Ran-D - Escapism, wie weet komt hij dit jaar. 
En die zou best wel is kunnen uitkomen, omdat ze nog een nummertje hebben gemaakt (randy en bob)
Had daar een keer wat over gehoord, iemand hier op het forum had Randy gesproken via mail of op een feestje oid. Thorn kwam niet uit dacht ik, doodzonde, kon wel janken toen ik dat hoorde.wrote:Thorn
En die zou best wel is kunnen uitkomen, omdat ze nog een nummertje hebben gemaakt (randy en bob)
Fanatics zou ook niet uitkomen.. en die komt ook uit.. dusjawrote:Had daar een keer wat over gehoord, iemand hier op het forum had Randy gesproken via mail of op een feestje oid. Thorn kwam niet uit dacht ik, doodzonde, kon wel janken toen ik dat hoorde.wrote:Thorn
Had 2-3 maanden geleden al een reactie achtergelaten op zijn Facebook Wall maar hij reageert er niet opwrote:View on YouTubewrote:Deze volg ik ff niet!?wrote:NARCOTICA TOERISTEN, POTJANDRIE! Kan iemand met Twitter even spammen naar A-lusion?
haha ik heb die gewoon gekregenwrote:ik hoop ooit ooit ooit dat die mash up van nC+brennan heart uit komt: just attack as easy againwat een heldenplaat
Volgende week of dan die week gok ik.wrote:Het wordt een keer tijd voor Inner Creativity/Musical Analysis
I hope so!wrote:Volgende week of dan die week gok ik.wrote:Het wordt een keer tijd voor Inner Creativity/Musical Analysis
Die was in November of zo al aangekondigd, hij was al gemasterd en alles, dus vind het heel raar dat die nog niet uit zijnwrote:I hope so!wrote:Volgende week of dan die week gok ik.wrote:Het wordt een keer tijd voor Inner Creativity/Musical Analysis![]()
en wacht ook geduldig op Psycho-- Killshot , Hoop op eind Febr
Had 2-3 maanden geleden al een reactie achtergelaten op zijn Facebook Wall maar hij reageert er niet opwrote:View on YouTubewrote:Deze volg ik ff niet!?wrote:NARCOTICA TOERISTEN, POTJANDRIE! Kan iemand met Twitter even spammen naar A-lusion?
Inner Creativity is er al full WEB..... nii officieel uiteraard, mrj who cares!wrote:Het wordt een keer tijd voor Inner Creativity/Musical Analysis
I dowrote:Inner Creativity is er al full WEB..... nii officieel uiteraard, mrj who cares!wrote:Het wordt een keer tijd voor Inner Creativity/Musical Analysis