. happy hardcore vond ik toen ook vet en daarna luisterde ik veel hardcore van 1998-2006 en sinds 2007 zo'n beetje weer hardstyle en soms wat UK hardcore tussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 18:39 

Hardtraxx Addict

Philippe Rochard - The World was toch wel een van de echte eerste tracks die ik echt helemaal kapot heb geluisterd...ook de headhunterz vs abject tracks droegen hun steentje goed bij.... daarna ging het eigelijk snel allemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 19:37 

Hardtraxx Crew

Bij mij begon het ook met de Headhunterz vs Abject tracks.
En met een aantal Donkey Rollers tracks zoals Immeasurably & Silver Bullet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 19:09 

Hardtraxxer

Tjaa, 't starte voor mij (bijna) een jaartje geleden, met Revolution is Here - Noisecontrollers kreeg die plaat van een vriend te horen, en was gelijk verlieft! daarna veel muziek gezocht van die hun (in de verondersteling dat zij de enige waren met die stijl), en vervolgens ontdekt dat er nog veel meer van dat soort muziek bestond! En daarna geen 't vrij snel zegmaar :P

luisterde vooral rock, maar sindsdien is alles Hardstyle geworden.
op 't moment luister ik alles door elkaar, oud, nieuw, alles :)

Vrij nieuw in de scene, maar bevalt me prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 08:10 

Artiest

vroeger veel naar rock en dance muziek geluisterd op de tv

vooral de dance -trance genres boeide me ontzettend.
toen op een dag, als klein broekkie op de middelbare, hoorde ik wat mensen praten over ID&T, dus ik vroeg waar ik die zender kon vinden (had er vaag over gehoord toendestijds)
Na wat research ernaar doen kwam ik erachter dat ID&T Radio een zender was met enkel en alleen dance shows
Was meteen hooked, vooral shows als Lexi-On Air, Q-Dance en Thunderdome Radio. Die eerste ging na een tijdje de pijp uit, maar Q-Dance Radio en Thunderdome Radio niet.
Dit was rond 2002/2003, waar ik int begin in 'touch' kwam.
Derna volgde cd's als X-Qlusive Dana, Sensation Black 2003 en Harder Mach... toen begon 't allemaal te rollen tot aan nu toe

tracks als:
- http://www.discogs.com/Various-X-Qlusiv ... ase/159365
- http://www.discogs.com/Various-Sensatio ... ase/310708

begon eind 2004 ook met producing, en in 2005 mn eerste plaat gekocht (Geal - Losin My Feeling)
m'n collectie platen staat nu gemeterd op zo'n ... 950 platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 01:12 

Hardtraxx Newbie

Bij mij begon het toen Jor-D in bon ami draaide. is alweer 2 jaar geleden

was vette avond was volgens mij de enige (samen met wouter en leon)
die de hardstyle kon waarderen. nummers zoals subsonic en angel hebben me
verslaafd gemaakt. dag erna gelijk w8en tot jordi op ze hyves de tracklist neergezet had
en gelijk de nummers kopen. Was een mooie zaterdag:P

ps. dus Jor-D Bedankt he :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 04:38 

Hardtraxx Elite

voor mij begon het met een cd van sensation black. Bij mij op school pochte enkele vrienden op over dat ze cd cd van sensation white gedownload hadden en hoe vet die wel niet was. En ik ging toen ook op na sensation cd op het internet toen nog via kazaa en ik kwam op de black cd's uit en had die gedownload, man wat waren dat brute cd's in vergelijking met de white cd's van toen. :love:
Daarvoor had ik ook al nummers zoals the prophecy en bigger better louder gehoord op de pc maar toen met de black cd's was het begin van een liefde die nog niet over is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 12:30 

Hardtraxxer

Hoe ik hardstyle ondekte

Het begon allemaal in 2007 begin 2008,
Op een dag stond ik op en hoorde op de speelplaats van mijn school hardere melodieuze muziek ,
Ik was nieuwsgierig en het bleek "Jumpstyle" te heten.
Ik vond de muziek niet zo veel en hield van wat hardere dingen.
Zo ontdekte ik een muziek soort die wat sneller ging hardere kick's had enzovoort.
Dat scheen dan "Hardstyle" te heten.

In de loop van de jaren ben ik verliefd geworden op dat soort van muziek
en ben ik ook andere muziek gaan ondekken zoals Tekstyle & Hardcore ,
Ik leef nogaltijd voor die muziek en zag zelf dat de hele rage wat veranderde.
Een jaar later na de jumpstyle rage begon een groot deel ook hardstyle te luisteren.
Daardoor voelde ik me niet meer alleen maar ik merkte dat de tracks veranderde.
Geen harde diepe kick en wat duistere geluiden maar een melodie met een softe kick,
Net als jumpstyle maar dan wat sneller..

Wat ik zeer spijtig vind,
Maar daar is dan Raw Hardstyle & Full On Hardstyle uitgekomen..
Ook werden er meer hardstyle feesten georganiseerd..
Waaronder Adrenaline waar ik wel naartoe kan vanwege mijn leeftijd,
Iedereen die eerst de goeie oude hardstyle luisterden en nu weten
dat er kinderen komen denken direct aan mooiboys die gaan jumpen ,
Zo ben ik niet..
Dat vind ik zeer erg eigenlijk..

Raw-hardstyle & Hardcore :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 18:13 

Hardtraxx Elite

Bij mij begon het kerst 2008, deed voor het eerst xtc en iemand zette het nummer spacer op.
En sindsdien 24/7 hardstyle voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 18:18 

Hardtraxx Veteran

toen ik in 2003 voor het eerst the sensation megamix hoorde al heel heel lang geleden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 21:30 

Hardtraxx Newbie

Hoeksemad schreef:
voor mij begon het met een cd van sensation black. Bij mij op school pochte enkele vrienden op over dat ze cd cd van sensation white gedownload hadden en hoe vet die wel niet was. En ik ging toen ook op na sensation cd op het internet toen nog via kazaa en ik kwam op de black cd's uit en had die gedownload, man wat waren dat brute cd's in vergelijking met de white cd's van toen. :love:
Daarvoor had ik ook al nummers zoals the prophecy en bigger better louder gehoord op de pc maar toen met de black cd's was het begin van een liefde die nog niet over is.

Haha, exact dat :) De Sensation Black 2007 CD voor mij.
Daarvoor kende ik wel wat van Showtek etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 21:42 

Hardtraxxer

Zover ik nog weet was headhunterz - the sacrifice 1 plaat die ik paar jaar geleden helemaal grijs heb gedraaid :D
Voor de rest weet ik niet echt meer waar mijn Hardstyle wereldje begon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 21:46 

Hardtraxx Veteran

Vriend van mij draaide een nummer die op Hardbass Chapter xx stond en ik vond het wel vet dus ging ik zoeken op Hardbass Chapters e.d. dat was iets meer UK hardhouse volgensmij, uiteindelijk kwam ik via heel wat youtube fimpjes op Hardstyle uit. Platen die ik toe ngrijsdraaiden (op youtube) waren Zany - Sky high enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 22:19 

Hardtraxxer

begon met dance en daarna hardcore, heb toen per ongeluk wat hardstyle tracks gedownload en dat beviel zwaar goed. Luister nu eigenlijk alleen maar hardstyle + wat van die dance die ze in discotheken draaien.

Begon een beetje met tracks als Donkey Rollers - Silver Bullet, Lowriders - Don't get down, Showtek - Seid Ihr Bereidt (?), Deepack - The Prophecy, Davide Sonar - Techno Boheme & Y.R.M.L. (met Julian DJ), Zany - Science & Religion.

Platen komen wel uit verschillende jaren, maar toen ik me er in ging verdiepen waren dit toch de tracks die ik tegenkwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 18:56 

Hardtraxx Veteran

Al sinds 1998 luister ik naar hardcore, toen was ik nog maar 8 xd
In 2004 het setje Dana vs Pavo @ X-Qlusive Dana 2003 van een vriend gekregen. Sindsdien helemaal weg van hardstyle :yay:

heerlijk nog die tijden van go go go, shutterspeed, follow me (derb mix), the propecy :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 10:46 

Hardtraxxer

Ik ben in 2006 begonnen met luisteren naar jumpstyle. Na een jaar leerde ik dan Melbourne Shuffle kennen en daar gebruikte ze dikwijls hardstyle in hun vids, ben dan zelf beginnen shuffle en sindsdien ook hardstyle beginnen luisteren.
Platen als: Headhunterz - Rock Civilisation, Alpha Twins - Smack My Derb, Dark Oscillators - Stereophobia, ... ware echt de eerste hs tracks voor mij xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 10:49 

Hardtraxx Beheerder

Xextincex schreef:
Bij mij begon het toen Jor-D in bon ami draaide. is alweer 2 jaar geleden

was vette avond was volgens mij de enige (samen met wouter en leon)
die de hardstyle kon waarderen. nummers zoals subsonic en angel hebben me
verslaafd gemaakt. dag erna gelijk w8en tot jordi op ze hyves de tracklist neergezet had
en gelijk de nummers kopen. Was een mooie zaterdag:P

ps. dus Jor-D Bedankt he :thumbup:

Lol, Mitchel? Dat was de eerste keer draaien voor een zaal met publiek EN toen draaide ik nog met Vinyl EN heel slecht (achteraf bekeken) xd

Maar alstu!

31 juli ook aanwezig in de N201? The Pitcher komt dan, en ik ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 10:56 

Hardtraxxer

Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.M.L.

Heb ik echt duizenden keren geluisterd xD
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen