Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 12:45 

Hardtraxxer

Eerste harddance nummer wat ik hoorde was DJ Luna - Mindspace (ik geloof anthem van Sensation Black?)

Daarna kwamen Southstylers en de Donkey Rollers.. toen is het balletje gaan rollen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 22:03 

Donateur

ik luisterde Hardcore door een gast uit me klas misschien daarvoor jump/Hardstyle/Hardcore ook al maar ook ik wist toen het verschil niet zo goed
maarjah volges mij eerst Hardcore toen die jump rage en toen Hardstyle, en nu Hardstyle & Hardcore, heel af en toe Hardtrance.

volgens mij was ik in 2002/2003 er mee begonne met luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 22:13 

Hardtraxx Veteran

Eerste track die ik hoorde was ook Mindspace (idd Anthem van sensation black 2004) nog steeds een geweldig nummer. Daarna heel erg veel Abject,Southstylers & eerdere Headhunterz platen geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 23:20 

Hardtraxxer

Lang geleden luisterde ik eigenlijk alles wel (onbewust ook wel early geluisterd in combinatie met hardtrance e.d.)
Via een vriend van me ergens rond 2005 in aanraking gekomen met dnb. Op één of andere manier via die weg tegelijk met (mainstream) hardcore en hardstyle in aanraking gekomen en me echt bewust met deze genres gaan bezig houden.

Zou zo niet weten wat het 1e hardstyle nummer is wat me echt pakte (volgens mij een oude Zatox), bij hardcore was het (best logisch eigenlijk gezien de stap van dnb naar hardcore) een Ophidian plaat (Angel of Butterfly VIP).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 23:35 

Hardtraxxer

Bij mij begon het allemaal anderhalf jaar geleden. Daarvoor luisterde ik altijd top 40 en trance/dance. Ik ken veel gasten die hardstyle/hardcore luisteren en naar feesten gaan en zo. In t begin vond ik t niks maar na een tijdje stond ik er meer open voor. Zat ook een paar keer in de auto bij van die gasten en gewoon echt helemaal weggeblazen :D Toen ben ik op internet wat rond gaan zoeken, wat dingen downloaden en toen kwam ik uiteindelijk bij hardstyle terecht en luister t nu nog steeds :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 01:27 

Wat zijn er veel mensen met Keep it Coming! Had dat niet verwacht..

Ikzelf, oef.. Ik kreeg een aantal nummertjes van een maat van me.. Oa Mindspace, K-traxx - Hardventure (wat nog steeds een mega nummertje is :) ) Dr Rude - Musical Mezz... En heel veel meer weeti k er niet meer van. Ik weet wel nog m'n allereerste liveset, en dat is echt de grootste bazenset ooit. Man man man...

THE PROPHET - MYSTERYLAND 2005!

TUUTUTUTUTUUUUTUTUUUTUTUTUTUUUUU TRICKY TRICKY :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 07:13 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Wat zijn er veel mensen met Keep it Coming! Had dat niet verwacht..

Ikzelf, oef.. Ik kreeg een aantal nummertjes van een maat van me.. Oa Mindspace, K-traxx - Hardventure (wat nog steeds een mega nummertje is :) ) Dr Rude - Musical Mezz... En heel veel meer weeti k er niet meer van. Ik weet wel nog m'n allereerste liveset, en dat is echt de grootste bazenset ooit. Man man man...

THE PROPHET - MYSTERYLAND 2005!

TUUTUTUTUTUUUUTUTUUUTUTUTUTUUUUU TRICKY TRICKY :yay:

Voor mij is het met precies dezelfde set begonnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 11:14 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Komt ie nog een keerrrrr

Where it started....met dit filmpje

[youtube]http://wwwch?v=5MDo8yI_dtE[/youtube]

:thumbsup: :thumbsup: :bomb: :bomb: :bomb: :loving: :loving:

oh en nog niet verteld, in die tijd leerde ik me vriendin kennen :D dus helemaal goede herinneringen aan :thumbsup:

Wat een plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 11:37 

het begon bij mij bij jumpstyle wat ik destijds de bom vond [vooral DJ Twisty - Jump The Fuck Up :worship: ]
toen ging ik wat mix cd's luisteren, die grotendeels uit techno en jumpstyle bestonden
omdat er in die techno mix cd's ook veel hardstyle zat ben ik toen op gegeven moment hardstyle gaan luisteren
ondertussen ging ik ook al hardcore luisteren, wat ooit begon nadat ik van MOH had gehoord :P
ik was benieuwd hoe het precies was , en ik vond het goddelijk vet :D

iig, toen steeds meer hardstyle gaan luisteren, toen ontdekte ik FearFM, en kwam ik bij de top 40jes.
en zodoende ben ik oook op HT gekomen, waar ik in het begin alleen de CUE's en de albumart zelf maakte en postte.
op gegeven moment steeds meer gaan posten :P en nu zit ik hier dagelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 14:54 

Hardtraxx Addict

Bij mij begon het allemaal op kamp met een maat die een superscheef cd'tje had gemaakt.
Daar stond onder andere Showtek - Save The Day op, en die hebbe we toen echt scheeeeeeeeefgedraaid :)

Daarna al men maten echt hardstyle gaan luisteren, maar meer en meer zijn er mee gestopt.
Nu zijn we nog met een viertal over van toen, maar hebben we wel een heleboel andere knakkers overgehaald!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 17:56 

Mee mij begon het met Oh My God van technoboy xD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 18:40 

Hardtraxxer

Begon voor mij met een hardstyle cd die ik had gekregen.
Nummer dat Maori heette, geen idee welke DJ. DHHD werk van rond 2000. En een CD van Dana.. Heerlijk..
Shit, ga ze opzoeken! :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 18:41 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

OMG xd

Beter laat dan nooit :thumbup: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 18:57 

Hardtraxx Elite

Voor mij begon het allemaal met het nummer hardcore time van outblast.
Toen begon voor mij de hardcore periode, met angerfist als grootste idool.

Wanneer hardstyle erin kwam weet ik niet meer precies, moet ergens rond met 12e zijn geweest,
dus begin 2004. Weet nog wel dat ik toen een filmpje zag van qlimax, en het daarbij horende anthem,
the prophecy, wat een geweldige track blijft dat :bomb: .
Ook kreeg ik (via een vage kerel, collega van mn ma)cd's van Sensation Black. Dit moet ook ergens rond mn twaalfde zijn geweest. Weet nog goed dat we
met de voetbal naar Denemarken gingen. Ik heb die cd's toen grijs gedraaid op mn discman :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:02 

Hardtraxx Veteran

ID&T Hardhouse .04 uit 2002

toen begon de ellende :loving:

draai m nog regelmatig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:08 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
het begon bij mij bij jumpstyle wat ik destijds de bom vond [vooral DJ Twisty - Jump The Fuck Up :worship: ]
toen ging ik wat mix cd's luisteren, die grotendeels uit techno en jumpstyle bestonden
omdat er in die techno mix cd's ook veel hardstyle zat ben ik toen op gegeven moment hardstyle gaan luisteren
ondertussen ging ik ook al hardcore luisteren, wat ooit begon nadat ik van MOH had gehoord :P
ik was benieuwd hoe het precies was , en ik vond het goddelijk vet :D

iig, toen steeds meer hardstyle gaan luisteren, toen ontdekte ik FearFM, en kwam ik bij de top 40jes.
en zodoende ben ik oook op HT gekomen, waar ik in het begin alleen de CUE's en de albumart zelf maakte en postte.
op gegeven moment steeds meer gaan posten :P en nu zit ik hier dagelijk :P

Ongeveer hetzelfde, alhoewel het voor mij al wat eerder begonnen was dan de jumpstyle scene
Herriner me ook nog dat ik een hele tijd explosive cartuning cdtjes heb gekocht en die beluisterde, ken ik nummers zoals Brennan & Heart - Evolution Of Style nog van bijvoorbeeld.
Herriner me ook nog dat ik HHZ - scar ur face en aiming 4 ur brain topplaten vond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:49 

Rik schreef:
stefaneke schreef:

OMG xd

Ik zat eerst in de hardcore :x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 22:13 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Rik schreef:
stefaneke schreef:

OMG xd

Ohja,, bij nederlands in de les... HARDCORE HOOLIGANS,, Kut wordt gebeld haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 22:26 

Hardtraxxer

Deepack - The prophecy / Here's Johnny
en
Resonance - Darkstyle (die ik niet meer terugvind :cry:) (als iemand die nog heeft, laat het me plz weten !!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 22:39 

Hardtraxx Addict

Het begon voor mij allemaal in 2002. Mijn broer luisterde Trance en dat vond ik te soft, maar hardcore was kut herrie. Toen luisterde ik een paar hardstyle nummers en dat was best ok. Voor mijn verjaardag had ik The Best of Hardstyle 2002 gekregen en toen was ik helemaal om :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 22:40 

Hardtraxxer

it all started with dj tom x - cocaine

en seid ihr bereid, de versie uit 2003

best vroeg opzich
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 23:13 

Hardtraxx Addict

Cocaine :love: Klassieker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 23:22 

Artiest

Ehhh Cosmic Gate - Fire Wire (het origineel) ja ik ben oud xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 04:42 

Hardtraxx Addict

stynch schreef:
it all started with dj tom x - cocaine

en seid ihr bereid, de versie uit 2003

best vroeg opzich

ja seid ihr bereid, heb ik ook nog zooooo dikkels geluisterd, vette shit jonge ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 07:24 

Timmer schreef:
stefaneke schreef:
Rik schreef:
OMG xd

Ohja,, bij nederlands in de les... HARDCORE HOOLIGANS,, Kut wordt gebeld haha :D

:whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen