Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Pithune wrote:Als je om dat soort dingen al moet lachen vrees ik dat je niveau niet erg bijster hoog is...
Ik zie het wel een beetje als vereiste om Ran-D te volgen als hardstyle addict. Dat je niet precies weet hoe Crossroads gaat, kan ik me wel voorstellen, maar Under Attack?
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Under Attack kan je nou niet echt omheen lijkt me :$

en ik vind The City Never Sleeps juist wel lekker ^^
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Jullie vergeten allemaal Zany - Animated Audio. Het voorbeeld van een top Anti-Climax imo.
Verder vind ik bijna alle Anti-Climaxen wel dik. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
katamaran wrote:Jullie vergeten allemaal Zany - Animated Audio. Het voorbeeld van een top Anti-Climax imo.
Verder vind ik bijna alle Anti-Climaxen wel dik. :thumbup:
Animated audio vind ik dan weer niet zo vet -.-
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Pithune wrote:
Arthurhoihoi wrote:
Pithune wrote:Ik volg Ran-D's tracks niet zoveel

zal em eens luisteren een keertje
Je laat me elke keer weer lachen :')
Als je om dat soort dingen al moet lachen vrees ik dat je niveau niet erg bijster hoog is...
Je gaat me toch niet vertellen dat je na bijna een jaar gigantische hype en benamingen als "track van het jaar" nog nooit hebt gehoord van Under Attack. En als je naar een willekeurig feest bent geweest was het ook haast onmogelijk om dat nummer te ontlopen.
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
dawasiknie wrote:Je gaat me toch niet vertellen dat je na bijna een jaar gigantische hype en benamingen als "track van het jaar" nog nooit hebt gehoord van Under Attack. En als je naar een willekeurig feest bent geweest was het ook haast onmogelijk om dat nummer te ontlopen.
van gehoord hebben is iets anders dan het gehoord hebben

ik ken zoveel titels, maar dat wil niet zeggen dat ik interesse heb tracks te checken, of ze uit zijn of niet.
noem het laksheid, noem 't oninteresse... that's just the way i am.
Donateur
last seen Mar 2017
Ja "het" gehoord hebben vind ik in dit geval wel behoorlijk ernstig :P . K bedoel het is echt een van de meest gedraaide tracks dit jaar en sinds de release kan je geen set meer overslaan waarin hij wordt gedraaid.

Enigszins verbazingwekkend is het dus wel ja, zeker aangezien je hardstyle-DJ/Producer bent ;) . Mja die "laksheid" heb ik met bepaalde artiesten die me niet direct boeien ook wel. Ik had tot een maand geleden ook nog nooit wat gehoord van "Pull Your Strings" terwijl die track al weet ik niet hoe oud was.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
dawasiknie wrote:Ja "het" gehoord hebben vind ik in dit geval wel behoorlijk ernstig :P . K bedoel het is echt een van de meest gedraaide tracks dit jaar en sinds de release kan je geen set meer overslaan waarin hij wordt gedraaid.

Enigszins verbazingwekkend is het dus wel ja, zeker aangezien je hardstyle-DJ/Producer bent ;) . Mja die "laksheid" heb ik met bepaalde artiesten die me niet direct boeien ook wel. Ik had tot een maand geleden ook nog nooit wat gehoord van "Pull Your Strings" terwijl die track al weet ik niet hoe oud was.
Ik herken het inderdaad ook wel, hoewel ik dagelijks op Hardtraxx zit kan het zijn dat ik sommige platen echt compleet mis omdat de naam gewoon niet uitnodigt om het te checken :P
D
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Jul 2025
dawasiknie wrote:Ja "het" gehoord hebben vind ik in dit geval wel behoorlijk ernstig :P . K bedoel het is echt een van de meest gedraaide tracks dit jaar en sinds de release kan je geen set meer overslaan waarin hij wordt gedraaid.
Ik vond dat wel meevallen :$ ( helaas) Ik heb "Feel my Fire" echt tig keer gehoord in sets, maar "Under Attack" een stuk minder. (Kan zijn dat hij in elke set van Ran-D gedraait word, maar bij andere artiesten zie ik meestal Feel my Fire erop staan, en gaan Under Attack).
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
mrlaks wrote:a decade of dedication...

vind het echt helemaal niets hebben :(
+100000000000
Hardtraxxer
127 posts member since 2010
last seen Nov 2013
ik vind Dikke bleek echt helemaal niets hebben .. :huh:
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
mrlaks wrote:ik vind Dikke bleek echt helemaal niets hebben .. :huh:
Daar ben ik ook niet zo kapot van.

