Was dit topic even aan het doorlezen, is het al ooit Diana?wrote:Hmmm OOITwrote:Zany - Animated Audio (Deetox Remix)
Zelfde voor Pavo & Zany - Shutterspeed (DJ Thera Remix) van ik geloof pagina 2, zou ook (nog steeds) leuk zijn Pieter
Was dit topic even aan het doorlezen, is het al ooit Diana?wrote:Hmmm OOITwrote:Zany - Animated Audio (Deetox Remix)
Shutterspeed Remix EPwrote:Was dit topic even aan het doorlezen, is het al ooit Diana?wrote:Hmmm OOITwrote:Zany - Animated Audio (Deetox Remix)
Zelfde voor Pavo & Zany - Shutterspeed (DJ Thera Remix) van ik geloof pagina 2, zou ook (nog steeds) leuk zijn Pieter
Word al zenuwachtig bij het idee haha, maar is idd wel een vette plaat om te remixenwrote:Was dit topic even aan het doorlezen, is het al ooit Diana?wrote:Hmmm OOITwrote:Zany - Animated Audio (Deetox Remix)
Sowieso een PP track. After MF ofzowrote:Psyko Punkz - Let's Get ill (Adaro Remix)
Dit zou volgens mij heel vet uit kunnen pakken
Die oude PP tracks zijn sowieso goud, wat een helden waren het.wrote:Sowieso een PP track. After MF ofzowrote:Psyko Punkz - Let's Get ill (Adaro Remix)
Zonder twijfel beste soundtrack van Interstellar. Mede door dit nummer vond ik dat echt de beste scène.
Of Left With The Wrong, origineel vond ik heel vet. Die TNT remix sloeg nergens op, moet beter kunnenwrote:Sowieso een PP track. After MF ofzowrote:Psyko Punkz - Let's Get ill (Adaro Remix)