Hier heeft hij volgens mij pas geleden een vernieuwde 'versie' van gemaakt. Melodie komt me echt heeeel erg bekend voor van wat ik pasgeleden nog van hem gehoord heb. Zaten alleen wat vollere sounds achter.wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Is inderdaad verteld ja, maar ik verwacht er persoonlijk niet te veel van. Hoor liever deze melodie in een Saifam jasje.. Maargoed dat geld niet alleen voor deze plaatwrote:Hier heeft hij volgens mij pas geleden een vernieuwde 'versie' van gemaakt. Melodie komt me echt heeeel erg bekend voor van wat ik pasgeleden nog van hem gehoord heb. Zaten alleen wat vollere sounds achter.wrote:View on YouTube
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
En Forgivenesswrote:Degos & Re-Done - Represent WATT
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Gaat niet meer komenwrote:En Forgiveness
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Alles wat op nieuwe label van Bfront Freqz Adaro en Ran-D komt
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Devin Wild - Handz Up!
Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Delete & Low Profile Remix) 
The KGB's - Superdisco (Abject Remix)
Nog altijd een of ander kutkwaliteit ripje op mijn pc staan van een paar jaar terug!
Tevergeefse hoop ben ik bang
*Edit ik zie hem ook al op de vorige pagina staan...
Nog altijd een of ander kutkwaliteit ripje op mijn pc staan van een paar jaar terug!
B-Freqz - Delusion (2014 edit) zoveel beter dan de originele 
Filmpje van Stanley3x0wrote:The KGB's - Superdisco (Abject Remix)![]()
-
S
De tijden ja. Waar is die kerel momenteel heen?wrote: Filmpje van Stanley3x0. Mooie tijden, paar dagen na een feest zijn Youtubekanaal checken om weer op de hoogte te zijn van nieuwe tracks.
Adje - Hele Meneer (Degos & Re-Done Bootleg)
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Mee eens, geef.wrote:Adje - Hele Meneer (Degos & Re-Done Bootleg)
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Adaro & E-Force - Oldschool Flow. 
Geen idee, HSDT5 op Partyflock was 'ie altijd, maar dat is volgens mij ook een beetje aan het uitsterven.wrote:De tijden ja. Waar is die kerel momenteel heen?wrote: Filmpje van Stanley3x0. Mooie tijden, paar dagen na een feest zijn Youtubekanaal checken om weer op de hoogte te zijn van nieuwe tracks.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Devin Wild & Festuca - Electrifying
Jordan & Baker - Explode (Brennan Heart Hard Bass Tool)
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
wrote:Jordan & Baker - Explode (Brennan Heart Hard Bass Tool)
Slim Shore - Into Space
Slim Shore & DV8 - Call Out The Ravers

Slim Shore & DV8 - Call Out The Ravers
Veel plezier daar in gehad door de jaren heenwrote:Geen idee, HSDT5 op Partyflock was 'ie altijd, maar dat is volgens mij ook een beetje aan het uitsterven.wrote:De tijden ja. Waar is die kerel momenteel heen?wrote: Filmpje van Stanley3x0. Mooie tijden, paar dagen na een feest zijn Youtubekanaal checken om weer op de hoogte te zijn van nieuwe tracks.