Kan niet wachten om deze te horenchas1n wrote:Wildstylez - Year of summer (Blutonium Boy denkt dat het erger kan edit)
Related topics
- View the latest post: Welke track zie jij graag released?
- View the latest post: Van welke classic zie jij graag een update/remix?
- View the latest post: Welke samples zie jij graag gebruikt worden in tracks?
- View the latest post: Welke dj's zie jij graag nog (een keer) een plaat samen maken?
- View the latest post: Welke tracks zie je niet graag gereleased?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
chas1n wrote:Wildstylez - Year of summer (Blutonium Boy ft. Eric Bazilian denkt dat het erger kan edit)
Past wel bij Nederland trouwens, "Where did the summer go wrong?"Destination wrote:chas1n wrote:Wildstylez - Year of summer (Blutonium Boy ft. Eric Bazilian denkt dat het erger kan edit)
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Crypsis Feat. Kold Konexion - Sonic Sabotage (B-front Remix)
Eens kijken of bob die sfeer wat duisterder kan maken, of veel hardere climax erin knallen
Eens kijken of bob die sfeer wat duisterder kan maken, of veel hardere climax erin knallen
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Afblijven!robin92 wrote:Crypsis Feat. Kold Konexion - Sonic Sabotage (B-front Remix)
-
A
robin92 wrote:Crypsis Feat. Kold Konexion - Sonic Sabotage (B-front Remix)
Psyko Punkz - Pull Your Strings (Digital Punk Remix)
Pull Your Strings is prima plaatje, maar mag wel wat lomper.
En Digital Punk gooit hoge ogen bij mij de laatste tijd!
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
dat lijkt me idd wel een lekkere remix, ik vind ook dat psyko punkz wel weer terug mogen gaan naar het maken van tracks als dat, left with the wrong en psyko soldierParvuz wrote:Psyko Punkz - Pull Your Strings (Digital Punk Remix)
Dat waren ook platen om dunne poep van te krijgen, ze mogen van mij terug naar platen zoals Ghostclass/overclipping/uncutSyztrax wrote:dat lijkt me idd wel een lekkere remix, ik vind ook dat psyko punkz wel weer terug mogen gaan naar het maken van tracks als dat, left with the wrong en psyko soldierParvuz wrote:Psyko Punkz - Pull Your Strings (Digital Punk Remix)
Intro van Left With The Wrong was wel lekker! Maar ik heb PP al afgeschreven wat betreft plaatjes die ik lekker vind.
-
R
- 2 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
digital punk & balistic - raw material(delete remix)
Dimitri Vegas & Like Mike vs DVBBS & Borgeous - Stampede (Frequencerz Remix)
Die drop als intro op 150 BPM met lekker hoge screeches en stevige kicks, melodie langzaam opbouwen tot 150 BPM in de break en dan de climax weer vol gas
Die drop als intro op 150 BPM met lekker hoge screeches en stevige kicks, melodie langzaam opbouwen tot 150 BPM in de break en dan de climax weer vol gas
-
THardtraxxer
- 290 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Headhunterz - scantraxx roots ( Adaro remix )

Kodex & Chris One - Predatory Instinct (Chris One fatsoenlijke kick remix).
Het idee van dat nummer is zo godsgruwelijk vet, maar jammer genoeg is die erg slecht gemasterd en zijn de kicks ook niet om over naar huis te schrijven.
Het idee van dat nummer is zo godsgruwelijk vet, maar jammer genoeg is die erg slecht gemasterd en zijn de kicks ook niet om over naar huis te schrijven.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
The R3belz - Run & Gun (Phuture Noize remix)
Eens, ook al vind ik de kicks nu nog wel te pruimen, maar ook niet meer dan dat.Daveytl wrote:Kodex & Chris One - Predatory Instinct (Chris One fatsoenlijke kick remix).
B-Front - Face The Truth (Vazard Remix)
Waarom maken ze geen remixen van dit soort house
View on YouTube
Een Delete remix ofzo. En dan een zelfde soort climax.
View on YouTube
Een Delete remix ofzo. En dan een zelfde soort climax.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Denk niet dat Revelead als eerste aan Delete denkt als ze een track laten remixen naar hardstyle, helaas.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Zatox & Activator - Make Some Noise (Noisecontrollers remix)
Ik denk dat Bas echt een goddelijk track van die melodie kan maken, dat is Zatox in mijn ogen niet gelukt
Ik denk dat Bas echt een goddelijk track van die melodie kan maken, dat is Zatox in mijn ogen niet gelukt
Hyperdrive - The Punishment (Wasted Penguinz Ft. Josh & Wesz Remix)
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Zany & The Beholder - Act of Rage ( High Voltage Remix) 
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Frontliner - Sunblast (Scope Dj Remix)