Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klokgebouw. Met Loudness mijn oordoppen vergeten, maar de hele avond volop harde en zuiver muziek en nergens last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klokgebouw. Luxor in Arnhem was tijdens Theracords Celebrates het geluid ook ziekelijk goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lotto Arena :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Energiehal Rotterdam, Sportpaleis Antwerpen, maar het beste geluid is in Sporthallen Zuid Amsterdam. Ongeëvenaard. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet op veel plaatsen geweest. Maar van de plaatsen waar ik ben geweest staat ongetwijfeld het topsportencentrum in Almere op 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Nog niet op veel plaatsen geweest. Maar van de plaatsen waar ik ben geweest staat ongetwijfeld het topsportencentrum in Almere op 1.

Verdomme dat was ook goed ja. Al denk ik dat geluid ook makkelijker af te stellen en makkelijker goed te krijgen is op/met Early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ik ook wel ja :P Maar vond het alsnog een vermelding waard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom denken jullie dat? Heb er verder weinig verstand van, maar ik dacht altijd dat het juist moeilijker is om lage frequenties er goed door te krijgen. Heel simpel gesteld komen early tracks op simpele laptopspeakertjes veel minder goed tot hun recht dan nieuwere tracks, en als ik dat even doortrek (geen idee of dat zo werkt) zou je dus ook in een zaal een beter geluidssysteem moeten hebben om die tracks goed te laten klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Early thuis niet goed tot hun recht komt geef ik je gelijk in. Maar wat mij opviel op Hardclassics en de Magenta stage op Defqon is dat wanneer het geluid goed hard afgesteld staat met aardig wat bass (niet tè veel natuurlijk) dat het dan aardig goed doorkomt. Daar hoef je naar mijn idee niet zo heel veel moeite voor te doen, kan het ook mis hebben hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 22:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

HMH, verder ben ik niet zo kapot van de meeste indoorlocaties. Ziggo Dome is ook wel zuiver, maar mag wel een tikkie harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lotto arena en klokgebouw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Socializerz schreef:
chas1n schreef:
Ahoy en club Rodenburg doen het ook goed bij mij.

Kutter geluid als in rodenburg is er haast niet :lol:

Haha idd, staat wel ziekelijk hard altijd maar mooi is anders xd


Vorig jaar op N.O.R.A.D. anders weinig last van gehad. Klonk prima zelfs met doppen in :P. Geen idee hoe de huidige geluidskwaliteit daar is dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 00:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paard van Troje is inderdaad ook wel lekker vol geluid, of Ahoy rotterdam. Verder ben ik nog geen geweldige locaties tegen gekomen. Oja en Condor City in Den Haag, 3 dagen lang met een piep in m'n oor gelopen zo hard stond het daar, dat was niet te genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

club rodenburg by far. daar klinkt alles zo strak en helder en gvd wat gaat het hard. 2de komt klokgebouw maar rodenburg verdiend in mijn oren meer aandacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Norther66 schreef:
Haha idd, staat wel ziekelijk hard altijd maar mooi is anders xd


Vorig jaar op N.O.R.A.D. anders weinig last van gehad. Klonk prima zelfs met doppen in :P. Geen idee hoe de huidige geluidskwaliteit daar is dan.


Bij fnoize vs atc had ik zelfs met oordoppen in last van een piep, en bij de set van noisekick werd uk letterlijk misselijk van de bass dreunen zo hard stond het :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 09:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
bij de set van noisekick werd uk letterlijk misselijk van de bass dreunen zo hard stond het :lol:

Wat het niet van de muziek gewoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Norther66 schreef:
Joey schreef:
Maassilo vind ik ook wel tof. Amsterdam Studios staat in ieder geval op één voor mij.


Maassilo mooie locatie ja, maar het geluid is niet helemaal top :/ (logisch de silo is nooit gebouwd als evenementelocatie)

(klokgebouw ook niet)


Jawel, Klokgebouw heeft dezelfde akoestische constructie als bijvoorbeeld een HMH heeft (Box-in-box). Het gebouw is misschien niet purpose build, de 2 grote zalen echter wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Norther66 schreef:
bij de set van noisekick werd uk letterlijk misselijk van de bass dreunen zo hard stond het :lol:

Wat het niet van de muziek gewoon?


Je hebt me door :surrender: Nee dat viel wel mee eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 12:33 
 
Hardtraxxer

HMH en klok
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 12:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oja, Thrillogy was de keer dat ik er was echt abnormaal hard in die Crypsis zaal. Volgens mij vielen er ook gewoon brokstukken van het plafond naar beneden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was toen iemand geraakt van hier. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAhahaha klopt, Darkness is Calling/Unlike Others en alles begon te trillen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melkweg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oja, Thrillogy was de keer dat ik er was echt abnormaal hard in die Crypsis zaal. Volgens mij vielen er ook gewoon brokstukken van het plafond naar beneden xd

Dat was echt niet normaal nee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kan zeggen wat je wil maar dat was wel de beste thrillogy ooit :woot:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen