Carnifex was absoluut een baas. Ik wil zijn platen dus ook echt wel live een keer meemaken. VWAB tribute uurtje, duidt die maar aan mijwrote:Dit ook ja. Laatste tijd groot fan van dit stijltje.wrote:Bijna alles wat Mind Hunterz en Carnifex gemaakt hebben
Active topics in Algemeen
Moderators
Godverdomme doen godverdomme.wrote:VWAB tribute uurtje, duidt die maar aan mij
wrote:Godverdomme doen godverdomme.wrote:VWAB tribute uurtje, duidt die maar aan mij
Iemand een idee wat hij nu aan het doen is?wrote:Phrantic
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
2012< Toneshifterz
Superplastik stijl
De 2012< Diversiteit van Frontliner.
Superplastik stijl
De 2012< Diversiteit van Frontliner.
-
PArtiest
- 42 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
Busy with stuff that's also sounding a bit pre 2014!wrote:Iemand een idee wat hij nu aan het doen is?wrote:Phrantic
-
NHardtraxxer
- 60 posts member since 2013
- last seen Feb 2019
Voor hardcore,
Negative A van voor 2008
Dione van voor 2010
Catscan van voor 2005
Wasted mind idd
Dj D
Voor Hardstyle,
Headhunterz
Alles van voor de screech en de anti's?
Negative A van voor 2008
Dione van voor 2010
Catscan van voor 2005
Wasted mind idd
Dj D
Voor Hardstyle,
Headhunterz
Alles van voor de screech en de anti's?
-
NHardtraxxer
- 60 posts member since 2013
- last seen Feb 2019
En als ik heel ver terug ga... 3 steps ahead!
Also love your Zanza Labs remix, but pre-2014 i was such a big fanwrote:Busy with stuff that's also sounding a bit pre 2014!wrote:Iemand een idee wat hij nu aan het doen is?wrote:Phrantic
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2015
- last seen Apr 2020
Verrekes jawrote:De duistere kant van Noisecontrollers...
wrote:Verrekes jawrote:De duistere kant van Noisecontrollers...
Zal vast al wel eens genoemd zijn, maar man wat mis ik de stijl van Wavolizer uit zijn Theracords periode. Wat gruwelijk vet was dat. 
wrote:Zal vast al wel eens genoemd zijn, maar man wat mis ik de stijl van Wavolizer uit zijn Theracords periode. Wat gruwelijk vet was dat.
Ivan Carsten, vette platen maakte hij altijd wel 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dit ja.wrote:The Machine.
Ja echt... weet iemand hier meer over? Ben te lui om het wat is er gebeurd met topic door te spitten.wrote:Exit Mind... blijft bizar dat hij van ene op andere dag verdween
plek op Qapital main afgestaan aan Deetox ivm prive redenen, en nooit meer terug gekomen
Oja en Wasted Mind! Geen grote hardcore fan, maar die tracks zijn prachtig...
Helemaal gestopt en werkt full time.
Hoe kom je hierbij? Ik dacht eigenlijk dat die nooit echt officieel aangekondigd had dat ging stoppen, maar dat gewoon steeds minder van zich liet horen. Op z'n Facebook pagina zie ik er ook niks over.wrote:Helemaal gestopt en werkt full time.
Zonde is het iniedergeval.
Wat is er gebeurd met ..? (page 58)wrote:Hoe kom je hierbij? Ik dacht eigenlijk dat die nooit echt officieel aangekondigd had dat ging stoppen, maar dat gewoon steeds minder van zich liet horen. Op z'n Facebook pagina zie ik er ook niks over.wrote:Helemaal gestopt en werkt full time.
Zonde is het iniedergeval.
Niks gezegd.wrote:https://hardtraxx.com/algemeen/wat-is-er-gebeurd-met-t28344-1425.html?hilit=exit%20mind#p1626452
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
3-steps ahead