Mij lijkt het meer een Zany // The Pitcher // Michel Pollen // Toneshiterz constructie zoals we die vroeger bij Fusion hadden.
Het Denekamps gespuis valt net buiten mijn grenzen, dus het blijft bij speculatie en ga niet mijn aannames als feiten verkopen en al zou ik de waarheid weten, dan is dat niet voorbehouden aan een publiek forum.
Maar ik zit zelf in de ghostproducer scene en ik heb daardoor wel een idee hoe het achter de schermen allemaal in elkaar zit. Vooral binnen het 'opkomende artiesten' segment heb je een clubje producers die de helft van die tracks maken. Ook al zijn de intenties goed en blijven veel van die acts er zelf nog naast produceren, vaak wordt het niet meer dan co-production omdat de tijd er zelf in stoppen gewoon niet opweegt tegen het een ander laten doen en zo kiezen ze na een tijdje toch voor de makkelijke weg.
Topvermaak is het hoe sommige bekenden glashard tegen je liegen dat ze een track zelf hebben gemaakt, terwijl je in contact staat met hun ghost... Ego strelend, dat produceren.
Broken Balance schreef:
als je het verschil tussen die drie niet hoort is het meer een jou probleem

.
Als je je focust op de verschillen hoor je de overeenkomsten ook niet.