Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 16:28 

Hardtraxx Veteran

Pithune schreef:
Als je om dat soort dingen al moet lachen vrees ik dat je niveau niet erg bijster hoog is...

Ik zie het wel een beetje als vereiste om Ran-D te volgen als hardstyle addict. Dat je niet precies weet hoe Crossroads gaat, kan ik me wel voorstellen, maar Under Attack?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 16:57 

Hardtraxx Veteran

Under Attack kan je nou niet echt omheen lijkt me :$

en ik vind The City Never Sleeps juist wel lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 17:48 

Hardtraxx Veteran

Jullie vergeten allemaal Zany - Animated Audio. Het voorbeeld van een top Anti-Climax imo.
Verder vind ik bijna alle Anti-Climaxen wel dik. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 18:30 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Jullie vergeten allemaal Zany - Animated Audio. Het voorbeeld van een top Anti-Climax imo.
Verder vind ik bijna alle Anti-Climaxen wel dik. :thumbup:

Animated audio vind ik dan weer niet zo vet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 22:56 

Donateur

Pithune schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Pithune schreef:
Ik volg Ran-D's tracks niet zoveel

zal em eens luisteren een keertje

Je laat me elke keer weer lachen :')

Als je om dat soort dingen al moet lachen vrees ik dat je niveau niet erg bijster hoog is...

Je gaat me toch niet vertellen dat je na bijna een jaar gigantische hype en benamingen als "track van het jaar" nog nooit hebt gehoord van Under Attack. En als je naar een willekeurig feest bent geweest was het ook haast onmogelijk om dat nummer te ontlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 23:07 

Artiest

dawasiknie schreef:
Je gaat me toch niet vertellen dat je na bijna een jaar gigantische hype en benamingen als "track van het jaar" nog nooit hebt gehoord van Under Attack. En als je naar een willekeurig feest bent geweest was het ook haast onmogelijk om dat nummer te ontlopen.

van gehoord hebben is iets anders dan het gehoord hebben

ik ken zoveel titels, maar dat wil niet zeggen dat ik interesse heb tracks te checken, of ze uit zijn of niet.
noem het laksheid, noem 't oninteresse... that's just the way i am.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 23:19 

Donateur

Ja "het" gehoord hebben vind ik in dit geval wel behoorlijk ernstig :P . K bedoel het is echt een van de meest gedraaide tracks dit jaar en sinds de release kan je geen set meer overslaan waarin hij wordt gedraaid.

Enigszins verbazingwekkend is het dus wel ja, zeker aangezien je hardstyle-DJ/Producer bent ;) . Mja die "laksheid" heb ik met bepaalde artiesten die me niet direct boeien ook wel. Ik had tot een maand geleden ook nog nooit wat gehoord van "Pull Your Strings" terwijl die track al weet ik niet hoe oud was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 00:32 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ja "het" gehoord hebben vind ik in dit geval wel behoorlijk ernstig :P . K bedoel het is echt een van de meest gedraaide tracks dit jaar en sinds de release kan je geen set meer overslaan waarin hij wordt gedraaid.

Enigszins verbazingwekkend is het dus wel ja, zeker aangezien je hardstyle-DJ/Producer bent ;) . Mja die "laksheid" heb ik met bepaalde artiesten die me niet direct boeien ook wel. Ik had tot een maand geleden ook nog nooit wat gehoord van "Pull Your Strings" terwijl die track al weet ik niet hoe oud was.

Ik herken het inderdaad ook wel, hoewel ik dagelijks op Hardtraxx zit kan het zijn dat ik sommige platen echt compleet mis omdat de naam gewoon niet uitnodigt om het te checken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 03:05 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

Ik vond dat wel meevallen :$ ( helaas) Ik heb "Feel my Fire" echt tig keer gehoord in sets, maar "Under Attack" een stuk minder. (Kan zijn dat hij in elke set van Ran-D gedraait word, maar bij andere artiesten zie ik meestal Feel my Fire erop staan, en gaan Under Attack).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 13:06 

Hardtraxx Elite

mrlaks schreef:
a decade of dedication...

vind het echt helemaal niets hebben :(

+100000000000
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 16:42 

Hardtraxxer

ik vind Dikke bleek echt helemaal niets hebben .. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 16:45 

Hardtraxx Addict

mrlaks schreef:

Daar ben ik ook niet zo kapot van.

Alles van Psyko Punkz vind ik ook kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 18:13 

Hardtraxxer

Hymn schreef:
mrlaks schreef:

Daar ben ik ook niet zo kapot van.

Alles van Psyko Punkz vind ik ook kut.

Rock ya attitude en capital of the harder styles vind ik opzich wel aardig, de rest boeit me ook vrij weinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 20:26 

Hardtraxx Veteran

Rock Ya Attitude dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 20:42 

Hardtraxx Veteran

ik hoor net een remix van showtek van The Killers - Human, fack die is slecht! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 12:27 

Artiest

dawasiknie schreef:
Enigszins verbazingwekkend is het dus wel ja, zeker aangezien je hardstyle-DJ/Producer bent ;)

Ik snap nog steeds deze argument niet.
Wat ik weet en ervaar is dat je als producer/dj juist minder tijd heb om sets en releases te checken dan de gemiddelde luisteraar/fanaat.
Voornamelijk producing neemt behoorlijk veel tijd in beslag, daarnaast heb ik niet altijd zin in hardstyle of erger: muziek zelve.

Citaat:
Mja die "laksheid" heb ik met bepaalde artiesten die me niet direct boeien ook wel. Ik had tot een maand geleden ook nog nooit wat gehoord van "Pull Your Strings" terwijl die track al weet ik niet hoe oud was.

Juist.

ik volg dirty workz ook totaal niet, totdat iemand me een nummer persoonlijk aanraad (zoals Da Tweekaz - Be Aware, heerlijk nr)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 14:00 

Donateur

Het argument dat je dat wel moet weten als DJ/Producer is dat je toch een beetje op de hoogte moet zijn wat zich binnen de scene afspeelt. En zeker als DJ moet je dat weten in mijn ogen.

Maar goed als je er geen tijd/interesse voor hebt, vind ik verder geen groot probleem ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 15:31 

Artiest

Oh geloof me. Ik ben zeer, zeer goed op de hoogte wat er binnen de scene afspeelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 15:46 

Spreek je jezelf een klein beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 15:51 

Hardtraxx Elite

De meeste Brennan Heart, Showtek, A-Lusion en Alphaverb tracks vind ik niks, ik wacht op de negatieve comments xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 16:57 

Hardtraxx Veteran

Pithune schreef:
ik volg dirty workz ook totaal niet, totdat iemand me een nummer persoonlijk aanraad (zoals Da Tweekaz - Be Aware, heerlijk nr)

Pithune schreef:
Oh geloof me. Ik ben zeer, zeer goed op de hoogte wat er binnen de scene afspeelt

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 17:02 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
De meeste Brennan Heart, Showtek, A-Lusion en Alphaverb tracks vind ik niks, ik wacht op de negatieve comments xd

Hier is je comment :P
A-Lusion & Alphaverb vreselijk? :huh: Brennan Heart met zn standaard shizzle snap ik, en showtek ga ik niet eens over beginnen. maar A-Lusion & Alphaverb?
Ag iedereen z'n mening :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 17:09 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:

Maar je houdt ook niet van duister? :P waar hou je wel van dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 17:39 

Artiest

Henk-Jan schreef:
Pithune schreef:

Pithune schreef:

:huh:

>.<

okay:
dat ik dirty workz niet volg, wil niet zeggen dat ik niet weet wat er uitkomt en wat niet. maarja, blijkbaar word het totaal verkeerd opgevat.
bij deze: ik weet wat er uit komt, maar niet hoe het klinkt, omdat ik het niet volg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 17:44 

Hardtraxx Veteran

Ik vind jou na iedere nieuwe comment dommer worden Pithune.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen