Naar het A2 album zou Ran-D een 2011 edit maken van fanatics en volgens mij better on the otherside ookwrote:die laatste 3 worden toch later dit jaar gerealesed?
Weet het niet allemaal 100% meer maar ze zouden nog uitkomen
Naar het A2 album zou Ran-D een 2011 edit maken van fanatics en volgens mij better on the otherside ookwrote:die laatste 3 worden toch later dit jaar gerealesed?
Ik geloof er geen zak meer van, duurt nu al meer dan 2 jaar. Er komen eerst nog een stuk of 5 A2 samplers, plus al het G4H spul. Als dat is geweest ligt er alweer genoeg nieuws klaar dus weinig kans dat dit een release gaat krijgen. misschien een free-release met kerst 2034?wrote:Naar het A2 album zou Ran-D een 2011 edit maken van fanatics en volgens mij better on the otherside ookwrote:die laatste 3 worden toch later dit jaar gerealesed?
Weet het niet allemaal 100% meer maar ze zouden nog uitkomen
Laat deze maar eens snel komen ja.wrote:Bass Modulators - Global Awakening
So truewrote:Mad Dog & Meccano Twins - Meccane. Live word hij regelmatig gedraaid maar ik ben bang dat een release er niet in gaat zitten
Zo jammer, want het is een meesterlijke plaat. Volgens mij was het ook de bedoeling dat hij op A Night Of Madness zou komen, maar ze kregen iets niet rond met System of a Down (waar de sample van gebruikt word) ofzo, al lijkt het me dan raar dat hij überhaupt gebruikt mag worden. Traxtorm laat er ook niet over los, dus met wat pech zullen we het nooit weten.wrote:So truewrote:Mad Dog & Meccano Twins - Meccane. Live word hij regelmatig gedraaid maar ik ben bang dat een release er niet in gaat zitten
Die staan op dit moment inderdaad boven aan m'n lijstje.wrote:B-Front - TBA/Symphonic Sound/Charger
A.S.Y.S - Acid Nightmare (Zany Remix)
Die, en Symphonic Feedback (Titan Remix).wrote:Die staan op dit moment inderdaad boven aan m'n lijstje.wrote:B-Front - TBA/Symphonic Sound/Charger
A.S.Y.S - Acid Nightmare (Zany Remix)
wrote:Just attack as easy again, die mashup is zo dolgelukkig heilig
wrote: Tyler Durden - Motion Control
View on YouTube
En een is "Night Colours Black"?wrote:1.
2. Gunz Fore Hire ft. Ellie - Sorrow
3. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
4. Jack of Sound - Kaylee’s Nightmare
5. Headhunterz vs Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
Top 5 van wat ik momenteel graag in mijn bezit wil hebben! De nummer 1 spreekt voor zich en zal ook pas veranderen als die eindelijk gereleased is!
Op bassleader 2011wrote:Coone & Deepack - Bonzai tribute III. Op tomorrowland 2010 gedraaid en daarna nooit meer gehoord
+3942384 wat een sicke trackwrote: Symphonic Feedback (Titan Remix).