In-Phase & Atmozfears - Defiance
Mag op zijn minst wel eens een HQ previewtje van komen
Mag op zijn minst wel eens een HQ previewtje van komen
Ik ook! Alleen Wildy was vergeten dat hij die had gemaaktwrote:Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix)
Heb het gevoel dat daar niet veel mee gaat gebeuren. Is misschien 1 keer gedraaid een paar maanden geleden, en verder is er nooit meer wat mee gebeurd volgens mij.wrote:B-Front & Jack of Sound - Our Curse
Hij heeft hem op Dominator en Thrillogy iig gedraaid, vast nog wel vaker.. Heb het even gevraagd.wrote:Heb het gevoel dat daar niet veel mee gaat gebeuren. Is misschien 1 keer gedraaid een paar maanden geleden, en verder is er nooit meer wat mee gebeurd volgens mij.wrote:B-Front & Jack of Sound - Our Curse
Ik hoop in ieder geval dat die binnenkort in hoge kwaliteit komt, evenals Symphonic Sound.
ik hoop ook echt zo snel mogelijk, wat een ongelofelijke dikke plaat is dat zegwrote:Geck-e - Soul train
Maar is verder nooit in hoge kwaliteit uitgekomen geloof ik (die van dbstf)wrote:Sound Creators ft. D-block & S-te-Fan - Keep On Trying
The Prophet & Zany - 384.000
Zal alleen denk ik nooit gereleased worden
EDIT
384.000 heb ik nog kunnen vinden. stond op een op andere cd.
Alleen Keep It Trying bestaat dus niet ofzo?welk nummer is het dan?
Jaaa heeeerlijk nummerwrote:Geck-e - Soul train
hoop echt dat dat de volgende therabyte release wordtwrote:Jaaa heeeerlijk nummerwrote:Geck-e - Soul train
Eensch!wrote:Nomansland
De grote vette basplaat