B-Freqz EP. 
En deze
View on YouTube
Je bedoelt de Zany & NC Edit? Vast onder een steen geleefd.wrote:Southstylers - Pounding Senses (Noisecontrollers Remix)
Ja die bedoelde ik.. of is dat inmiddels al released?wrote:Je bedoelt de Zany & NC Edit? Vast onder een steen geleefd.wrote:Southstylers - Pounding Senses (Noisecontrollers Remix)
Nice! Waar kan ik dat ding vandaan halen?wrote:Die is al een een aantal maandjes terug free gereleased ja, en wordt in erg veel setjes gedraaid.
Staat volgens mij op het Studio Sessions album van Headhunterz.wrote:Noisecontrollers - Shreek (Headhunterz Remix)![]()
Oh daar zit waarschijnlijk weinig kwaliteit tussen.wrote:Sasha F -Dark world/Last chance/Beyond/F.R.E.A.K/Hells messenger/My level
Voeg daar Beyond Imagination maar aan toewrote:Sasha F -Dark world/Last chance/Beyond/F.R.E.A.K/Hells messenger/My level
Ze zeggen beide constant dat ze te weinig tijd hebben en wel een keer de plaat gaan afmaken, maar dat is nu al zo vaak gezegd dat bij mij de moed ook wegzaktwrote:Jack of Sound & B-Front - Our Curse![]()
Die kende ik nog niet, wel dikke plaatwrote:Ran-D vs. B-Front ft. Dayla - Thorn
wrote: Jack of Sound & B-Front - Our Curse![]()
Ran-D vs. B-Front ft. Dayla - Thorn
wrote:Thorn is echt een dikke plaat! nog nooit gehoord of iets dergelijks. Snap je toch niet dat zo'n plaat gewoon in vergetelheid word gebracht.
Dat zit er zekerwrote:Oh daar zit waarschijnlijk weinig kwaliteit tussen.wrote:Sasha F -Dark world/Last chance/Beyond/F.R.E.A.K/Hells messenger/My level