Ja nu je het zegt, maar deze is toch wel wat mooier afgewerkt.wrote:TnT - Skinner lijkt daar wel veel op zeg, die melodie althans.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
The Universe Twisters - White Stars.
Het blijkt een alias te zijn van Noisecontrollers (zo klinkt het ook), alleen kan ik verder nergens informatie vinden over dit nummer, is deze ooit gereleased dan wel gelekt? Er is nl. wel een soort van volledige versie te vinden op youtube.
View on YouTube
EDIT: Misschien ook/meer bekend onder de naam: Noisecontrollers - Universal Twister
EDIT2: Zelfde geldt voor Noisecontrollers - Milkshake, en nog meer oude NC tracks (oa Faces of Creation) die niet in die gratis track pack zaten van ongeveer een jaar geleden, zijn die allemaal gelekt?
Het blijkt een alias te zijn van Noisecontrollers (zo klinkt het ook), alleen kan ik verder nergens informatie vinden over dit nummer, is deze ooit gereleased dan wel gelekt? Er is nl. wel een soort van volledige versie te vinden op youtube.
View on YouTube
EDIT: Misschien ook/meer bekend onder de naam: Noisecontrollers - Universal Twister
EDIT2: Zelfde geldt voor Noisecontrollers - Milkshake, en nog meer oude NC tracks (oa Faces of Creation) die niet in die gratis track pack zaten van ongeveer een jaar geleden, zijn die allemaal gelekt?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Die wil ik ook allemaal 
Ran-D & Frequencerz - The Music Makes Me Do It
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
@ https://hardtraxx.com/member/Protech%20DJ/
Let op: Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website. Het aanzetten tot delen van (het vragen naar) dit soort tracks kan ook resulteren in een permanente ban van de gehele website, dit wordt per geval beoordeelt.
Gunz for Hire - The Dopeman
Muse - Uprising (Gunz for Hire Bootleg)
Muse - Uprising (Gunz for Hire Bootleg)
Bass Modulators - Black Betty
Helaas denk ik dat ze problemen hebben gehad met de vocals die ze gebruikt hebben (copyright oid)
Helaas denk ik dat ze problemen hebben gehad met de vocals die ze gebruikt hebben (copyright oid)
Geck-e - A new wave
Geck-e - Unison
Geck-e - Unison
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Jorden Baker - Explode (Brennan Heart Bootleg)
Die melody is gwn zo lekker:)
Die melody is gwn zo lekker:)
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Die is gemaakt door Arjan Terpstra (ex Noisecontrollers) als ik het goed heb.wrote:Bass Modulators - Black Betty
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Alpha2 - Senses
Weet iemand toevallig(of heeft iemand iets gehoord) wanneer deze gereleased gaat worden?
En niet van die bullshit ja weet het wel maar mag niet zeggen bla bla bla
Vind het echt een tering vet nummer maar dat is mijn mening natuurlijk
Weet iemand toevallig(of heeft iemand iets gehoord) wanneer deze gereleased gaat worden?
En niet van die bullshit ja weet het wel maar mag niet zeggen bla bla bla
Vind het echt een tering vet nummer maar dat is mijn mening natuurlijk
Jack Of Sound - Once Upon A Time
Jack Of Sound - Starlight
Jack Of Sound - Starlight
-
A
Deze inderdaad!! Ik hoop zo dat ze besluiten er toch nog wat mee te gaan doen..wrote:B-Front & Jack of Sound - Our Curse
-
T
Alpha2 - Voice of Gaia
Ok interessant! Maar weet je ook waarom die plaat niet is uitgebracht dan? Ik heb een Rip waarin ook echt te horen is: "Scantraxx world wide premiere!" Dus ik had wel verwacht dat die plaat uitgebracht zou worden.wrote:Die is gemaakt door Arjan Terpstra (ex Noisecontrollers) als ik het goed heb.wrote:Bass Modulators - Black Betty
Vind het echt een lekker nummer, de vocals doen het echt goed op 150bpm en er zit lekker veel drive in die plaat.
Max Enforcer - Stealth, nog steeds.
En dit nummer
View on YouTube
Niemand weet van wie die is, omdat hij in de trailer alleen zat en uiteindelijk werd het anthem Fade To Black.
En deze onbekende edit/remix van Never Fall Asleep
View on YouTube
En dit nummer
View on YouTube
Niemand weet van wie die is, omdat hij in de trailer alleen zat en uiteindelijk werd het anthem Fade To Black.
En deze onbekende edit/remix van Never Fall Asleep
View on YouTube
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Aaaaaaaaaaaaaaah, die zoek ik al zo lang! Jammer dat ie nooit gereleased is dan. Hoorde hem toen op Q-base 08 of 07 een keer, dat was zo vet!wrote:En deze onbekende edit/remix van Never Fall Asleep
View on YouTube
Taciturne - Der Toten (The Outside Agency - Der Remaken)

-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Atmozfears - Can You Feel It
en de rest van zijn tracks.
en de rest van zijn tracks.
Een fatsoenlijke versie van Frontliner - For The People
Deepack & Luna - More Power
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Bron: Deepack FBDe track hebben we niet meer, anders hadden we die wel eerder als free release online gezet en/of gedraait op de tijdmachine daar die ook was aangevraagt toen we met Richard stonden te draaien
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Hadden ze een paar jaar geleden ook al aangegeven. Heel jammer idd, schitterend nummer.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Max Enforcer - Stealth
heerlijke melodie in dat filmpje van Hardbass
heerlijke melodie in dat filmpje van Hardbass