Alphaverb - Substream(The Machine remix)
Benieuwd hoe dit zou gaan klinken!
Nee, dat mag niet.DaBerry wrote:(Of mag een hardcore track niet geremixed worden?)
Sorry man.patrickjeb wrote:Nee, dat mag niet.DaBerry wrote:(Of mag een hardcore track niet geremixed worden?)
Als het om de vocals gaat...pakt dit je al meer?DaBerry wrote:D-Passion - End of Eternity (Frequencerz remix)
Lijkt me echt vet, die vocals zijn echt geweldig, maar dat stijltje pakt met niet echt. Met Frequencerz screeches erbij lijkt me echt geweldig.![]()
(Of mag een hardcore track niet geremixed worden?)
Nee. Beste muziekstuk ooit gemaakt mag niet aangeraakt worden.CyrilHS wrote:Slim Shore & B-Front - Scary Noises (E-Force Remix)
Nee. Het nummer opzich is beter, maar deze vocals zijn toch een stuk minder vind ik.Steffnov wrote:Als het om de vocals gaat...pakt dit je al meer?DaBerry wrote:D-Passion - End of Eternity (Frequencerz remix)
Lijkt me echt vet, die vocals zijn echt geweldig, maar dat stijltje pakt met niet echt. Met Frequencerz screeches erbij lijkt me echt geweldig.![]()
(Of mag een hardcore track niet geremixed worden?)
Precies!The_Gospel wrote:Zany - Underwater (Geck-e Remix)![]()
Mee eens! Heilige track!Nando wrote:Nee. Beste muziekstuk ooit gemaakt mag niet aangeraakt worden.CyrilHS wrote:Slim Shore & B-Front - Scary Noises (E-Force Remix)
Destination wrote:Toneshifterz - Let It Go (Code Black Remix)
Nee, dat zou zo zonde zijnG1LL wrote:Zany - Volt (Adaro Remix)
Neeee man.G1LL wrote:The R3bels - Pattern 1 (B-Front Remix)
Ik ook niet, maar ik stel 'm in 1 keer voor in een B-Front jasje, en denk dat dat best lekker gaat klinktDaveytl wrote:Neeee man.G1LL wrote:The R3bels - Pattern 1 (B-Front Remix)
Kan niks bedenken aan die track wat verbetert moet worden.