scope dj - mashed up
frontliner - who i am
blademasterz - in the end
frontliner - who i am
blademasterz - in the end
Dan ben je een van de weinige...wrote:jammer dat hij al uit is maar fade to black ik vind het egt een kut plaat maarja het is al te laat
Niet echt mijn favo nummer maar zo erg is die toch ook weer niet?wrote:frontliner - who i am
Niet mee eens, k vind de tekst niet echt super, maar voor de rest vind ik wel een lekkere drive in dat nummer zitten!wrote:Brennan Heart - Rockstar dj, wat een kutplaat is dat!
De tekst is al erg genoeg! kun je bijna niet vermijden want die loopt bijna de hele track door.wrote:Niet mee eens, k vind de tekst niet echt super, maar voor de rest vind ik wel een lekkere drive in dat nummer zitten!wrote:Brennan Heart - Rockstar dj, wat een kutplaat is dat!
die is echt zo slecht
Hahaha wat mooi wat waren ze geschrokken na zo'n golf van negativiteit
ja ben ik mee eens maar fade to black begint goed met heftige synth maar dan word die afgebeukt dat vind ik jammer want het is wel een anthem en ik vind dat die niet zo hoeven te klinken maar dat is mijn meningwrote:Dan ben je een van de weinige...wrote:jammer dat hij al uit is maar fade to black ik vind het egt een kut plaat maarja het is al te laat![]()
Voor mij hoeven platen zoals scope dj - househeads en gostosa - sutra niet uit te komen, is echt te soft enzo, is voor mij geen hardstyle meer.
Je mist het handjeklap gedeelte?wrote:ja ben ik mee eens maar fade to black begint goed met heftige synth maar dan word die afgebeukt dat vind ik jammer want het is wel een anthem en ik vind dat die niet zo hoeven te klinken maar dat is mijn meningwrote:Dan ben je een van de weinige...wrote:jammer dat hij al uit is maar fade to black ik vind het egt een kut plaat maarja het is al te laat![]()
Voor mij hoeven platen zoals scope dj - househeads en gostosa - sutra niet uit te komen, is echt te soft enzo, is voor mij geen hardstyle meer.
Opzich is het nummer niet eens zo heel slechtwrote:Hahaha wat mooi wat waren ze geschrokken na zo'n golf van negativiteit
:') ________________________!wrote:Opzich is het nummer niet eens zo heel slechtwrote:Hahaha wat mooi wat waren ze geschrokken na zo'n golf van negativiteit
komt ook niet uit :pwrote:The Pitcher - Twist & Shout. :')
Jammer genoeg komt die wel uit, zag t op de twitter van Luc staan :')wrote:komt ook niet uit :pwrote:The Pitcher - Twist & Shout. :')
Stuck in your head lijkt er verdomde veel op met 1 of 2 aanpassingen in de melodie. Dat was wel een geslaagde verandering dan.wrote:Die melodie is opzich nog wel vet voor een nummer mischien
Nee die komt niet.wrote:Jammer genoeg komt die wel uit, zag t op de twitter van Luc staan :')wrote:komt ook niet uit :pwrote:The Pitcher - Twist & Shout. :')
dan heb je het toch verkeerd begrepen, want er stond dat ie NIET uitkwam.wrote:Jammer genoeg komt die wel uit, zag t op de twitter van Luc staan :')wrote:komt ook niet uit :pwrote:The Pitcher - Twist & Shout. :')