Alles van Psyko Punkz vind ik ook kut.
Hardtraxxer
127 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Hymn wrote:
mrlaks wrote:ik vind Dikke bleek echt helemaal niets hebben .. :huh:
Daar ben ik ook niet zo kapot van.

Alles van Psyko Punkz vind ik ook kut.

Rock ya attitude en capital of the harder styles vind ik opzich wel aardig, de rest boeit me ook vrij weinig
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Rock Ya Attitude dus.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ik hoor net een remix van showtek van The Killers - Human, fack die is slecht! :huh:
S
last seen Oct 2025
dawasiknie wrote:Enigszins verbazingwekkend is het dus wel ja, zeker aangezien je hardstyle-DJ/Producer bent ;)
Ik snap nog steeds deze argument niet.
Wat ik weet en ervaar is dat je als producer/dj juist minder tijd heb om sets en releases te checken dan de gemiddelde luisteraar/fanaat.
Voornamelijk producing neemt behoorlijk veel tijd in beslag, daarnaast heb ik niet altijd zin in hardstyle of erger: muziek zelve.
Mja die "laksheid" heb ik met bepaalde artiesten die me niet direct boeien ook wel. Ik had tot een maand geleden ook nog nooit wat gehoord van "Pull Your Strings" terwijl die track al weet ik niet hoe oud was.
Juist.

ik volg dirty workz ook totaal niet, totdat iemand me een nummer persoonlijk aanraad (zoals Da Tweekaz - Be Aware, heerlijk nr)
Donateur
last seen Mar 2017
Het argument dat je dat wel moet weten als DJ/Producer is dat je toch een beetje op de hoogte moet zijn wat zich binnen de scene afspeelt. En zeker als DJ moet je dat weten in mijn ogen.

Maar goed als je er geen tijd/interesse voor hebt, vind ik verder geen groot probleem ofzo ;)
S
last seen Oct 2025
Oh geloof me. Ik ben zeer, zeer goed op de hoogte wat er binnen de scene afspeelt
A
Spreek je jezelf een klein beetje tegen.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
De meeste Brennan Heart, Showtek, A-Lusion en Alphaverb tracks vind ik niks, ik wacht op de negatieve comments xd
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Pithune wrote: ik volg dirty workz ook totaal niet, totdat iemand me een nummer persoonlijk aanraad (zoals Da Tweekaz - Be Aware, heerlijk nr)
Pithune wrote:Oh geloof me. Ik ben zeer, zeer goed op de hoogte wat er binnen de scene afspeelt
:huh:
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
The Indicator wrote:De meeste Brennan Heart, Showtek, A-Lusion en Alphaverb tracks vind ik niks, ik wacht op de negatieve comments xd
Hier is je comment :P
A-Lusion & Alphaverb vreselijk? :huh: Brennan Heart met zn standaard shizzle snap ik, en showtek ga ik niet eens over beginnen. maar A-Lusion & Alphaverb?
Ag iedereen z'n mening :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
The Indicator wrote:De meeste Brennan Heart, Showtek, A-Lusion en Alphaverb tracks vind ik niks, ik wacht op de negatieve comments xd
Maar je houdt ook niet van duister? :P waar hou je wel van dan?
S
last seen Oct 2025
Henk-Jan wrote:
Pithune wrote: ik volg dirty workz ook totaal niet, totdat iemand me een nummer persoonlijk aanraad (zoals Da Tweekaz - Be Aware, heerlijk nr)
Pithune wrote:Oh geloof me. Ik ben zeer, zeer goed op de hoogte wat er binnen de scene afspeelt
:huh:
>.<

okay:
dat ik dirty workz niet volg, wil niet zeggen dat ik niet weet wat er uitkomt en wat niet. maarja, blijkbaar word het totaal verkeerd opgevat.
bij deze: ik weet wat er uit komt, maar niet hoe het klinkt, omdat ik het niet volg.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Ik vind jou na iedere nieuwe comment dommer worden Pithune.