B-Front - Symphonic Sound
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
2 Divine!
Op de 1 of andere manier vinden veel mensen deze niet vet volgensij, ik vind hem echt heerlijk. Weet niet wat er ooit met die track gebeurt is. 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
nooit tijd voor gehadm zany zegt: plak er zelf maar een intro voor heb ik ook gedaanwrote:2 Divine!Op de 1 of andere manier vinden veel mensen deze niet vet volgensij, ik vind hem echt heerlijk. Weet niet wat er ooit met die track gebeurt is.
Ja heb het ook is gevraagd je mag hem draaien van de Hardbass cd en zelf introtje en outro aan plakken, maar ze gaan er niets mee doen.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Zal er morgen een intro aanmaken als er vraag naar is, vind hem zelf ook vetwrote:Ja heb het ook is gevraagd je mag hem draaien van de Hardbass cd en zelf introtje en outro aan plakken, maar ze gaan er niets mee doen.
die moet zo erg gaan uitkomen hewrote:Tartaros - Last Men Standing
Waarom word ie dan niet gwn door Zany gefreereleased?wrote:Zal er morgen een intro aanmaken als er vraag naar is, vind hem zelf ook vetwrote:Ja heb het ook is gevraagd je mag hem draaien van de Hardbass cd en zelf introtje en outro aan plakken, maar ze gaan er niets mee doen.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
Solutio & The I's - Darkness
Solutio - Devastator
Wordt tijd jongens
Solutio - Devastator
Wordt tijd jongens
idd en Haunted ook welwrote:Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
Solutio - Devastator
Wordt tijd jongens
B-Front & Alpha2 - Liberate
-
D
waar blijft die link dan? stuur anders maar pm want vind het wel een heel lekker nummertjewrote:Zal er morgen een intro aanmaken als er vraag naar is, vind hem zelf ook vetwrote:Ja heb het ook is gevraagd je mag hem draaien van de Hardbass cd en zelf introtje en outro aan plakken, maar ze gaan er niets mee doen.
Dozer - Only Me, klonk redelijk vet. 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wrote:B-Front - Symphonic Sound
-
A
brennan heart ft. Shanokee - wide awake
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
is niet gelukt, echt klote. Ga misschien nog wel een nieuwe poging wagenwrote:waar blijft die link dan? stuur anders maar pm want vind het wel een heel lekker nummertjewrote:Zal er morgen een intro aanmaken als er vraag naar is, vind hem zelf ook vetwrote:Ja heb het ook is gevraagd je mag hem draaien van de Hardbass cd en zelf introtje en outro aan plakken, maar ze gaan er niets mee doen.
-
A
Better on the otherside en fanatics 
Doen e:Dwrote:Zal er morgen een intro aanmaken als er vraag naar is, vind hem zelf ook vetwrote:Ja heb het ook is gevraagd je mag hem draaien van de Hardbass cd en zelf introtje en outro aan plakken, maar ze gaan er niets mee doen.
Ran-D - Fanatics
Deepack & Luna - More Power
2 juweeltjes
2 juweeltjes
B-Front & Titan - Haunted
B-Front & High Voltage - Everything Starts
B-Front & Coone - Crossing Over
Arboza - We Arise
Titan - Remember Me
Titan & Jack Of Sound - Midnight Freaks
B-Front & High Voltage - Everything Starts
B-Front & Coone - Crossing Over
Arboza - We Arise
Titan - Remember Me
Titan & Jack Of Sound - Midnight Freaks
Dat zijn meeste tracks die zowiezo wel worden gereleased.
Paar die er niet zijn
Bass Modulators - Battlefield
Donkey Rollers - Fusion Of Sound 2010
NC - Gaia
Paar die er niet zijn
Bass Modulators - Battlefield
Donkey Rollers - Fusion Of Sound 2010
NC - Gaia
Word een Free over een tijdje!wrote:Ran-D - Fanatics
2 juweeltjes
Bron?wrote:Word een Free over een tijdje!wrote:Ran-D - Fanatics
2 juweeltjes
Wordt namelijk een Fanatics (2011 Edit) voor op het Album. en dus ook een Album Sampler als release.
Hoop dat Noisecontrollers - Interview ooit nog komt
Kan iemand dat niet ff vragen voor me op twitter? mss geven ze hem wel weg bij 20.000 likes ofzo
Kan iemand dat niet ff vragen voor me op twitter? mss geven ze hem wel weg bij 20.000 likes ofzo
Las (als het goed is) een Twitter bericht van Randy waar in stond; dat hij indd een 2011 Edit maakt die gereleased word en dat hij dat het origineel freereleased!wrote:Bron?wrote:Word een Free over een tijdje!wrote:Ran-D - Fanatics
2 juweeltjes
Wordt namelijk een Fanatics (2011 Edit) voor op het Album. en dus ook een Album Sampler als release.