Ik meen dat die ook op de Qlimax 2008 cd staat. Die van The Next Dimensional Worldwrote:Heeft The Prophet die niet ooit eens gedraaid? Hij zal wel een van de eersten zijn die die gedraaid heeft.. Volgens mij heb ik die versie een keer in een set van hem gehoord die ook uitgezonden is op Q-Dance Radio.wrote:Is daar ergens een sample van die time mix?wrote:de originele versie van Time met reversed bass intro en Frontliner - Activated
Ff gezocht: misschien bedoel je die van Qountdown 2008-2009? De 2e track die gedraaid werd. Anders is het misschien The Prophet @ Q-Dance On Tour November 2008 (3e track). Ja, nu ik die laatste eens terug luister, ik denk dat dat hem is! Hier is de link naar die set, luister het 3e nummer maar (vanaf ong 10 min): http://lsdb.nl/set/6819/The_Prophet_-_Q ... -2008.html
Activated had trouwens best uit mogen komen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Die zijn inderdaad erg vet!wrote:de originele versie van Time met reversed bass intro en Frontliner - Activated
Die track van Davide Sonar met de 'Save The Day' vocals die ik sinds een of ander Scantraxx SWAT filmpje nooit meer heb gezien... die moet uitkomen 
Die kende ik nog niet, dikke plaat
Idd die zou ook graag gereleased zien,wrote:View on YouTube
eveneens met: Be Quiet en Only one.
wat een geweldige set was dat van Davide tijdens Qlimax 2009
Inderdaadwrote:Idd die zou ook graag gereleased zien,wrote:View on YouTube
eveneens met: Be Quiet en Only one.
wat een geweldige set was dat van Davide tijdens Qlimax 2009
Dat is pas een track met het oude noisecontrollers stijltje
Ik weet eigenlijk niet goed hoe het met deze track zit, maar ik vind het een onwijs harde klapper!!
Alphaverb & Intractable One - Defence Readiness Condition
Heb ik gehoord in het setje van hen op Defqon1 2008 als Bazz Implant!
Dat is echt zo'n vette schijf, willek dringend iets van horen, of ie mss al uit is, en waar te krijgen dan!!
Dat is echt zo'n vette schijf, willek dringend iets van horen, of ie mss al uit is, en waar te krijgen dan!!
Hij is gratis uitgegeven met een hele waslijst aan tracks.wrote:Ik weet eigenlijk niet goed hoe het met deze track zit, maar ik vind het een onwijs harde klapper!!
1. Intractable One vs. Desiree – Ticketonline Extended Intro (Defqon.1 Festival 2008)
2. Alphaverb & Intractable One – Defence Readiness Condition
3. Hardstyle Mafia – Rockin’ Da Place (Live Edit)
4. Alphaverb meets Hardstyle Mafia – Takin’ Over!
5. Alphaverb – Go Crazy (AVIO Live Edit)
6. Alphaverb & Intractable One – People Want More (2008 rework)
7. Alphaverb & Intractable One – More Is What They Get
8. Alphaverb & Intractable One – Low Frequenced Bass (Zo Hard Als Het Kan @ Defqon.1 Edit)
9. Bazzleggerz – No Alternative Bootleg
10. Intractable One – Play The Games
11. Bazzleggerz – Come On And Fight Without Bootlimits
12. Alphaverb – Still Here (AVIO Murdering your stereo Mix)
13. Intractable One – Feel The Force (AVIO 2008 Rework)
14. Alphaverb – Freakout!
15. Intractable One – Dikke Bleek
Alphaverb & Intractable One Present: Bazz Implant Live
Dat is gewoon een promo mix toch, geen full tracks?wrote:Hij is gratis uitgegeven met een hele waslijst aan tracks.wrote:Ik weet eigenlijk niet goed hoe het met deze track zit, maar ik vind het een onwijs harde klapper!!
1. Intractable One vs. Desiree – Ticketonline Extended Intro (Defqon.1 Festival 2008)
8. Alphaverb & Intractable One – Low Frequenced Bass (Zo Hard Als Het Kan @ Defqon.1 Edit)
Idd zie het nu ook, is eigenlijk ongeveer de mix van toen op Defqon1 maar alleen met paar andere plaatjes eringemixt! 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Max Enforcer - Stealth (Hardbass Anthem 2008) 
Naja het zijn geen full tracks maar dit is waarschijnlijk de beste kwaliteit die je kan vinden van die track.wrote:Idd zie het nu ook, is eigenlijk ongeveer de mix van toen op Defqon1 maar alleen met paar andere plaatjes eringemixt!
-
A
showtek vs zany - 2 devine
wrote:Max Enforcer - Stealth (Hardbass Anthem 2008)
Waren geloof ik een paar CD's die ze het publiek in gooiden ofzo?wrote:Dat is gewoon een promo mix toch, geen full tracks?wrote:Hij is gratis uitgegeven met een hele waslijst aan tracks.wrote:Ik weet eigenlijk niet goed hoe het met deze track zit, maar ik vind het een onwijs harde klapper!!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
@Ristyle, ik dacht van wel, aangezien er een NC Refix is gemaakt.
NC heeft toch een remake er van gemaakt, die hebben ze pas net gemaakt. Misschien komt die wel uit, ik weet het niet..
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja deze gaat uitkomen volgens mij, ergens (weet alleen niet meer waar(wie helpt?)) hebben ze gezegd dat deze gereleasd gaat wordenwrote:NC heeft toch een remake er van gemaakt, die hebben ze pas net gemaakt. Misschien komt die wel uit, ik weet het niet..
wordt wel gereleased volgens mywrote:Ja deze gaat uitkomen volgens mij, ergens (weet alleen niet meer waar(wie helpt?)) hebben ze gezegd dat deze gereleasd gaat wordenwrote:NC heeft toch een remake er van gemaakt, die hebben ze pas net gemaakt. Misschien komt die wel uit, ik weet het niet..
stond in de top 10 van NC
SMD - All For The Thrill (NC Refix) Yes will be released